اخبار شرکت, مبلمان اداری

چرا نباید صندلی اداری ارزان و بدون گارانتی بخریم؟

صندلی اداری ارزان و بدون گارانتی نخرید

خرید صندلی اداری با کیفیت صرفا با پرداخت هزینه خرید و سایر هزینه های جانبی تمام نمی شود. تلاش کنید که صندلی اداری ارزان و بدون گارانتی نخرید. به تعبیری دیگر روند خرید صندلی اداری زمانی می تواند کامل تلقی شود که بتوانی ضمن برخورداری از تخفیفات موارد دیگری را نیز که از اهمیت ویژه ای در این زمینه برخوردار هستند در نظر داشته باشیم. گارانتی صندلی اداری یکی از این موارد است که می تواند موجب شود تا شما با اطمینان بیشتری از خرید صندلی اداری مورد نظر خودتان خشنود شوید. با ما در این مطلب مجله ساویس همراه باشید تا به شما بگوییم چرا لازم است تا صندلی اداری گارانتی معتبر را خریداری نمایید.

خرید صندلی اداری با ضمانتنامه یعنی رسمیت بیشتر

صندلی اداری ارزان و بدون گارانتی

خرید صندلی اداری در شرایطی که از گارانتی یا ضمانت لازم برخوردار باشد می تواند از هر نظر بر خرید یک صندلی اداری با کیفیت و مرغوب که فاقد این مورد باشد برتری دارد. بدین معنی که گارانتی صندلی اداری به نوعی شناسنامه و اصالت صندلی شما را می رساند. نبود ضمانت نامه یکی از اشتباهاتی است که در زمان خرید صندلی اداری روی می دهد و در مواردی ارزان بودن قیمت صندلی بر گارانتی دار بودن آن ترجیح داده می شود.

در واقع این خریدار است که باید این ضمانت نامه را از فروشنده بخواهد هر چند در مواردی نیز سازنده یا فروشنده خودشان در این زمینه توضیح میدهند یا گارانتی مورد نظر را به شما ارائه می دهند البته مواردی نیز به ندرت و به طور استثنا اتفاق می افتد که اگر شما پیگیر گارانتی صندلی اداری خودتان نباشید نخواهید توانست به آن دست پیدا کنید. توجه داشته باشید که اصولا گارانتی یک محصول و از جمله صندلی اداری گارانتی معتبر نیز در مواردی فقط زمانی می تواند مورد استفاده واقع شود که خریدار اولیه بخواهد از آن استفاده کند یا شروطی را که در ضمانتنامه قید شده است موجب شود تا صندلی مورد نظر عودت داده شده یا قطعات آن تامین شود. به عبارتی دیگر اگر خریدار اولیه آن را به  فردی دیگر واگذار کند و در برخی ضمانتنامه های موجود به این مورد اشاره شده است.

مطلب مرتبط  خرید صندلی اداری مناسب برنامه نویسان

مدت زمان گارانتی خرید صندلی اداری

خرید صندلی اداری با گارانتی در واقع تضمین این نکته است که شما می توانید مدت زمان معینی از این محصول با خیال راحت استفاده کنید. برندهای بزرگ و سازندگان صندلی اداری گارانتی معتبر معمولا مدت زمانی بیشتر از 10 سال را به منظور گارانتی این محصول ارائه می دهند. هر چند این گارانتی زمانی می تواند بیشتر اهمیت پیدا کند که قطعات و قیمت خرید صندلی اداری افزایش پیدا کند. برندها و تولیدکنندگان داخلی نیز غالبا از 6 ماه تا 2 سال و گاهی بیشتر را به عنوان مدت زمانی که صندلی مورد نظر میتواند مشمول گارانتی شود قرار می دهند.

خرید صندلی اداری

خرید صندلی اداری و اصالت محصول

خرید صندلی اداری همانطور که اشاره کردیم باید طبق ضوابط و معیارهای خاصی انجام گیرد. در واقع بهتر است  بدون تخمین هزینه های لازم و دریافت گارانتی لازم به همراه صندلی اقدام به خرید محصولات فاقد کیفیت و بدون ضمانت لازم نکنید. هر چند این ادعا نیز که برای تمام قطعات انتظار تعویض داشته باشید در برخی موارد چندان منطقی به نظر نمی رسد. با این وجود به دلیل رشد بازار مبلمان داخل کشور و به تبع آن ورود انواع صندلی های اداری بی کیفیت لازم است تا صندلی اداری مناسب و دارای کیفیت و دوام مناسبی را از بین طیف وسیعی از این محصولات انتخاب کنید.

در واقع خرید صندلی اداری با کیفیت بدین معنی نیست که شما انتظار داشته باشید این صندلی برای همیشه دوام بیاورد چرا که هر محصولی عمر مفید خودش را دارد. شما باید به این نکته توجه داشته باشید که اگر گارانتی صندلی اداری  یک صندلی 5 سال باشد پس می توان در نهایت خوشبینی اینطور بیان کرد که امکان دارد صندلی شما دو سال بیشتر یعنی تا 7 سال نیز می تواند دوام بیاورد.  به عنوان مثال اگر قرار باشد این صندلی در یک مرکز پاسخگویی 24 ساعته قرار بگیرد در این صورت  قضیه کاملا فرق می کند و طبیعی است که عمر مفید صندلی بسیار کوتاهتر از چیزی خواهد بود که پیش بینی کرده اید.

مطلب مرتبط  انتخاب بهترین رنگ صندلی اداری برای محیط کار

در واقع اگر شما نمی دانید که صندلی شما از چه برند یا تولیدکننده ای می باشد قضیه کمی دشوارتر می شود. صندلی های فاقد گارانتی شاید در بازار به فروش بروند ولی با این وجود قادر نخواهند بود تا انتظاراتی را که شما از یک صندلی اداری گارانتی معتبر دارید تامین کنند.

خرید صندلی اداری و برخی معایب موجود

خرید صندلی اداری می تواند همزمان که نیازهای تعدادی از کارمندان را حل کند ولی لزوما همیشه موفقیت آمیز نیست. صندلی ها گاهی اوقات معایب و نقایصی دارند که از دید خریدار مخفی می ماند. به همین دلیل توصیه می کنیم اگر قصد خرید صندلی اداری را داشتید حتما از مشاوره یا افراد مجرب و دارای سوابق کافی در این زمینه استفاده کنید. توصیه می کنیم تا حد امکان به صورت حضوری صندلی های مورد نظرتان را ببینید و خریداری نمایید.

از این رو که در زمان خرید آنلاین شاید برخی معایب و نقص سیستم برای شما آشکار نباشد در نتیجه وقتی از نزدیک صندلی مورد نظر را ببینید به راحتی می تواند معایب آن را تشخیص دهید. همچنین لازم است تا شما اطمینان پیدا کنید که صندلی شما نو و تمیز باشد. هر چند فروشگاههای آنلاین معتبری نیز وجود دارند که ضمن برخورداری از گارانتی صندلی اداری این محصولات را با تضمین اصالت و شرایط مناسبی به منظور ارجاع محصول در صورت وجود نقایص عرضه می نمایند. با این وجود توصیه می کنیم تا از فروشگاههای معتبر و خوشنام در این زمینه نسبت به خرید صندلی مورد نظرتان اقدام کنید. در ضمن در صورتی که قصد خرید حضوری دارید  هزینه های حمل و نقل را نیز حتما در نظر بگیرید.

مطلب مرتبط  همه چیز در مورد دکوراسیون اداری اتاق مدیریت+عکس

چرا نباید صندلی اداری ارزان و بدون گارانتی بخریم؟

چرا نباید صندلی اداری ارزان و بدون گارانتی بخریم؟

خرید صندلی اداری ارزان و بدون گارانتی ممکن است در ظاهر به صرفه نظر بیاید، اما این انتخاب می‌تواند منجر به مشکلات جدی و هزینه‌های بیشتر در آینده شود. دلایل زیر نشان‌دهنده اهمیت انتخاب صندلی با کیفیت و گارانتی هستند:

  • راحتی و سلامت: صندلی‌های با کیفیت بهترین پشتیبانی برای کمر و ستون فقرات ارائه می‌دهند. استفاده از صندلی‌های ارزان و بدون کیفیت ممکن است به مشکلات اسپینال و کمری منجر شود. این مشکلات به طور کلی به میزان راحتی شما در محیط کار و همچنین به سلامتی شما آسیب می‌زنند.
  • دوام و نگهداری: صندلی‌های اداری ارزان عموماً از مواد کم‌کیفیت ساخته می‌شوند و معمولاً دوام کمتری دارند. این به معنای نیاز به تعمیرات مکرر یا حتی تعویض زودتر آنها است، که می‌تواند هزینه‌های اضافی به همراه داشته باشد.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش: صندلی‌های با کیفیت معمولاً همراه با گارانتی هستند. این به معنای این است که در صورت بروز مشکلات یا خرابی‌های غیرمنتظره، شما می‌توانید از خدمات پس از فروش تولیدکننده استفاده کنید. این خدمات می‌توانند هزینه‌های تعمیر را کاهش دهند.

در کل، خرید صندلی اداری با کیفیت و گارانتی می‌تواند به طور کلی به کمرتری و راحتی کاربران کمک کند و از هزینه‌های بیشتر در آینده جلوگیری کند. بنابراین، اگر ممکن است، بهتر است از انتخاب‌های با کیفیت تر و دارای گارانتی استفاده کنید تا مزایا و راحتی بیشتری را تجربه کنید.

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *