اخبار شرکت

تشخیص برندهای معتبر تولید کننده صندلی اداری از شرکت های متفرقه

تشخیص برندهای معتبر تولید کننده صندلی اداری از شرکت های متفرقه

 

خرید صندلی اداری به همان اندازه که ممکن است شما را به چالش بکشد می تواند لذت بخش نیز باشد. در واقع زمانی که شما سعی دارید تا با توجه به معیارهای محیط کار و خواسته های کارمندانتان اقدام به خرید صندلی اداری کنید شاید در ظاهر چنین به نظر برسد که گزینه های مورد نظرتان محدود بوده و از تنوع کافی برخوردار نباشد با این وجود نباید اسیر عجله و تصمیمات سهل انگارانه شوید. البته در بازار مبلمان و محصولات خانگی فروش صندلی اداری نیز با قیمت ها و کیفیت های متفاوتی صورت می گیرد.

توصیه مشاوران فروش این است که در این زمینه بهتر است با خرید انواع صندلی اداری معتبر از برندهای سرشناس که در این زمینه دارای سوابق درخشان هستند از خریدهای بدون برنامه ریزی خودداری کنید. از نگاه دکوراسیون مدرن و طراحان این رشته هنری همانطور که هر یک از اجزای مبلمان می تواند در چیدمان و زیبایی محیط و از طرفی روحیه کارمندان موثر باشد صندلی های اداری نیز چنین نقشی را در این زمینه ایفا می کنند. ولی برای این که بتوانیم انواع صندلی اداری معتبر را از سایر نمونه هایی که در بازار عرضه شده اند شناسایی کنیم بهتر است نکاتی را رعایت کنیم. در صورتی که تمایل دارید تا در این زمینه اطلاعاتی کسب نمایید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

 

خرید صندلی اداری را در اولویت قرار دهید

خرید صندلی اداری به همان اندازه که وجود یک میز یا یک فایل ریلی برای بایگانی اداره شما از اهمیت برخوردار است. اگر در زمان خرید صندلی اداری خریدار یا مسئول خرید اداره شما بتواند نکاتی را که در این مطلب به آنها اشاره می کنیم در نظر بگیرد توانسته است خرید موفقیت آمیزی داشته باشد. در واقع با این کار به دو هدف دست پیدا کرده است هم نیازهای شما را در محیط اداری رفع کرده است و هم موجب شده است تا از تحمیل هزینه های آتی برای خرید صندلی اداری جلوگیری کند. به همین دلیل است که منطقی ترین راه این است که خرید این نوع صندلی را در اولویت قرار دهید.

مطلب مرتبط  انتخاب بهترین رنگ صندلی اداری برای محیط کار

خرید صندلی اداری را در اولویت قرار دهید

 

 

خرید صندلی اداری یعنی کمک به پیشبرد اهداف اداری

زمانی که ما از خرید صندلی اداری سخن می گوییم یعنی شما باید بتوانید تا سال ها از این صندلی استفاده کنید و از نظر جسمی دچار مشکلاتی از قبیل کمر درد یا سایر دردهای ناحیه ستون فقرات و گردن نشوید. یعنی استفاده از صندلی اداری معتبر می تواند تا حدود زیادی شما را از مخاطرات محیطی مصون نگه دارد. در صورتی که صندلی های بی نام و نشان و فاقد کیفیت همواره  می توانند برای شما یک خطر بالقوه باشند. بگذارید در این زمینه مثالی بزنیم. کارمندی را در نظر بگیرید که بر اثر در رفتن دسته صندلی یا چرخ های آن بر زمین می افتد و دچار شکستگی ناحیه لگن یا دست می شود.

به همین سادگی یک صندلی می تواند برای هر فردی دردساز شود. هر چند برخی شرکت های متفرقه نیز سعی دارند تا با برندسازی به تدریج این موانع را رفع کنند با این وجود احتمال خطا و تهدیدات محیطی همواره وجود دارد.

ولی در واقع یک تولید کننده معتبر که با برند خود اعتبار و  به نوعی در بین سایر رقبا رسمیت پیدا کرده است حاضر نیست آینده شغلی خود را به خاطر مواد بی کیفیت و تولید صندلی های ارزان و غیر استاندارد به خطر بیندازد. هر چند برخی موارد نیز ربطی به صندلی شما ندارند. به عنوان مثال این خود شما هستید که بیش از حد معمول پشت رایانه یا روی صندلی می نشینید و از این طریق موجب کم تحرکی و در نتیجه چاقی می شوید. در نتیجه این شما هستید که سلامت خودتان را به خطر می اندازید و نباید انتظار داشته باشید که در آخر صندلیتان را مقصر این کار بدانند. به قولی خود کرده را تدبیر نیست.

مطلب مرتبط  مبل اداری طرح چوب

 

خرید صندلی اداری یعنی کمک به پیشبرد اهداف اداری

 

خرید صندلی اداری و روش های تشخیص برندهای معتبر

خرید صندلی اداری از یک شرکت تولید کننده معتبر باید ابتدا با توجه به معیارها و ضوابطی صورت گیرد. همانطور که اشاره کردیم نباید دچار شتابزدگی در تصمیم گیری و خریدهای عجولانه شوید. بدین منظور موارد زیر را در نظر بگیرید و حتی المقدور خودتان سعی کنید تا تست های مربوط و چک کردن قطعات آن را انجام دهید. هر چند در صورتی که در این زمینه تبحر لازم را ندارید این کار را به مشاوران فروش صندلی اداری بسپارید. در واقع این آزمایشات بیشتر جنبه فنی داشته یعنی قسمت های فنی آن مورد بررسی قرار می گیرد.  برخی از مهمترین مواردی که باید در نظر بگیرید عبارتند از:

برخی از مهمترین موارد

  • احساس راحتی در نشستن و تکیه دادن
  • قابلیت تنظیم دسته ها
  • قابلیت تنظیم ارتفاع
  • بدنه مقاوم و با کیفیت
  • تنوع در طرح و رنگ
  • قابلیت انعطاف با حالت های مختلف شما
  • داشتن چرخ های مقاوم در برابر سایش و خوردگی
  • تحمل اوزان مختلف
  • داشتن زیره یا رویه از جنس منسوجات مقاوم و ضد باکتری
  • عکس العمل مناسب در زمان برخاستن و نشستن

خرید صندلی اداری و روش های تشخیص برندهای معتبر

 

 

نکات دیگری که در خرید صندلی اداری باید بدانید

برای خرید صندلی اداری غیر از موارد فنی که در مطالب بالاتر به آن اشاره شد لازم است تا به نکات دیگری نیز توجه کنید.  نخست این که فراموش نکنید برندهای معتبر لزوما دارای قیمت بالایی نیستند. بلکه می توان گفت فروش صندلی اداری از تولیدکننده های معتبر با قیمت مناسب و همچنین دارای گارانتی صورت می گیرد. دومین نکته ای که باید بدانید این است که مشخصات فنی و نام برند روی کارت مشخصات فنی یا شناسنامه صندلی درج شده است. شما می توانید به اطلاعاتی که در خصوص نوع برند و مشخصات فنی صندلی لازم است از این طریق دسترسی پیدا کنید.

مطلب مرتبط  پارتیشن اداری + قیمت

سومین نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که در مواردی حتی برندهای معتبر ترجیح می دهند تا نشان تجاری خود را روی قسمت هایی که در دید مشتریان باشند حک کنند. بنابراین پیش از آن در مورد سوابق برندها و تولید کننده مذکور می توانید اطلاعات مناسبی را کسب کنید. در خاتمه توجه داشته باشید که حتما خرید صندلی اداری را از فروشگاهها و نمایندگی های مجاز در زمینه فروش صندلی اداری انجام دهید. در زمان خرید کارت گارانتی را از فروشنده بخواهید.

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *