راهنمای خرید

چگونه یک سرویس خواب مناسب بخریم؟

اما برای اینکه بتوانید خوابی راحت، آسوده و آرام را تجربه کنید ابتدا باید شرایط و وسایل مورد نیاز آن را فراهم کنید. فراهم شدن آسایش در اتاق خواب تا حدود زیادی بستگی به مدل تخت خواب، میز توالت، پاتختی ها و نحوه چیدمان آنها دارد. اما به راستی هنگام خرید یک سرویس خواب چه فاکتورهایی را باید مد نظر قرار داد؟ در مقاله زیر نکاتی را به شما می گوییم که شاید در انتخاب سرویس خواب به شما کمک کند.

انتخاب سرویس خواب

خرید اقلام یک سرویس خواب که شامل تختخواب، تشک، پاتختی و میز توالت است با توجه به افزایش قیمت از یک سو و کاهش کیفیت از سویی دیگر و نگرانی در مورد اینکه این کالاها با فضایی که قرار است در آن قرار بگیرند هماهنگی و تناسب دارند یا خیر یکی از دغدغه های اصلی خریداران است. در ادامه این مقاله با نکاتی آشنا خواهید شد که خرید را برای شما ساده و لذت بخش می کند.

انتخاب سرویس خواب

مهمترین مورد در انتخاب سرویس خواب تختخواب به همراه تشکی مناسب است. اولین فاکتوری که هنگام خرید تختخواب باید به آن توجه شود این است که چه کسی قرار است از آن استفاده کند. هنگام خرید یک تختخواب علاوه بر زیبایی به ابعاد و اندازه، جنس، مدل و راحتی باید توجه کرد و ایمنی و سلامت را نیز مدنظر قرار داد. به عنوان مثال اگر قصد خرید تختخواب فرفوژه را دارید دقت کنید که گوشه هایی نوک تیز و خطرناک نداشته باشد. اگر تختخواب را برای اتاق کودکان خود می خواهید و فضای اتاق به شما اجازه نمی دهد که از دو تخت به صورت جداگانه در آن استفاده کنید تختخواب های طبقاتی جایگزین مناسبی هستند. در مورد تشک ها نیز مهمترین عامل سفتی و نرمی آن است. تشک های سفت معمولا انتخاب مناسب تری هستند اما تحقیقات نشان داده کسانی که از دردهای قسمت تحتانی کمر رنج می برند بهتر است از تشک های نیمه سفت استفاده کنند.

مطلب مرتبط  راهنمای انتخاب و خرید میز تلویزیون

انتخاب سرویس خواب

روتختی ها جزء جدانشدنی تختخواب ها هستند. انتخاب درست و مناسب یک روتختی می تواند زیبایی اتاق خواب شما را دو چندان کند. در حال حاضر روتختی های متنوع در رنگبندی های مختلفی در بازار وجود دارند که متناسب با سبک و رنگ های به کار رفته در دکوراسیون خود می توانید از بین آنها بهترین گزینه را انتخاب کنید.

انتخاب سرویس خواب

پاتختی کالای کمکی مهمی در کنار تختخواب است. از این کمدهای کوچک کاربردی می توان برای قرار دادن دارو، ساعت، تلفن و… استفاده کرد. علاوه بر این می توان از آنها برای قراردادن آباژورهای تزیینی و اشیای دکوراتیو نیزبهره برد.

انتخاب سرویس خواب

و در نهایت میز توالت که علی الخصوص خانم ها نمی توانند از خرید آن غافل شوند. میز توالت های موجود در بازار دو دسته هستند. گروه اول که در آنها آیینه به میز متصل است و گروه دوم که در آن آیینه از میز جدا است. اگر خانواده ای پر جمعیت هستید و یا فرزند کوچک دارید بهتر است میز توالتی را انتخاب کنید که آیینه به آن متصل است ولی اگر مدلی را پسندیده اید که آیینه از میز جداست حتما آن را به دیوار نصب کنید تا از سر خوردن و ایجاد خطرات احتمالی پیشگیری کرده باشید.

نوشته های مشابه