طراحی صنعتی

چند نمونه از میزهای تلویزیون مدرن

امروزه شاهد ارائه میزهای تلویزیون مدرن با قابلیت های کاربری متفاوت و در اشکال متنوع هستیم. بعضی از آنها نازک و کم حجم و برخی پهن با فضایی جهت ذخیره سازی طراحی شده اند. در واقع در کنار اشکال متفاوت میزهای تلویزیون مدرن نوع ماده سازنده آنها نیز می تواند بسیار متنوع باشد گاهی چوب، پلاستیک و یا حتی فایبرگلاس در فرم دهی این میزهای مدرن به کار گرفته شده اند.

در ادامه به بررسی چند نمونه از این میزهای تلویزیون مدرن  می پردازیم.

میزهای تلویزیون چند منظوره و انعطاف پذیر بسیار عالی هستند. داشتن یک قسمت متحرک این امکان را به بیننده می دهد تا بتواند از هر قسمت از اتاق به تماشای تلویزیون بپردازد.

میزهای تلویزیون مدرن

استفاده از شلف یا قفسه های کتاب در کنار فضایی برای تزیینات دیواری در آپارتمان های کم فضای امروزی بسیار کاربردی است. قفسه کتاب Antologia که توسط استودیو ۱۴  برای موگ (Mogg) طراحی شده الگوی بسیار جالبی است که فضایی برای تلویزیون و دستگاه های صوتی و تصویری جانبی در اطراف آن را پدید آورده است.

میزهای تلویزیون مدرن

اگر به دنبال ایجاد یک احساس لوکس در اتاق نشیمن هستید می توانید از میز تلویزیون سیاه رنگ آرمانی (Armani) با آن طرح تمساح مانند مشکی براق کمک بگیرید. این میز می تواند به عنوان میز تلویزیون و یا حتی به عنوان یک کنسول مورد استفاده قرار بگیرد.

میزهای تلویزیون مدرن

گروه تولیدی مبلمان وی آی جی (VIG) اقدام به تولید میز تلویزیونی براق نموده است تا حس بودن در زمان آینده و فضایی تخیلی را ایجاد نماید. این میز از روشنایی LED در قسمت قفسه شیشه ای خود که می تواند جهت قرار گرفتن دستگاه های خارجی باشد بهره می برد .

مطلب مرتبط  صندلی هایی که در ICFF Editors awards برنده شدند!!!

میزهای تلویزیون مدرن

ایده خلاقانه بعدی توسط معماران کدم ( PITSOU KEDEM) طراحی شده است. یک تلویزیون که تنها روی یک پایه در فضای اتاق خواب نصب شده است. تمامی کابل های لازم از داخل لوله عبور داده شده اند و در ظاهر دیده نمی شوند. این طرح برای فضاهای کوچک داخلی که جایی برای مبلمان حجیم ندارند بسیار کاربردی است. هرچند که دیگر فضایی برای ذخیره سازی لوازم جانبی در کنار تلویزیون وجود نخواهد داشت.

میزهای تلویزیون مدرن

میز تلویزیون بلوم (BLOOM)  که توسط  لئون وان زانتن (Léon van Zanten) ارائه شده است یکی از غیر معمول ترین طرح ها و البته زیباترین آنهاست. این میز تلویزیون مدرن ساخته شده از چوب به مانند یک گلدان گل طراحی شده است که فضایی بسیار ظریف برای دستگاه های جانبی و کابل ها در آن تعبیه شده است.

میزهای تلویزیون مدرن

میز تلویزیون کبرا (COBRA) مظهر مینیمالیسم است. این پنل براق خمیده و ساخته شده از تخته سه لا دارای چندین سوکت برای دستگاه های صوتی و تصویری و نیز کابل مخفی است.این میز تلویزیون مجهز به قفسه ای برای نگهداری از مجلات است و وجود چرخ در زیر آن باعث گردیده تا بتوان کبرا را به راحتی از مکانی به مکان دیگر منتقل نمود.

میزهای تلویزیون مدرن

بونالدو (BONALDO) مدل محبوب و مدرن میز تلویزیون با پنل دایره ای شکل و مستقل است. این طراحی شامل دیواری برای نصب تلویزیون و قفسه هایی داخلی برای لوازم جانبی و دکوری می باشد که کل بنا بر روی یک پایه استیل استوار است.

میزهای تلویزیون مدرن

میز تلویزیون مدرن ارگانیک پریمیوم (ORGANIC PREMIUM ) یکی از غیرمعمول ترین مدل هاست. کادری پر رنگ دور تا دور پنل تلویزیون و قفسه های آن را در بر میگیرد که این کادر با تمام فراز و فرودهای اجزا هماهنگ است .

مطلب مرتبط  طراحی مبلمان با استفاده از ماشین و قطعاتش

میزهای تلویزیون مدرن

این میز تلویزیون مدرن بسیار شبیه به تجهیزات سالن بدنسازی ساخته شده است و بسیار جذاب به نظر می رسد. جنس بدنه این میز می تواند از نقره، برنز تیره و مس باشد و با مبلمان دیگر در فضا هماهنگ شود.

نوشته های مشابه