معماری و دکوراسیون خانه

طراحی دکوراسیون رنگارنگ و مدرن

طراح در این دکوراسیون مدرن رنگی برای تغییر دیوارها از رنگ های آبی و نارنجی شیک و خطای دید استفاده کرده است. سبک کلی به طور غیرقابل انکاری معاصر است ولی تعدادی عناصر قدیمی هم در آن دیده می شود. این طراحی الهام بخش خوبی برای کسانی است که می خواهند بازسازی و تغییر در خانه انجام دهند و یا کسانی که به طرح های هندسی و رنگ های پرانرژی علاقه دارند.

دکوراسیون مدرن رنگی

اتاق نشیمن

در این دکوراسیون مدرن رنگی سایه ها و رنگ ها با دقت برای ایجاد چندضلعی های سه بعدی بر روی دیوار انتخاب شده اند. دیوارهای صاف با هندسه متفاوتی دارای بعد و عمق شده اند. هر نقاشی روی دیوار یک اثر هنری است.

دکوراسیون مدرن رنگی

انتخاب مبلمان چوبی مرتبط با سبک اتاق ناهارخوری است ولی این میز چرخدار چوبی در تضاد با طراحی فوق العاده مدرن اتاق نشیمن است. اینجا یک لامپ هندسی چندوجهی دوست داشتنی وجود دارد و هشتگ homey بر روی دیوار که ارتباط خوبی با موضوع الهام گرفته شده از اشکال هندسی دارد. از آنجایی که راحتی اولویت اول در هر خانه ای است این فضا متکی بر عناصر شیکی است که کمی به گرمای خانه اضافه می کنند مانند تختخواب بزرگ گهواره ای و بالش ها با روکش بافتنی.

دکوراسیون مدرن رنگی

علاوه بر آن کتابخانه ای جذاب با قفسه هایی در ابعاد مختلف در اینجا وجود دارد. قفسه های بزرگ می توانند برای نگهداری هر چیزی استفاده شوند از پتوهای یدکی گرفته تا گلدان های اضافه.

دکوراسیون مدرن رنگی

اتاق کار در قسمتی از نشیمن

آبی به عنوان یک رنگ آرامش بخش یک موقعیت عالی برای اتاق کار خانگی فراهم می کند. میز با ترکیب سبک خود مانعی برای رنگ پرزرق و برق پشت آن نیست. توجه کنید که چگونه دیوار به سمت آجر شیب پیدا می کند و اثر دراماتیک آن با نور چراغ دفتر کار افزایش می یابد.

مطلب مرتبط  چگونه میز تحریر مناسب با فضاهای مختلف خانه تهیه کنیم؟

دکوراسیون مدرن رنگی

این دیوار جداکننده فوق العاده که از کشیدگی طناب های بلند رنگی از میان قلاب های فاصله دار ساخته شده است می تواند به عنوان یک ایده کاربردی استفاده شود. از طرف دیگر سقف و کف خاکستری ما را به سمت راهرو هدایت کرده و از سوی دیگر با آجر در تماس است.

دکوراسیون مدرن رنگی

اتاق ناهارخوری

آجر نمایان کمی حس قدیمی به اتاق ناهارخوری می دهد. لبه های میز چوبی و گلدان های فلزی در مقایسه با رنگ های اتاق نشمین زیبایی طبیعی به فضا می دهند. همچنین در این فضا یک شومینه با لبه های دقیق و پایه های منحنی و فضای ذخیره چوب در بالا مشاهده می شود. دو قاب مستطیلی در بالا و مرکز میز قابی قابل تنظیم برای دسته ای از نورها ایجاد کرده است.

دکوراسیون مدرن رنگی

به این دیوار سبز فوق العاده توجه کنید گلدان ها به راحتی روی تخته ها قرار گرفته اند و می توانند طبق خواسته فرد جا به جا شوند. در طرف دیگر اتاق یک دیوار سیاه با قاب عکس های سیاه و سفید در بالای پیانو خودنمایی می کند. سقف به دو بخش تقسیم شده و رنگ کف به سمت اتاق ناهارخوری وسیع تر می شود.

دکوراسیون مدرن رنگی

آشپزخانه

در اینجا نمایی از فضای عبور از آشپزخانه دیده می شود. این آشپزخانه بازگشتی به طراحی فوق مدرن است همراه با تضاد رنگ آبی و نارنجی دیوارها و تک پنجره ای در انتهای اتاق که باعث روشن شدنش می شود. فضای صبحانه جذاب پیش آمدگی سمت چپ را اشغال کرده است.

دکوراسیون مدرن رنگی

توجه داشته باشید که دیوار رنگارنگ سمت راست دارای پس زمینه سفید است و به نظر می رسد که بیرون زدگی یک سایه آبی درخشان به سمت راهرو ایجاد می کند. بیرون زدگی دیوار به خودی خود بسیار الهام بخش و از ویژگی های آن قفسه های نوشیدنی، قفسه کتاب و دیوار تخته سیاه است.

مطلب مرتبط  10 میز کامپیوتر برای فضاهای کوچک

دکوراسیون مدرن رنگی

فضای کاری آشپزخانه جذابیت بصری خاصی ایجاد کرده است. قاب فضای کار از روی سطح کابینت پایین آغاز شده و در بالا از دیوار بیرون می زند. این ترکیب رنگ فراموش نشدنی است.

دکوراسیون مدرن رنگی

سرویس بهداشتی

در این طراحی معاصر که خطای دید در جاهای دیگر خانه را نشان می دهد ممکن است تمیز کردن سطح کابینت بسیار آسان تر باشد. حتی حمام نیز با کاشی های تیره سعی در جذب فوری دارد. در اینجا تنها یک نوار سفید دایره ای شکل وجود دارد.

دکوراسیون مدرن رنگی

ورودی خانه

و اما راهروی صاف و سفید در این دکوراسیون مدرن رنگی از یک سمت با آجر طبیعی و از سمت دیگر با آیینه بزرگ که کمبود نور طبیعی را جبران می کند و فضا را بزرگتر نشان می دهد دکور شده‌ و کمد لباس سیاه تعبیه شده در آنجا دارای قفسه و میزی جهت قرار دادن لوازم مورد نیاز هنگام ورود و خروج است.

نوشته های مشابه