مبلمان اداری

مبلمان اداری کلاسیک چیست؟

مبلمان اداری کلاسیک چیست

مبلمان اداری کلاسیک چیست؟ ما در این مقاله قصد داریم، درباره ی مبلمان اداری با سبک کلاسیک صحبت کنیم. اگر شما هم قصد دارید که از مبلمان اداری سبک کلاسیک برای محیط کار خود استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم که این مقاله مجله ساویس را از دست ندهید.

مبلمان اداری کلاسیک چیست؟

مبلمان اداری کلاسیک یکی از مهمترین عناصر برای تکمیل دکوراسیون های اداری به سبک کلاسیک هستند. به طور کلی مبلمان اداری تاثیر زیادی روی محیط دارند و نشان دهنده اعتبار یک شرکت هستند. این مبلمان ظاهر رسمی تری در مقایسه با مبلمان مدرن دارند و برای محیط های رسمی بهترین انتخاب محسوب می شوند. مبلمان کلاسیک یکی از پرطرفدارترین مبلمان اداری هستند و از اجزای مختلفی تشکیل می شوند. اگر می خواهید به دفتر کار خود، ظاهری شیک و جذاب دهید، تا انتهای این مطلب از ساویس همراه ما باشید.

ویژگی مبلمان اداری کلاسیک

مهم ترین ویژگی مبلمان اداری کلاسیک این است که در ساخت این مبلمان از چوب زیادی استفاده می شود. برای ساخت این مبلمان بیشتر از چوب های راش و گردو استفاده می شود؛ چون این چوب ها بدون ترک خوردگی به راحتی تزیین می شوند. در ادامه در مورد ویژگی های این مدل مبلمان اداری بیشتر توضیح می دهیم.

مبلمان اداری کلاسیک

  • استفاده از رنگ های تیره: معمولاً برای ساخت مبلمان اداری کلاسیک، از رنگ های تیره یا رنگ های چوب طبیعی استفاده می شود. در حقیقت بر خلاف سبک مدرن که بیشتر از رنگ های روشن استفاده می شود، در این سبک بیشتر وسایل رنگی تیره دارند.
  • طراحی خاص و منحصر به فرد: مبلمان کلاسیک، شکوه و عظمت خاصی دارند و به خاطر طراحی دقیق و بی نقصی که دارند، نظر همه را به خود جلب می کنند. این مبلمان به خاطر داشتن نقش و نگارهای هنرمندانه موجب می شوند دفتر کار شما لوکس تر به نظر برسد.
  • ابعاد بزرگ: مبلمان اداری کلاسیک نسبت به مبلمان مدرن، ابعاد خیلی بزرگی دارند و به همین دلیل برای محیط های کوچک مناسب نیستند. بعضی از میزهای اداری کلاسیک، دارای طولی بیشتر از 180 سانتی متر هستند.
مطلب مرتبط  میز کارمندی ام دی اف یا نئوپان؟

راهنمای خرید مبلمان اداری به سبک کلاسیک

مبلمان اداری کلاسیک با داشتن طراحی خاص و زیبا، جذابیت محیط کار را چند برابر افزایش می دهند. مهم ترین نکته در خرید مبلمان اداری، در نظر گرفتن نیازهای کارکنان است. از آن جایی که کارکنان مدت زیادی از روز در حال استفاده از این مبلمان هستند، مبلمان باید با توجه به نیاز آنها خریداری شوند. در ادامه سایر نکات مهم در  خرید مبلمان سبک کلاسیک را بررسی می کنیم.

  • کیفیت بالای مبلمان اداری کلاسیک، یکی از مهم ترین فاکتورها در خرید این مبلمان است. به طور کلی برای خرید مبلمان اداری به سبک کلاسیک باید هزینه زیادی پرداخت کنید؛ پس بهتر است مبلمانی با کیفیت انتخاب کنید. به این ترتیب نیازی به پرداخت هزینه های اضافی نیست.
  • فاکتور مهم دیگر در خرید مبلمان اداری کلاسیک، طراحی ارگونومیک این مبلمان است. این مبلمان باید به گونه ای باشند که در عین راحت بودن، سلامت کارکنان را تضمین کنند. طراحی ارگونومیک مبلمان اداری به ویژه میز و صندلی اداری، نقش مهمی در بهره وری و بازدهی کار کارمندان دارد. .مثلاً اگر کارکنان یک شرکت زمان زیادی را روی صندلی می نشینند، بهتر است از صندلی های اداری ارگونومیک استفاده کنید.

مبلمان اداری کلاسیک

تعریف مبلمان اداری کلاسیک و محصولات مربوط به آن

بسیاری از افراد علاقه ی زیادی به دکوراسیون چوبی دارند. این افراد برای دیزاین محیط کار خود باید از مبلمان اداری کلاسیک استفاده کنند. استفاده از مبلمان اداری کلاسیک باعث می شود که، به محیط کار شما جلوه ای خاص داده شود. موادی که برای تولید این سبک مبلمان، به کار می برند، عموما برای میز و صندلی اداری کلاسیک نیز استفاده می شود. برای این وسایل اغلب از چوب های منبت کاری شده در قسمت بدنه و از چرم های طبیعی برای قسمت نشیمن گاه استفاده می شود. روکش های این سبک مبلمان، اغلب از جنس چرم، جیر، پارچه، ورق طلا، چوب و ورق نقره است.

مطلب مرتبط  راهنمای مراقبت و نگهداری مبلمان اداری

نکته ی مهم آن که، مبلمان اداری باید سفارش داده شوند. این امر باعث شده است که این نوع مبلمان از قیمت بالایی نسبت به مبلمان با سبک مدرن برخوردار باشند. علاوه بر آن، میز و صندلی های اداری به سبک کلاسیک به دلیل آن که کار دست هستند، قیمت بالایی دارند. اغلب رنگ هایی که برای مبلمان اداری کلاسیک به کار برده می شوند، به رنگ چوب و سفید، قهوه ای است. البته سلیقه ی شخصی نیز در این امر، مهم است. از مهم ترین مدل های مبل های اداری، می توان به مدل آمریکایی، عربی، ایتالیایی و … اشاره کرد. از مهم ترین چوب هایی که برای ساخت مبلمان اداری کلاسیک کاربرد دارد، می توان به چوب درخت بالسا، گردو، راش، افرا، آکاژوها، بلوط، توسکا، نارون، سرو، گلابی، شمشاد اشاره کرد.

محصولات اداری کلاسیک

مبلمان اداری کلاسیک

مبلمان اداری کلاسیک دارای زیر شاخه هایی است. از مهمترین آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- میز کنفرانس کلاسیک: در طراحی میزهای کنفرانس کلاسیک، بیشتر سطح میز دارای برش های چوب است. در بسیاری از موارد پایه های این میزها، از نوع منبت کاری است، به طوری که باعث زیبایی میز می شوند.

2-مبل و نیم ست اداری کلاسیک: مبل و نیم ست اداری کلاسیک از جنس چرم و چوب است. این امر باعث می شود که محیط در عین کلاسیک بودن، شیک شود. معمولا برای شرکت ها، از مبل و نیم ست های اداری چهار نفره به همراه یک میز پذیرایی استفاده می شود. این میزان مبل و نیم ست اداری پیشنهادی هستند و بسته به سلیقه ی مشتری، تعداد آن نیز متغیر است.

3- میز مدیریت: در این که کارهای چوبی خاص هستند، شکی نیست. هنگامی که این هنر با منبت کاری ترکیب شود، باعث آن می شود که به میزها و مبلمان اداری  وقار خاصی داده شود. با وجود آن که مردم به سمت مدرنیته می روند، اما بسیاری از افراد برای طراحی محیط کار خود، از سبک های کلاسیک استفاده می کنند. از ویژگی مهم این میزها، شکیل و سلطنتی بودن آن است. همین ویژگی باعث می شود که افراد به سفارش این نوع میزها، ترغیب شوند.

مطلب مرتبط  خرید صندلی نیلپر | صندلی نیلپر را از کجا بخریم؟

 

قیمت مبلمان اداری کلاسیک

عموما افرادی از سبک های کلاسیک برای مبلمان اداری خود استفاده می کنند که، نسبت به فرهنگ و سنت علاقه ی زیاد دارند. ما در این بخش می خواهیم، درباره ی پارامترهایی که بر قیمت این نوع مبلمان ها تاثیر می گذارند، صحبت کنیم.

  • مواد به کار رفته در آن: موادی که برای ساخت مبل های این سبک به کار برده می شود، باید باکیفیت و مرغوب باشد.
  • رنگ های استفاده شده در آن: یکی از پارامترهای مهم برای خرید مبلمان با این سبک، رنگ آن است که به دو نوع تقسیم می شود. الف) رنگ پولیش: این نوع رنگ براق است و در زمره ی بهترین رنگ برای مبلمان اداری با سبک کلاسیک است. ب) رنگ آنتیک: جهت نوستالژی بودن مبلمان، باید از رنگ های آنتیک که جلوه ای قدیمی به آن می بخشد، استفاده کنید.
  • ابعاد آن: اندازه ی محصول در قیمت آن تاثیر دارد. هر چقدر اندازه ی محصول بزرگ باشد، مواد به کار رفته ی با کیفیت در آن بیشتر است. در نتیجه قیمت محصول زیاد تر خواهد بود.

جمع بندی

اگر قصد خرید مبلمان اداری کلاسیک را دارید، باید کیفیت این مبلمان را در اولویت قرار دهید و مبلمانی با کیفیت بخرید. در هنگام خرید این مبلمان، فضای ذخیره سازی آنها را در نظر بگیرید. مثلاً میزهایی انتخاب کنید که فضای کافی برای قرار دادن کامپیوتر و تجهزات آن و همچنین فایل های اداری دارند. همچنین اگر فضای کاری شما نور کافی ندارد، می توانید مبلمانی به رنگ روشن تر انتخاب کنید تا فضا بیش از حد تیره نشود.

فروشگاه ساویس با داشتن سال ها تجربه یکی از بهترین فروشگاه ها برای خرید انواع مبلمان اداری در سبک های مختلف است. برای خرید انواع مبلمان اداری می توانید سری به وبسایت این فروشگاه بزنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *