مبلمان اداری

صندلی اداری ارزان بخریم یا صندلی با کیفیت؟

صندلی اداری ارزان بخریم یا صندلی با کیفیت؟خرید صندلی اداری ارزان

صندلی اداری ارزان

خرید صندلی اداری ارزان با کیفیت و همینطور صندلی اداری در کنار کیفیت خوب یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه شود چرا که از جمله مهم ترین و اصلی ترین بخش هر اداره یا سازمانی میز و صندلی آن مکان می باشد به طوری که هنگام ورود افراد جدید به اداره اولین نکته ای توجه آن ها را به خود جلب می کند میز و صندلی اداره می باشد البته دلیل اهمیت خرید صندلی اداری با کیفیت تنها ظاهر آن نیست. از آنجایی که کارمندان و کارکنان سازمان ها و ادارات مختلف روزانه ساعات زیادی را در اداره گذرانده و مشغول به کار کردن هستند خرید یک صندلی مناسب برای سلامت آن ها ضروری می باشد.

بنابراین کارکنان اداره ها در خرید صندلی نباید تنها به دنبال صندلی اداری ارزان قیمت بگردند چرا که ممکن است با خرید یک صندلی اداری ارزان قیمت که دارای استاندارد های لازم نمی باشد سلامت کارمندان اداره را به خطر انداخته و به آن ها آسیب وارد کند.

صندلی اداری ارزان و فعالیت کارمندان با رایانه

اغلب کارمندان در ادارات با رایانه فعالیت می کنند که برای چنین افرادی وجود یک صندلی اداری با کیفیت از جمله الزامات می باشد چرا که صندلی این افراد باید دارای پشتی هایی باشد که قابلیت ارتجاع به عقب را داشته و همینطور باید یک قطعه ی پشت سری داشته باشد تا از خم شدن سر کارمند برای دیدن صفحه ی رایانه جلوگیری کند. در نتیجه در خرید صندلی اداری سلامت جسمانی کارکنان و کارمندان از جمله اولویت های هر سازمانی به حساب می آید.

 

آیا صندلی های اداری ارزان قیمت از کیفیت لازم برخوردار نمی باشد؟

در هنگام خرید صندلی اداری ارزان پرسشی فکر و ذهن کارمندان و کارکنان اداره را درگیر می کند و این پرسش چیزی نیست جز اینکه با خود بگویند(آیا صندلی اداری ارزان بخریم یا صندلی اداری با کیفیت که کمی گران تر است؟) همانطور که می دانید خرید صندلی اداری با کیفیت در سلامت جسمی افراد تاثیر زیادی دارد و اگر صندلی اداری ارزان قیمت که استاندارد های لازم را دارا نمی باشد خریداری شود ممکن است به سلامت جسمی کارمندان و کارکنان آسیب وارد شده و خساراتی را به همراه آورد اما این موضوع که صندلی اداری ارزان سبب آسیب افراد شده و بی کیفیت می باشد در برخی از مواقع درست نبوده و تصوری اشتباه می باشد.

مطلب مرتبط  10 نکته برای انتخاب مبلمان اداری برای فضای کوچک

قیمت صندلی

از آنجایی که قیمت صندلی هایی که از کیفیت و امکانات عالی برخوردار می باشند بسیار بالا هستند اکثر سازمان ها و ادارات توانایی خرید این گونه صندلی ها را برای کارمندان خود ندارند اما مجبور به خرید صندلی اداری با کیفیت می باشند تا سلامت کارمندانشان به خطر نیفتد از این رو شرکت های تازه تاسیس شده و نوپا برای فروش محصولات خود انواع صندلی اداری ارزان قیمت طراحی و تولید می کنند که این شرکت ها در کنار داشتن قیمتی ارزان کیفیت مناسب و لازم را نیز دارا می باشند بنابراین نمی توان گفت تمامی صندلی های ارزان قیمت از کیفیت پایینی برخوردار می باشند.

 

ویژگی ها و مزیت های صندلی اداری با کیفیت

با توجه به تمامی نکات گفته شده در قسمت های بالا می توان نتیجه گیری کرد : 1- صندلی اداری ارزان قیمت نشان دهنده ی بی کیفیت بودن صندلی نیست 2- در هنگام خرید صندلی اداری برای کارکنان و کارمندان ادارات باید یک صندلی با قیمتی مناسب در کنار کیفیتی خوب و قابل قبول انتخاب کرد که هم فشار مالی به اداره وارد نشود و هم سلامت افرادی که مشغول به فعالیت هستند حفظ شده و آسیبی از جانب وسیله های اداره همچون صندلی ها به آنان وارد نشود. بنابراین گران بودن قیمت یک صندلی نشان دهنده ی با کیفیت بودن آن نیست ، در ادامه به بررسی ویژگی های یک صندلی اداری با کیفیت می پردازیم تا در هنگام خرید صندلی اداری این نکات را در خاطر داشته باشید و دچار اشتباه نشوید. ویژگی های یک صندلی اداری مناسب و با کیفیت عبارتند از :

مطلب مرتبط  20 سوال متداول طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

روان بودن و کیفیت چرخ های صندلی

صندلی اداری با کیفیت باید دارای چرخ های روان باشد تا به راحتی و بدون هیچگونه مشکلی جا به جا شود.

راحتی صندلی

از آنجایی که کارمندان به مدت طولانی بر روی این صندلی ها فعالیت کرده و مشغول به کار می شوند صندلی آن ها باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد به گونه ای که کارمند هنگامی که بر روی این صندلی می نشیند حس نرمی و راحتی خاصی به او دست داده و پس از گذشت مدت کوتاهی دچار درد یا گرفتگی عضلات نشود.

جک تنظیم ارتفاع

جک تنظیم ارتفاع از جمله وسیله های بسیار مهمی است که یک صندلی با کیفیت و مناسب باید آن را داشته باشد که کارمندان و کارکنان سازمان ها و ادارات هر موقع که اراده کنند بتوانند ارتفاع صندلی خود را با توجه به قد خود تنظیم کرده و آن را بالا یا پایین بیاورند.

 

داشتن دسته ی مناسب

یکی دیگر از ویژگی های یک صندلی استاندارد و با کیفیت داشتن دسته ای مناسب می باشد تا کارمندان هنگام خستگی دست خود را بر روی این دسته ها قرار دهند ، این کار سبب جلوگیری از خستگی و درد گرفتن دست می شود.

صندلی اداری ارزان دارای جنس مناسبی باشد

جنس پارچه ی به کار رفته در صندلی باید به گونه ای باشد که از عرق کردن کمر و پشت کارکنان در اثر نشستن طولانی مدت جلوگیری کرده و مانع عبور هوا نشود یعنی جنس صندلی طوری باشد که هوا به راحتی در آن جریان پیدا کند.

پشتی قابل تنظیم

یکی دیگر از نکاتی که افراد باید در خرید صندلی اداری به آن توجه کنند دارا بودن پشتی که بتوان آن را تنظیم نمود در صندلی می باشد بنابراین یک صندلی اداری با کیفیت و خوب باید دارای یک پشتی بوده و این پشتی قابل تنظیم باشد که کارمندان و کارکنان ادارات بتوانند زاویه ی کمر خود را هر طوری که راحت هستند تنظیم کنند.

مطلب مرتبط  معرفی مبلمان اداری جوان

انحنای S شکل

پشتی صندلی های استاندارد و با کیفیت به شکل S می باشد که در این حالت کارمندان بیشترین حالت راحتی را داشته و مانع از خستگی آن ها می شود.

صندلی اداری ارزان بخریم یا صندلی با کیفیت؟

صندلی اداری ارزان

انتخاب بین خرید صندلی اداری ارزان یا با کیفیت باید با توجه به نیازهای شما و موقعیت مالی خود انجام شود. هنگام انتخاب صندلی اداری، چند نکته مهم وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند:

  • مدت زمان استفاده: اگر شما یک صندلی برای مدت زمان طولانی و استفاده روزانه می‌خواهید، بهتر است به صندلی با کیفیت و ارتقاء‌پذیر فکر کنید. این نوع صندلی‌ها دارای پشتیبانی از جسم و سلامتی شما هستند.
  • راحتی: صندلی‌های با کیفیت تمرکز زیادی به طراحی و راحتی کاربران می‌دهند. این امکان را می‌دهند که برای مدت زمان طولانی بنشینید و به خوبی حمایت از ستون فقرات و کمر کنند.
  • میزان تنظیمات: صندلی‌های با کیفیت اغلب دارای تنظیمات گسترده‌تری برای ارتفاع، قرار گرفتن و نشستن هستند. این امکان می‌دهد تا میزان راحتی شخصی خود را تنظیم کنید.
  • دوام صندلی اداری: صندلی‌های با کیفیت عموماً از مواد با دوامی ساخته شده‌اند و برای مدت طولانی کار می‌کنند. این به معنای کمترین هزینه تعمیرات و تعویض است.
  • بودجه: اگر بودجه شما محدود است و نیاز به صندلی اداری دارید، می‌توانید یک گزینه ارزان‌تر انتخاب کنید. اما بهتر است تا حد ممکن از منابع بیشتری برای خرید صندلی با کیفیت استفاده کنید تا راحتی و سلامتی شما تضمین شود.

در نهایت، انتخاب بین صندلی اداری ارزان و با کیفیت بستگی به موقعیت شما دارد. اگر بودجه شما محدود است و نیازمندی‌هایتان ساده هستند، ممکن است یک صندلی ارزان مناسب باشد. اما اگر از صندلی برای مدت طولانی یا به عنوان بخشی اساسی از محیط کاری خود استفاده می‌کنید، بهترین گزینه انتخاب صندلی با کیفیت و مطابق با نیازهای شما خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *