پارتیشن اداری

خرید پارتیشن اداری مناسب برای محیط کار

خرید پارتیشن اداری مناسب برای محیط کار

برای تقسیم فضای داخلی محیطی که درآن کار می کنید یکی از بهترین گزینه ها پارتیشن اداری است. با ایجاد پارتیشن بندی در محیط اداری شما می توانید یک دفتر شخصی و چندین فضای اداری مناسب برای کارمندان به وجود آورید. هزینه اجرای این کار بسیار پایین تر از روش های دیگر تقسیم فضای کار است و می تواند از نظر انعطاف پذیری بسیار بالایی که دارد گزینه مناسبی برای این کار باشد.

اتاق های مجزایی که با این روش درست می شود را می توانید از نظر زیباسازی و دکوراتیو بودن نیز مورد توجه قرار دهید. انواع مختلفی از پارتیشن ها تولید و طراحی می شوند. پارتیشن های مختلف از نظر ویژگی، مزایا، متریال، معایب، نحوه نصب، طرح و رنگ و همچنین قیمت با یکدیگر فرق دارند. بنابراین شاید برای شما این سوال پیش بیاید که بین این همه تفاوت ها و ویژگی هایی که وجود دارد چگونه پارتیشن اداری خود را سفارش دهیم؟ در این مطلب قصد داریم به شما کمک کنیم که بتوانید به پاسخ این سوال دست یابید.

اولین نکته مهمی که وجود دارد این است که شما با توجه به محیط و فضای کاری که می خواهید پارتیشن بندی کنید پارتیشن مورد نظر خود را سفارش می دهید. بنابراین بهتر است در این زمینه با متخصصان امر مشورت کنید. برای این کار مشاوران ما در سایت ساویس آماده خدمات رسانی در زمینه های مختلف مشاوره، طراحی و فروش و نصب پارتیشن اداری در خدمت شما هستند.

پارتیشن اداری تک جداره یا دوجداره کدام بهتر است؟

اولین چیزی که در سفارش پارتیشن اداری خود باید به آن توجه کنید این است که پارتیشن تک جداره مناسب کار شما است یا دو جداره. به طور کلی پارتیشن ها به دو نوع دوجداره و تک جداره تقسیم بندی می شوند اما استحکام هر دو مدل در یک اندازه است و متریال آن ها نیز با هم فرقی ندارد. با توجه به محیط کار خود شما می توانید تصمیم بگیرید که چه نوع پارتیشنی مناسب خواهد بود. متخصصان ما در ساویس آماده اجرای انواع پارتیشن های اداری تک جداره و دوجداره هستند. پارتیشن هایی که ما ارائه  می دهیم از جنس با کیفیت بوده و سعی می کنیم تمام فضای محیط را به نحو احسن مورد استفاده قرار دهیم. پارتیشن اداری دوجداره که در ساویس خدمت شما ارائه می دهیم شامل پارتیشن دو جداره متریکا، پارتیشن دوجداره آلفا و بتا می شود. همچنین پارتیشن های تک جداره ساویس شامل پارتیشن تک جداره یونیکا و لاندا است که در خصوص دریافت اطلاعات کامل در مورد هر کدام از این پارتیشن ها و مزیت هایی که دارند می توانید با بخش مشاوره سایت ما تماس بگیرید.

مطلب مرتبط  فروش و نصب انواع پارتیشن اداری

نصب و اجرای پارتیشن کار آسانی بوده و در کوتاه ترین زمان ممکن این کار بدون این که کمترین اختلالی در فعالیت و کار شرکت یا سازمان شما به وجود آید، توسط تیم متخصص و حرفه ای نصب ساویس انجام می شود.

در پارتیشن های اداری دوجداره ام دی افی از دو لایه شیشه و ام دی اف استفاده می شود. همچنین می توان با توجه به نظر مشتری بین دو شیشه از پرده کرکره ای نیز استفاده کرد که باعث زیباتر شدن آن خواهد شد.  پارتیشن های تک جداره از یک لایه ام دی اف و یک لایه شیشه در آن استفاده شده است.

از نظر هزینه پارتیشن های اداری دوجداره قیمتی بالاتر از تک جداره دارند اما زیبایی و تنوع پارتیشن های دو جداره بیشتر از تک جداره است. بنابراین با توجه به این موارد می توانید خودتان تصمیم بگیرید که پارتیشن اداری تک جداره بهتر است یا دو جداره؟ برای سفارش پارتیشن اداری کافی است که به سایت ساویس مراجعه نمایید و بعد از مشاهده نمونه کارها و مشخصات هر کدام از آن ها کافی است که با بخش پشتیبانی و فروش سایت تماس گرفته تا راهنمایی های لازم در خصوص نحوه سفارش و نصب و اجرای پارتیشن های اداری توسط متخصصان مجموعه ساویس در اختیار شما قرار داده شود.

قبل از سفارش پارتیشن اداری چه نکاتی را باید توجه کنیم؟

مطمئناً اولین چیزی که قبل از سفارش پارتیشن اداری به آن توجه می کنید نوع و طرح پارتیشنی است که در بازار وجود دارد. اما نکات کلیدی و بسیار مهم دیگری نیز وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند در خرید و سفارش پارتیشن اداری تصمیم بهتری بگیرید. در ادامه شما را با این نکات بیشتر آشنا می کنیم.

مطلب مرتبط  انواع مدل های پارتیشن های اداری

اولین نکته این است که باید مشخص کنید هدف شما از پارتیشن بندی چیست؟ آیا می خواهید عایق انرژی، صدا، نور و … باشد. یا این که می خواهید تنها به تفکیک فضا بپردازید؟ توجه به هر کدام از این عوامل می تواند به شما کمک کند خرید بهتری داشته باشید. مورد دیگر جنس پارتیشن است. جنس آن می تواند از شیشه، ام دی اف ، آلومینیوم ، چوب و … باشد. هر کدام از این متریال ها دارای طرح ها و زیبایی های خاص خود هستند بنابراین قبل از سفارش پارتیشن اداری در این زمینه تصمیم خود را بگیرید. مطمئناً می دانید که جنس پارتیشن در قیمت آن موثر است. بنابراین بودجه ای که برای این کار می خواهید اختصاص دهید را نیز از ابتدا مشخص کنید. بعد از انتخاب جنس نوبت می رسد به انتخاب رنگ پارتیشن که باید با سایر تجهیزات محیط هماهنگ باشد. به عبارتی پارتیشن در واقع جزئی از دکوراسیون شما می شود.  اگر انتظار شما از پارتیشن اداری تنوع طرح و رنگ مختلف است و گزینه های بیشتری از یک پارتیشن انتظار دارید توصیه ما در ساویس به شما انتخاب پارتیشن اداری دوجداره است.

ارتفاع پارتیشن ها نیز مهم است. آن ها می توانند با توجه به سفارش شما در ارتفاع کم، متوسط یا بلند طراحی شوند. همچنین پارتیشن ها می توانند متحرک یا ثابت باشند. البته این مورد به سلیقه شما بستگی ندارد بلکه به کارایی که از یک پارتیشن انتظار دارید بستگی دارد. در این زمینه می توانید با مشاوران طراحی و اجرای ساویس صحبت کنید و از نظرها و ایده های آن ها استفاده نمایید. یکی دیگر از نکات مهمی که در خرید و سفارش پارتیشن اداری باید به آن توجه کنید خدمات پس از فروش و گارانتی است. در مجموعه ساویس ما خدمات خود را با کیفیت بالا و با ضمانت خدمت مشتریان ارائه می دهیم. این خدمات هم در زمینه جنس پارتیشن اداری و هم در زمینه نصب و اجرا می شود.

مطلب مرتبط  پارتیشن اداری و رد پای معماران اروپایی در پیدایش آن

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *