آشپزخانه

چگونه یک آشپزخانه پاییزی داشته باشیم؟

آشپرخانه پاییزی خود را مهمان رایحه دلپذیر دسر سیب و نوشیدنی های معطر شده با ادویه های گرم کنید. شروع این فصل را در پرجنب و جوش ترین فضای خانه یعنی آشپزخانه جشن بگیرید. ابتدا فضا را بررسی کنید و برای استفاده از آن برنامه ریزی کنید. برای تزیین آشپزخانه از فضاهایی استفاده کنید که مانع کار روزانه شما نشود و میز کارتان را اشغال نکند یا حتی به پاشش های احتمالی در اطراف سینک و گاز توجه کنید و دکوری های پاییزیتان را نزدیک آنجا نگذارید تا از خطرهای احتمالی دور بمانید.

استفاده از یک رومیزی و ظروف فصلی و یا چیدن چند کدو تنبل در داخل یک سینی می تواند معرف شروع پاییز باشد. تزیینات پاییزی را روی قفسه ها و سطوح آشپزخانه به نمایش بگذارید و ایده های زیبای پاییزی را در آشپزخانه خود خلق کنید.

آشپزخانه پاییزی

با رنگ های پاییزی تزیین کنید

پاییز طیف وسیعی از رنگ ها از قرمز پررنگ تا زرد طلایی را در خود جای داده است. برای داشتن یک آشپرخانه پاییزی می توانید از دکوری هایی با رنگ های غنی پاییزی استفاده کنید. شاخه های توت و سیب و یا برگ را در گلدانی روی قفسه و برای نمایش بگذارید. فضای گرم و درمانگر پاییز را به فضای آشپزخانه تزریق کنید.

آشپزخانه پاییزی

تزیینات جانبی بر روی جزیره آشپزخانه

جزیره آشپزخانه را به کانون دکوراسیون پاییز تبدیل کنید. سطح رویی جزیره را به مانند سطح میز در نظر بگیرید و کدو تنبل ها را در یک سینی یا سبد روی آن قرار دهید. طراحی پاییزیتان را طوری تنظیم کنید که در هنگام نیاز به سطح جزیره بتوانید دکوراسیون را به راحتی جا به جا کنید.

آشپزخانه پاییزی

دکوراسیون مزرعه پاییزی

سبک خانه های مزرعه در پاییز با صحنه هایی از برداشت سیب و شاخ و برگ های خشک درخت را به آشپزخانه خود اضافه کنید . لوازم تزیینی مسی را در کنار وسایل چوبی قرار دهید و از اجناس عتیقه و یا کدو های رنگی بر روی کابینت به عنوان دکوری استفاده کنید. اگر چند ردیف قفسه در آشپزخانه دارید می توانید همین شیوه را برای همه تکرار کنید.

آشپزخانه پاییزی

در دکور پاییزی خود یک کانون توجه ایجاد کنید

ابتدا نیاز به یک سینی دارید تا بتوانید عناصری پاییزی و مرتبط با فصل برداشت محصول را بر روی آن و کنار هم قرار دهید.  بلندترین قطعه از این مجموعه را مرکز توجه قرار داده و در کنارش دیگر قطعات را به ترتیب و بر حسب ارتفاع بچینید. نتیجه کار آبشاری از جذابیت های پاییزی است که از بالا به پایین در قطعات این تزیین پاییزی در جریان است.

آشپزخانه پاییزی

نشانه های پاییز را به وسایل آشپزخانه بیاورید

حوله و دستمال های آشپزخانه وسایل ثابتی هستند که در تمامی روزهای سال کاربرد دارند. بنابراین بهتر است که در فصل پاییز از پارچه هایی با نقوش پاییزی مانند برگ و کدو های نارنجی رنگ بهره ببرید و این گونه جشن خود را در آشپرخانه پاییزی تان تکمیل کنید. قرمز و زرد و نارنجی رنگ های پاییز هستند و می توانند به دستمال های آشپزخانه در این فصل جلوه زیبایی ببخشند.

آشپزخانه پاییزی

تزئینات پاییزی خود را بسازید

در ساخت تزیینات پاییزی به سبک خودتان خلاقیت به خرج دهید. از وسایلی مانند چسب حرارتی برای ساخت کاردستی و یا کشیدن نقاشی تا خالی کردن یک کدو و استفاده از آن به عنوان گلدان کمک بگیرید. دکور پاییزی شما می تواند یک گلدان کدو شکل با گل های پاییزی باشد که بر روی میز گذاشته شده است.

آشپزخانه پاییزی

یک دکوری ساده داشته باشید

تزیین آشپزخانه با طرح پاییزی را با کوسن های مخملی و رنگ های پاییزی انجام دهید و از پیچیدگی بپرهیزید. یک سبد سیمی را با چندین کدو پر کنید و آن را بر روی قفسه آشپزخانه بگذارید. تزیین دیوار آشپزخانه را با رنگ و نقش پاییزی تکمیل کنید.

آشپزخانه پاییزی

با هر آنچه دارید کار تزیین را انجام دهید

حتی اگر زمینه رنگی آشپزخانه شما با رنگ های سرد نقاشی شده است می توانید از رنگ های پاییزی یعنی قرمز، نارنجی و زرد برای گرم کردن محیط استفاده کنید. دکوراسیون فصلی را با دکوراسیون روزانه خود تلفیق کنید و از آن لذت ببرید.

آشپزخانه پاییزی

میزغذاخوری پاییزی را به نمایش بگذارید

تزیین یک میز آشپرخانه پاییزی تمام کاری است که باید انجام دهید. کار خود را با گذاشتن یک گلدان به همراه برگ و گل های پاییزی بر روی آن شروع کنید و چند کدو را در اطراف گلدان قرار دهید. در چیدمان این دکور خاص می توانید فقط از محصولات ارگانیک استفاده کنید و برای جلوه دهی بیشتر از چندین برگ درخت در گوشه میز استفاده کنید.

آشپزخانه پاییزی

به سادگی دکور پاییزی خود را بسازید و به نمایش بگذارید

با بهره گرفتن از دو تخته آشپزخانه به عنوان پایه کار شروع کنید. سپس شاخه های بلند گیاهان پاییزی را به یک گلدان کوچک اضافه کنید و با تعدادی کدو اطراف گلدان را شلوغ کنید. از شاخه هایی استفاده کنید که بتوانید آنها را به شکل یک مجسمه فرم دهید. تندیس پاییزی شما آماده است و می توانید آن را بر روی میز یا هر فضای دلخواه بگذارید و از تماشای آن لذت ببرید.

نوشته های مشابه