اخبار شرکت

انتخاب بهترین رنگ صندلی اداری برای محیط کار

انتخاب بهترین رنگ صندلی اداری برای محیط کار

کدام رنگ صندلی اداری بهتر است؟

رنگ صندلی اداری امروزه در کشور‌های پیشرفته ‌یکی از مهمترین اصول چیدمان در دکوراسیون داخلی محل‌یا اتاق کار محسوب می‌شود. رنگ صندلی اداری نقش مهمی در محیط کاری ایفا می‌کند. در واقع ترکیب رنگ‌های متفاوت است که طراحی جهان هستی را شکل داده،‌ یک دنیای بدون رنگ را برای خود متصور کنید! زندگی بدون رنگ چه احساسی به شما می‌دهد! کسالت آور، خسته کننده به نظر میرسد؟ بله، همه چیز سرد و‌ یکنواخت بی روح می‌شود و با توجه به اینکه در زندگی‌های امروزی همه‌ی ما بیشترین وقتمان را در محل کار سپری می‌کنیم، نقش رنگ صندلی اداری در تلطیف و بهتر کردن فضاها مشخص می شود.

حداقل 8 ساعت و در خیلی از مشاغل بیشتر از کل روز پس اینکه محیط کاری ما به چه شکل طراحی شده و از چه وسایل و مهمتر از هر چیز از چه رنگ‌هایی در دکوراسیون آن استفاده شده تاثیر شگفت انگیزی بر روحیه کاری و راندمان کاری ما خواهد داشت و صندلی کاری ما که قرار است بیش از چندین ساعت بر روی آن قرار بگیریم بی شک از ابعاد مختلفی مانند راحتی، استاندارد بودن و رنگ آن و تناسب آن با رنگ اتاق و میز و. . .  برای ما از اهمیت خاصی برخوردار است پس برای حفظ سلامت، بهره وری و زیبایی محل ‌یا اتاق کارخود ‌یا پرسنل کاری با خواندن ادامه مقاله ما را همراهی کنید

3 اصل در دکوراسیون اداری و رنگ صندلی اداری

طراحی دکوراسیون دفاتر و مکان‌های کاری با توجه به ماهیت شغل مشخص می‌شود و چیدمان و رعایت اصول در عملکرد کارکنان تاثیر دارد،  دکوراسیون اداری باید به صورتی باشد که در کارمندان برای روند بهتر کاری ایجاد انگیزه نماید و با توجه به نوع مسئولیت و کار آنها چیدمان صورت بگیرد، بعضی از پرسنل به فضایی برای تمرکز نیاز دارند، گاهی اوقات ممکن است کار تیمی‌باشد و چیدمان متفاوت تری نیاز داشته باشد ولی اصول مشترکی در تمام طراحی‌های دکوراسیون اداری وجود دارد که در ادامه این اصول برای آشنایی شما با چیدمان اداری بیان می‌شود

  • مدیریت فضا

مدیریت فضای کاری‌یکی از مهمترین اصولی است که در هنگام طراحی دکوراسیون مورد توجه قرار می‌گیرد و با توجه به اینکه بیشتر مشاغل فضای کاری محدودی دارند سعی می‌کنند با‌یک مدیریت هوشمندانه بهترین استفاده ار از فضای خود داشته باشند. و همه‌ی تجهیزات و کارکنان به گونه ای در کنار هم قرار بگیرند که بدون ایجاد ترافیک و اتلاف وقت بتوانند به کار خود مشغول باشند

  • نوع رنگ صندلی اداری

رنگ ‌یکی از اصول اساسی در دکوراسیون اداری است و بر روحیه کارکنان در انجام بهتر کار نقش دارد

مطلب مرتبط  مبل اداری جدید

رنگ‌های گرم مانند قرمز،  نارنجی و زرد می‌توانند باعث شوند کارمندان شما احساس راحتی، هیجان و عصبانیت کنند.  رنگهای خنک مانند آبی،  سبز و برنزه می‌توانند تأثیر آرام بخش در اعضای تیم شما داشته و زرد و سفید رنگهایی هستند که می‌توانند باعث ایجاد چشم و سردرد شوند،  بنابراین از آنها کم استفاده کنید.  رنگ صندلی اداری همچنین در شناختن ماهیت شغلی ما به مشتری تاثیر دارد و ما می‌توانیم رنگ را را در مبلمان نرم مانند کوسن و صندلی قرار دهیم.

  • روشنایی

نور‌یکی از عوامل کلیدی در دکوراسیون اداری می‌باشد و شما برای حفظ بهره وری و انگیزه کاری کارمندانتان بهتر است بیشتر از نور طبیعی در فضای کاری استفاده کنید  که راهی برای بهبود خلق و خو و کاهش فشار چشم و سردرد کارمندان شماست.

اهمیت خرید صندلی اداری در دکوراسیون اداری

محیط‌های کاری‌یکی از مهمترین ابزارهای تاثیر گذار در تجارت هستند و طراحی دکوراسیون‌یک محیط اداری می‌تواند منعکس کننده فرهنگ و برند کاری ‌یک تجارت باشد. از آنجا کارمند شما بیشتر زمان را در دفتر کاری سپری می‌کند اگر نتوانیم تجهیزات و امکانات مناسبی در فضای کاری مهیا کنیم، مشکلات جدی در سلامت جسم و روان کارکنان بوجود می‌آید. تنوع در  انتخاب صندلی‌های اداری بسیار زیاد است و همین امر پیدا کردن صندلی اداری با رنگ  و مدل مناسب و هماهنگ با دکوراسیون اداری را دشوارتر می‌کند. در دکوراسیون اداری  با توجه به فعالیت کاری از انواع مختلف صندلی در چیدمان استفاده کنیم از راکرها گرفته تا صندلی‌ها تا قرار دادن مبل‌ها در سالن‌ها، و در خرید انواع صندلی باید راحتی و سلامت کارکنان را در نظر بگیریم تا ضمن جلوگیری از مشکلات ستون فقرات،  گردن و مچ دست بتوانند بهترین راندمان کاری را داشته باشند.

مطلب مرتبط  تشخیص برندهای معتبر تولید کننده صندلی اداری از شرکت های متفرقه

چه ترکیب رنگی برای رنگ صندلی اداری مناسب است؟

رنگ صندلی اداری به رنگ میز،  مبلمان، نوع شغل، بزرگ‌یا کوچک بودن فضا و خیلی عوامل دیگر  بستگی دارد، گاهی لازم است برای بزرگ نشاندن فضای محدود کاری از صندلی‌های روشن استفاده کنیم ‌یا زمانی که شغل ما پر از تنش و استرس است باید از رنگ‌های ملایم برای رنگ صندلی اداری  استفاده کنیم. در بعضی مکان‌ها ترجیح می‌دهند برای مرتب نشان دادن محیط ‌یا بخاطر اینکه صندلی کثیف به نظر نرسد از رنگ‌های تیره برای رنگ صندلی اداری استفاده می‌کنند. در ادامه مقاله می‌توانید با کاربرد ترکیب رنگ صندلی اداری در دکوراسیون فضای کاری خود آشنا شوید.

 صندلی اداری مشکی

رنگ مشکی‌یکی از رنگهای مناسب صندلی‌ها و سایر لوازم اداری است.  زيبا نيست و مي تواند بخشي از نور را در يك دفتر از بين ببرد. اما گرد و غبار و لکه‌ها در صندلی اداری مشکی قابل مشاهده نیست و ما میزهای سفید کنتراست خوبی ارائه می‌دهد و تقریباً مناسب هر گونه طراحی می‌باشد.

 صندلی اداری سفید

صندلی‌های اداری سفید نمایانگر خلوص،  نور و ایده فضای آرامش بخش هستند. صندلی‌های سفید جذابیت خاصی دارند که آنها را در دفاتر و مشاغل مختلف توصیه می‌کند.  کسانی که می‌خواهند نور اضافه کنند و محیط اداری را روشن کنند می‌توانند از صندلی‌های سفید به عنوان اولین قدم در جهت درست استفاده کنند.

آبی صندلی اداری

رنگ آبی در صندلی اداری به عنوان رنگی آرام بخش شناخته شده و می‌توانند گزینه‌ی مناسبی برای دفاتر مدرن باشند و صندلی اداری با رنگ آبی می‌تواند کارایی و تمرکز را افزایش دهد.

مطلب مرتبط  با انواع پارتیشن خانگی آشنا شوید!

صندلی اداری زرد

برای نشان دادن انرژی و روشنایی استفاده می‌شود.  زرد نیز برای بهبود خلاقیت بسیار عالی است.  با بهبود خوش نوآوری را ارتقا می‌بخشد.  صنایع خلاق می‌توانند از صندلی زرد برای بهبود روحیه فضای اداری استفاده کنند.

صندلی اداری سبز

این رنگ که‌یادآور طبیعت است  رنگی مناسب برای زنده کردن فضای کاری است و باعث کاهش اضطراب می‌شود و در دفاتر مدرن که محدودیتی برای انتخاب رنگ ندارند معمولاً از این رنگ در صندلی‌های اداری خود استفاده می‌کنند.

صندلی اداری بنفش

بنفش‌یک رنگ خاص و لوکس در ترکیب رنگ‌های مختلف صندلی اداری است ومی‌تواند برای سمت‌های برتر در‌یک فضای کاری به عنوان‌یک صندلی مجزا استفاده شود.

صندلی اداری قهوه ای

رنگ قهوه ای به عنوان‌یکی از رنگ‌های آرامش بخش است و صندلی اداری قهوه ای برای فضاهای متعدد توصیه می‌شود و از آن در دفاتر با رنگ خنثی استفاده می‌کنند و تعمیر و نگهداری صندلی‌های اداری به رنگ قهوه ای نیز نسبت به سایر رنگ‌ها آسانتر می‌باشد.

رنگ‌های روشن پر جنب و جوش صندلی اداری

استفاده از این رنگ‌ها در صندلی اداری  شور و شوق را به ارمغان می‌آورد و در فضا‌های کاری که فاقد ایده مثبت هستند بسیار کاربرد دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *