آشپزخانه

تغییر در آشپزخانه با تعویض روکش کابینت ها

یکی از مهمترین محیط های خانه که قلب هر خانه ایست و گاهی احتیاج به تغییر دارد آشپزخانه است و افراد می توانند با تعویض کابینت ها این تغییرات را ایجاد کنند با این وجود شاید افراد همیشه نتوانند از پس مخارج تعویض کابینت های آشپزخانه شان بربیایند. در این موارد شاید ترمیم آنها بهترین راه حل باشد اما تعویض روکش و بازسازی کابینت ها هم شامل مواردی است که باید به آن دقت کرد. در زیر مواردی از این موارد را آورده ایم ما را در ادامه همراهی کنید.

در قدم اول باید این نکته را در نظر گرفت که آیا کابینت فعلی با شرایطی که در حال حاضر دارد توانایی تحمل این تغییرات را دارد یا نه؟ اگر بدنه کابینت یا درها از نظر فیزیکی شرایط بدی داشته باشند یا چوب های آن به دلیل خیس شدن از بین رفته باشند شاید مجبور شوید کل کابینت ها را عوض کنید.

تعویض کابینت های آشپزخانه

چرا تعویض روکش؟

در ساده ترین حالت برای جلوگیری از افزایش هزینه ها کابینت و محل قرار گیری آن دست نخورده باقی می ماند. پس نقطه قوت این روش کاهش هزینه ها و مواد اولیه به مقدار قابل توجه و ساده سازی فرایند تعمیرات است. انتخاب رنگ ها فاکتور مهمی در انتخاب های  شماست. رنگ مسی کابینت که در تصویر مشاهده می کنید یک مکمل آرامش بخش با کف چوبی است در کنار آن رنگ قرمزی که در قسمت اجاق گاز استفاده شده تضاد زیبایی را در محیط ایجاد نموده است.

آیا این راه برای شما مناسب است؟

اگر کابینت ها بدنه محکمی دارند تعویض روکش برای شما گزینه مناسبی است. همچنین می توانید درها یا دستگیره های کابینت را تغییر دهید. می توانید بهترین تغییرات را با صرف کمترین هزینه انجام دهید. زمان مورد نیاز جهت تغییرات جزئی چند روز و در مورد تغییرات اساسی تر ممکن است چند هفته باشد.

تعویض کابینت های آشپزخانه

ترکیب رنگ سیاه و سفید یکی از ترکیب رنگ هایی است که هیچ گاه از مد نمی افتد. ترکیب پیشخوان مشکی براق در کنار کابینت های سفید ترکیبی بی نظیر برای آشپزخانه شماست.

تعویض کابینت های آشپزخانه

بیشتر خانه ها به صورت سنتی طراحی شده اند. در مورد اینگونه طراحی ها بهترین انتخاب کابینت های کلاسیک است. در تصویر بالا نیز می توانید تغییراتی که با تعویض روکش کابینت ها و بدون انجام تغییرات اساسی در آشپزخانه انجام شده ببینید. همانگونه که مشاهده می کنید رنگ قهوه ای سوخته استفاده شده در کابینت ها گرمی بیشتری به فضا بخشیده است.

تعویض کابینت های آشپزخانه

در این تصویر نیز رنگ قهوه ای روشن استفاده شده در بدنه کابینت ها حس خاص بودن را منتقل می کند. همانگونه که مشاهده می کنید عناصر اصلی آشپزخانه هنوز سر جای خود هستند. تنها تفاوت این است که درهای کابینت و کشوها با طرح جدیدی جاگزین شده است.

امیدواریم این مقاله توانسته باشد گوشه ای از نگرانی شما درباره هزینه تغییرات در آشپزخانه را کاهش بدهد و به درستی شما را درباره کارها و ایده های کم کردن این هزینه ها راهنمایی کرده باشد. شما هم اگر برای کاهش هزینه های این تغییرات در آشپزخانه یا دیگر نقاط خانه ایده ای دارید با ما درمیان بگذارید.

نوشته های مشابه