فضای اداری

نکاتی برای انتخاب کوورکینگ ها

از آنجایی که این فضاها با امکانات پیشرفته ای ارائه می شوند تنها کاری که باقی می ماند این است که شروع به کار کنید. آیا برای صرفه جویی و شروع کار خود آماده هستید؟ استفاده از فضای همکاری مشترک در سال  ۲۰۱۸ رونق یافت. این کار باعث صرفه جویی در هزینه می شود و کمک می کند تا تجارت خود را سریع تر آغاز کنید. اگر به فکر اجاره چنین فضایی هستید بهتر است نکاتی را مد نظر داشته باشید.

فضای همکاری مشترک

وجود تسهیلات در فضاهای همکاری مشترک

شروع یک کسب و کار جدید معمولاً احتیاج به سرمایه گذاری خواهد داشت از میز گرفته تا صندلی و اینترنت. با اجاره فضایی که چنین تسهیلاتی را دارد دیگر مجبور به سرمایه گذاری در این زمینه نخواهید بود. همچنین از وجود دیگر تسهیلات ضروری مانند سرویس بهداشتی و تهویه نیز غافل نشوید.

فضای همکاری مشترک

در دسترس بودن فضاهای همکاری مشترک

مورد بعدی بررسی این موضوع است که آیا در صورت نیاز به اضافه کاری این فضاهای همکاری در دسترس خواهند بود و همچنان کاربری لازم را خواهند داشت؟ و آیا تمامی امکانات در طی ساعات مختلف و یا به اصطلاح  ۲۴ × ۷ در دسترس هستند؟ برای یک انتخاب صحیح و انتخاب فضای اداری دلخواه خود باید سوالاتی مناسب در این زمینه را نیز بپرسید و سپس نسبت به اجاره این فضا اقدام کنید.

فضای همکاری مشترک

عواید حاصل از مشاغل اطراف بر روی کسب و کار جدید شما

به این نکته توجه کنید که انتخاب فضای همکاری مشترک شاید به نمایش جهانی کسب و کار جدید شما کمک کند. دلیل این امر این است که بسیاری از این فضاهای همکاری مشترک در بر گیرنده چندین شرکت هستند. به طور خلاصه در صورت انتخاب یک دفتر همکاری مشترک بهترین و باکیفیت ترین منابع انسانی و سایر خدمات را برای رشد و توسعه کار خود پیدا خواهید کرد.

فضای همکاری مشترک

گزینه های برقی فضا

آیا فضای اداری مورد نظر شما تمهیداتی در مواجهه با قطعی برق دارد؟ با وجود پیشرفت های علمی در قرن حاضر بسیاری از تابلوهای برق قابل اعتماد هستند اما برای اطمینان خاطر بیشتر و بسته به موقعیت جغرافیایی محل فضای اداری خود از وجود پشتیبانی لازم به هنگام بروز قطعی در برق اطمینان حاصل کنید.

فضای همکاری مشترک

هزینه فضای اداری مشترک

از ملزومات شروع هر کار تجاری یک دفتر کار و لوازم همراه و متناسب با آن کار است. این در حالی است که یک فضای همکاری مشترک تمامی این امکانات را به شما می دهد. اما توجه نکردن به بودجه مورد نیاز تجارت و میزان سرمایه گذاری نامناسب از آن اشتباهاتی هستند که در ابتدای راه ممکن است گران تمام شوند. بهترین راه مشورت، مذاکره و تأیید بودجه مورد نیاز از یک منبع مطلع قبل از نهایی کردن خرید است.

فضای همکاری مشترک

غذا و نوشیدنی، غذاخوری یا رستوران

اگر به دنبال یک فضای اداری پر رونق و موفق هستید به امکانات اساسی مانند محل سرو غذا و نوشیدنی در نزدیکی آن دقت کنید. بررسی مکان هایی مانند رستوران ها و یا غذاخوری ها در اطراف محل موردنظرتان دیدی نسبی از چگونگی و کیفیت خوراکی های اطراف به شما عرضه می کند. همچنین می توانید چندین برنامه تحویل مواد غذایی از طریق سیستم و یا موبایل را نیز چک کنید و از میزان دسترسی به مواد غذایی در اطراف مطلع شوید.

فضای همکاری مشترک

موقعیت مکانی مناسب برای مشتریان و کارکنان

آخرین نکته مربوط به موقعیت مکانی محل فضای همکاری مشترک است. آیا به ایستگاه مترو، ایستگاه اتوبوس و تاکسی نزدیک است؟ آیا امکاناتی مانند سرویس های آژانس و تاکسی اینترنتی در منطقه فعال هستند؟ یک فضای اداری مطلوب از چنین امکاناتی در اطراف خود بهره می برد.

نوشته های مشابه