پارتیشن اداری

آشنایی با پارتیشن تک جداره اداری

آشنایی با پارتیشن تک جداره اداری

آشنایی با پارتیشن تک جداره اداری: پارتیشن تک جداره اداری یکی از انواع پارتیشن های شیشه ای است که امروزه برای تفکیک فضای داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. پارتیشن های اداری علاوه بر یکپارچگی فضای اداری باعث بازدهی بیشتر و تمرکز بهتر کارکنان می شود.

آشنایی با پارتیشن تک جداره اداری

پارتیشن های اداری گزینه مناسب برای تبدیل فضای بسته و قدیمی ادارات و سازمان ها به محیطی کاربردی تر و زیباتر می باشند. این پارتیشن ها تک جداره دارای ستون های مختلفی می باشند که به راحتی بر روی زمین قرار می گیرند و از استحکام بالایی برخوردار هستند. به وسیله پارتیشن تک جداره اداری می توان فضای بزرگ اداری را به قسمت های کوچک تر و کاربردی تقسیم کرد. این نوع از پارتیشن ها هیچ گونه لغزندگی ندارند. مدل های کوتاه، بلند و گاهی تا سقف از طرح های این محصول می باشند.  پارتیشن های اداری از جنس چوب، شیشه و فلز هستند. پارتیشن تک جداره اداری به دو دسته اصلی فریم دار و فریم لس تقسیم می شوند که به طور مختصر به تشریح  آن ها می پردازیم.

 پارتیشن تک جداره فریم دار و فریم لس

پارتیشن تک جداره فریم دار از هر طرف توسط یک پروفیل آلومینیومی احاطه شده است. قرار گیری این پروفیل ها در پارتیشن سبب ایجاد مدل ها و طرح های گوناگونی شده است. این نوع از پارتیشن ها از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار می باشند. همچنین میزان خسارت ها و مشکلات احتمالی را تا حد زیادی کاهش می دهند. به طور کلی انتخاب این محصول یکی از گزینه های مناسب برای تفکیک فضای اداری می باشد. این نوع پارتیشن بیشتر برای فضای مدرن و کلاسیک کاربرد دارد. پارتیشن تک جداره فریم لس نیز نمونه ای دیگر از انواع پارتیشن اداری است. این پارتیشن به دلیل زیبا و کارایی فراوان بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است. قطر فریم آلومینیومی در این پارتیشن ها اداری به حدی کوچک شده است که می توان آن را ناچیز شمرد. با کوچک شدن فریم ها در این پارتیشن ها می توان بیشتر از فضای شیشه استفاده کرد. این پارتیشن حداکثر روشنایی و نور را به محیط کار می دهد. این پارتیشن ها به دلیل زیبایی و ظرافتی که دارند بیشتر مورد توجه افراد قرار می گیرند.

مطلب مرتبط  طراحی پارتیشن اداری چه اهمیتی دارد؟

 مزایا استفاده از پارتیشن تک جداره اداری

پارتیشن تک جداره اداری به دلیل ارزان بودن و صرفه جویی اقتصادی یکی از گزینه های ایده آل برای تفکیک فضاهای اداری می باشند. این پارتیشن ها برای افرادی که وقت کافی ندارند و می خواهند در زمان کوتاه و با هزینه اندک فضای مورد نظر خود را مدیریت کنند یکی از گزینه های بسیار مناسب می باشد. پارتیشن ها با جداسازی فضا این امکان را به کارمندان می دهند که در محیطی کاملا آرام و با تمرکز بیشتر کارهای خود را انجام دهند. از دیگر مزایا این پارتیشن ها جابه جایی راحت و آسان می باشد. پارتیشن تک جداره اداری هیچ گونه آسیبی به سازه اصلی ساختمان وارد نمی کند. علاوه براین نصب این پارتیشن ها اداری بسیار آسان است. همچنین استفاده از یراق آلات و قفل بر روی درب سبب شده که بسیار مورد توجه قرار گیرند. استفاده از این پارتیشن ها سبب افزایش میزان نور ورودی به محیط کار می شود و باعث می شود که تهویه هوا به راحتی انجام شود.

کاربردهای پارتیشن اداری

پارتیشن های اداری یکی از بهترین روش ها برای تفکیک و بهینه سازی محیط کار هستند. پارتیشن های تک جداره اداری این امکان را به شما می دهند که محیط کار خود را خصوصی کنید و هر زمان که خواستید این تفکیک را حذف کنید. در این بین پارتیشن های تک جداره شیشه ای یکی از نمونه های پرطرفدار می باشد که به دو صورت شیشه مات و شیشه شفاف تولید می شوند. با استفاده از پارتیشن های اداری می توان اتاق های کوچک و بزرگ برای کاربردهای مختلف بسازیم.

مطلب مرتبط  انواع شیشه پارتیشن اداری و کاربرد آنها

علاوه بر جداسازی فضای کار می توان به وسیله پارتیشن اداری عیوب ساختمان مانند دیوارهای کج و ستون ها را به راحتی مخفی کرد. این پارتیشن ها قابلیت نصب در هر ارتفاعی را دارند و از طول عمر بالایی برخوردار هستند. زیبا سازی فضا و نقش دکوراتیو از دیگر کاربردهای این نوع پارتیشن ها است. این پارتیشن های اداری در طرح ها و اشکال گوناگون ساخته می شوند و به همین دلیل مناسب همه سلیقه ها هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *