مبلمان اداری

آشنایی با سبک‌های مبلمان اداری

آشنایی با سبکهای مبلمان اداری

آشنایی با سبک مبلمان اداری

مبلمان اداری بخشی ضروری از زندگی کارمندان است. لازم است برای کاهش خستگی کار و همچنین کاهش خطرات سلامتی، آسایش کارمندان فراهم شود؛ بنابراین، باید یک مبلمان اداری خوب و راحت تهیه شود تا به آنها کمک کند که کار خودشان را به نحو شایسته ای انجام دهند.

نحوه انتخاب مبلمان خوب به عوامل زیادی بستگی دارد که باید آنها را شناخت تا بتوان مبلمان خوب و بد را از هم تشخیص داد. همچنین شما باید در زمان خرید مبلمان با سبک آن ها هم آشنایی داشته باشید. برای اینکه به این مرحله از شناخت برسید خواندن مقاله زیر را از دست ندهید.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع مبلمان اداری به فروشگاه ساویس مراجعه کنید

آشنایی با انواع سبک مبلمان اداری

هنگام برنامه ریزی مبلمان برای یک فضای اداری، طراحان تمایل دارند سبک ها را به چهار دسته اصلی طبقه بندی کنند که عبارتند از:

  • مدرن
  • کلاسیک
  • سنتی
  • انتقالی

از آنجایی که گاهی اوقات در مورد تعریف این سبک ها سردرگمی وجود دارد، اجازه دهید نگاهی دقیق تر به هر یک از آنها بیندازیم.

مبلمان اداری مدرن

مبلمان مدرن

سبک مدرن از ظاهر به روز و در عین حال ساده ای برخوردار است. این سبک نشان دهنده تعهد به خلاقیت، مشارکت و نوآوری است. مبلمان مدرن معمولاً دارای خطوط کاملا مشخص، زیبایی‌شناسی ساده و پالت خنثی هستند. این سبک اغلب با رنگ‌های استراتژیک که با هویت برند شرکت مطابقت دارد، طراحی می گردد.

این سبک برای شرکت هایی که دوست دارند آینده نگر باشند و در خط مقدم روند طراحی قرار گیرند، بهترین گزینه است. همچنین مبلمان مدرن برای کسب‌وکارهایی که سعی در جذب نیروهای جوان‌تر دارند، مناسب است. یکی از مزایای مبلمان اداری مدرن این است که معمولاً بسیار کارآمد و جمع و جور هستند و دارای اجزای انعطاف پذیری می باشند که می توانند به راحتی تنظیم شوند.

مطلب مرتبط  راهنمای خرید مبلمان اداری لاکچری 

مبلمان اداری کلاسیک

مبلمان اداری کلاسیک

مبلمان کلاسیک به شرکت شما شخصیت و عمق می بخشد. ظاهری جاودانه دارد که با اکثر طرحواره های طراحی مطابقت دارد. جالب اینجاست که این سبک از مبلمان می‌توانند با برخی از قطعات لاکچری و نو ترکیب شوند درنهایت صحنه ای دلچسب را در معرض دید کارمندان و کارکنان شرکت به نمایش بگذارند. یک محل کار که به شیوه ای کلاسیک تزئین شده است ممکن است دارای میزهای فلزی براق و صندلی های نمادین Eames باشد.

مبلمان اداری سنتی

سبک سنتی که در میان شرکت‌های خدمات حرفه‌ای یا شرکت‌های حقوقی مورد علاقه است، معمولاً شامل رنگ‌های ماهاگونی عمیق، کارهای چوبی سنگین‌تر و جزئیات پیچیده است. این سبک رسمی بودن، ظرافت، تجربه و قابل اعتماد بودن را نشان می دهد.

مبلمان  سنتی جذابیت های زیادی دارند اما گاهی اوقات می توانند چالش برانگیز باشند؛ زیرا فضای بیشتری را نسبت به مبلمان مدرن اشغال می کنند. نمونه ای از این زیبایی شناسی یک دفتر کار خصوصی با یک میز عریض از چوب جامد و تیره و همچنین قفسه های کتاب توکار و صندلی های راحتی چرمی است.

مبلمان اداری سنتی

مبلمان اداری انتقالی

مبلمان انتقالی یکی از محبوب ترین سبک های حال حاضر است. برای شرکت هایی که به تحرک و انعطاف پذیری اهمیت می دهند، انتخاب خوبی است. این مبلمان می توانند با نیازهای کارمندان کاملا سازگار شوند. این سبک می تواند فضای کاری بین کارمندان را دلپذیرتر کند و در عین حال انعطاف‌پذیری بیشتری را برای انتخاب‌های خلاقانه‌تر ایجاد کند. یک طرح انتقالی در شرکت می‌تواند شامل عناصر مبلمان مدولار و رنگ‌های روشن‌ روی دیوارها باشد.

سبک مدولار در اداره

سبک مدولار در اداره

و در انتها در مورد سفارش و خرید در ساویس

برای پیدا کردن سبک مناسب برای  فضای اداری خود، محصولات ساویس را مشاهده فرمایید. در صورت داشتن هرگونه سوال در زمینه مبلمان اداری، میتوانید در بخش دیدگاه آنها را مطرح کنید؛ همچنین برای دریافت مشاوره بیشتر میتوانید با شماره تلفن های موجود در سایت تماس برقرار کنید.

مطلب مرتبط  راهنمای انتخاب میز و صندلی اداری مناسب | 4 ویژگی طلایی

برای خرید و مشاهده قیمت انواع مبلمان اداری به فروشگاه ساویس مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *