دکوراسیون داخلی, مبلمان اداری

نقش مبلمان اداری در دکوراسیون داخلی محل کار

نقش مبلمان اداری در دکوراسیون داخلی محل کار

نقش مبلمان اداری در دکوراسیون داخلی محل کار

انتخاب مبلمان اداری مناسب بسیار مهم است؛ زیرا نه تنها در دکوراسیون داخلی محل کار نقش زیادی دارد بلکه تأثیر مستقیمی بر سلامت جسمی و روانی کارکنان نیز دارد. در واقع این اقلام آرامش روانی و جسمی کارکنان در محل کار را در بر می گیرند که این امری مهم و کاربردی در طراحی دفاتر می باشد. برای آشنایی بیشتر در این زمینه تا انتهای این مقاله از مجله ساویس همراه ما باشید.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع مبلمان اداری به فروشگاه ساویس مراجعه کنید

اهمیت مبلمان اداری در دکوراسیون داخلی محل کار

مبلمان اداری شامل مواردی همچون انواع میز اداری، صندلی اداری، انواع پارتیشن اداری و بسیاری از موارد دیگر می شود. کلیه این تجهیزات برای نشستن، نگهداری کاغذ و اسناد و تقسیم بندی مناسب فضای داخلی کاربرد دارند. زمانی که از طراحی استانداردی برخوردار باشند سبب افزایش بازده کاری در کارمندان می شوند و کارمندان را با مشکلات جسمی نظیر گردن درد، کمر درد و پا درد درگیر نمی کنند.

با این حال اگر بخواهیم به صورت جامع به اهمیت مبلمان اداری در دکوراسیون داخلی اشاره کنیم موارد زیر به ذهن می رسد:

اهمیت مبلمان اداری در فضای داخلی

اهمیت مبلمان اداری در فضای داخلی

  • این کار باعث می شود تا دفتر شما بهتر به نظر برسد و به کارمندان کمک می کند که زمان بیشتری را در محل کار بگذرانند.
  • به تحت تاثیر قرار دادن مشتریان بالقوه کمک می کند.
  • به بهبود بهره وری کمک می کند.
  • اگر مبلمان از کیفیت بالایی برخوردار باشد، می تواند سال ها دوام بیاورد و در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه ها شود.
  • به حفظ یک وضعیت سالم برای کارکنان کمک میکند.
  • مبلمان اداری شیک باعث جذابیت بیشتر دفتر می شود.
  • رنگ های پر جنب و جوش شور و نشاط را به محیط کار تزریق می کنند.
مطلب مرتبط  مبلمان اداری غرب تهران

 

بیشتر بخوانید:
خرید اینترنتی مبلمان اداری را در چه وب سایت هایی انجام دهیم؟

قیمت ست مبلمان اداری

عواملی که در خرید مبلمان اداری باید در نظر گرفته شود

در صورتیکه قصد خرید تجهیزات و مبلمان اداری برای محل کار خود دارید توجه به چند نکته حائز اهمیت است. در زیر به تعدادی از آنها میپردازیم.

هدف از استفاده از مبلمان اداری:

قبل از انتخاب مبلمان باید بدانید که برای چه منظوری از مبلمان استفاده می شود. مدیریت مجموعه برای انتخاب بر اساس کاربری، صندلی اوپراتوری تهیه میکند یا مدیریتی؟ خرید برای مهمانان و بازدکنندگان است یا کارمندان و کارشناسان دفتر کار؟. انتخاب محصول مورد نظر را با بررسی همه این موارد و جدا از زیبایی و تاثیرشان در جلوه بصری فضای محیط در نظر بگیرید.

مناسب برای شکل کلی فضای دفتر کار:

بسیار مهم است که مبلمان، شکل، رنگ و اندازه آن با شکل، رنگ و اندازه دفتر کار یا مکانی که قرار است در آن قرار گیرد، مطابقت داشته باشد. به همین منظور توصیه میکنیم که پیش از انتخاب محصول مورد نظرتان با یک طراح داخلی مشورت کنید.

صندلی اداری طبی

از مبلمان اداری ارگونومیک استفاده کنید:

مبلمانی که برای کارمندان مناسب نیست استرس زیادی را به همراه دارد و احتمال ابتلای آنها به بیماری های جسمی یا روانی که مانع از انجام کارشان خواهد شد. کارمندان ساعات بسیار زیادی را در محل کار میگذرانند. اداره و محل کار آنان به نوعی منزل دوم آنها محسوب میشود اما در محل کار به مانند منزل فرصت چندانی برای استراحت ندارند. بیشترین اوقات کاری کارمندان پشت میز اداری و نشسته بر روی انواع صندلی اداری میگذرد. به همین دلیل به هنگام انتخاب و سفارش صندلی اداری طبی و ارگونومیک تهیه کنید.

مطلب مرتبط  همه چیز در مورد خرید اینترنتی مبلمان اداری
بیشتر بخوانید:
همه چیز در باره صندلی اداری طبی

ارگونومیک چیست

فاکتورها و شاخصه هایی از علم مهندسی  که در آن به طراحی لوازم و ابزار، جهت حفظ سلامت جسمی به هنگام کار پرداخته می‌شود را ارگونومیگ میگویند. از آنجا که یکی از دلایل شایع بروز درد در بدن انسان، قرار گرفتن بدن در حالتی نادرست از نظر پزشکی برای مدت طولانی است، بسیار پیش می‌آید که بی آنکه متوجه شویم، ساعت‌ها مشغول انجام کار به صورت مداوم در پوزیشنی نادرست هستیم که اثرات منفی غیر قابل جبرانی به اعضای بدنمان  وارد می‌سازد.

استفاده از میز اداری استاندارد، توجه به قرار دادن صحیح مونیتور، کیبورد و موس بر روی میز و استفاده از صندلی اداری طبی استاندارد و منطبق با اصول ارگونومیک، آسیب‌های جسمی احتمالی را به صورت چشمگیری کاهش خواهد داد.

دوام و کیفیت مبلمان اداری:

قبل از خرید هر نوع مبلمان اداری باید تمام مشخصات ساخت را بررسی کرد. برای مثال موادی که در ساخت آن استفاده می شود و هدف عرضه آن مشخص می شود. مشخصات مبلمان ساخته شده از آهن، مبلمان ساخته شده از چوب، فولاد و بسیاری دیگر را مورد بررسی قرار دهید. در مورد صندلی ها به جنس رویه به کار رفته در پشتی و نشیمنگاه دقت کنید. جنس پایه ها و چرخ های به کار رفته در انواع مختلف صندلی های اداری را بررسی کنید.

در صورتیکه قصد تهیه و سفارش مبل راحتی اداری برای پذیرایی از مهمانان، بازدیدکنندگان و یا همکاران برای برگزاری جلسات را دارید به جنس پارچه مبلی به کار رفته دقت کنید. از استحکام و کیفیت اجزای مختلف مبل راحتی اداری مطمئن شوید چرا که آنها بیشترین استهلاک و مصرف را در دفتر کار شما خواهند داشت.

مطلب مرتبط  خرید مبلمان اداری اقساطی | راهنمای کامل

اندازه و وزن محصول:

هر مکان در تحمل وزن زیاد یا کم با دیگری کاملاً متفاوت است، طبقات بالای ساختمان ها برای وزن های سبک مناسب هستند و طبقات همکف وزن اضافی را تحمل می کنند.

بیشتر بخوانید:
همه چیز در مورد خرید اینترنتی مبلمان اداری

برآورد بودجه پیش از خرید:

مدیران قبل از خرید مبلمان اداری، لازم است بودجه مورد نیاز را برآورد کنند. مدیر مسئول خرید تمام هزینه ها را به طور دقیق برآورد میکند و قیمت های به دست آمده را با توجه به قیمت هایی که فروشندگان به اعلام می کنند، با یکدیگر مقایسه خواهد کرد.

انتخاب رنگ مناسب و متناسب با سایر عناصر موجود در دکوراسیون داخلی:

رنگ مبلمان اداری باید متناسب با رنگ محل استفاده از مبلمان باشد تا رنگ ها دکوراسیون داخلی با یکدیگر یکدست باشد. رنگ مناسب و همخوان با سایر المان های موجود در فضای داخلی به کارمندان و مشتریان آرامش داده و جلوه بصری مناسبی ایجاد میکند.

 

قیمت و خرید مبلمان اداری از ساویس

برای اینکه محصولی با کیفیت و ضمانت بازگشت کالا را خریداری کنید، می بایست به فروشگاه معتبری مراجعه کنید. در این میان فروشگاه اینترنتی ساویس با ارائه ضمانت اصل کالا درصدد جلب رضایت مشتریان است. اگر می خواهید صاحب مبلمانی شیک در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت شوید، ساویس برای شماست. کارشناسان فروش در ساویس 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع مبلمان اداری به فروشگاه ساویس مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *