پارتیشن اداری

پروفیل پارتیشن اداری چیست؟

پروفیل پارتیشن اداری چیست

پروفیل پارتیشن اداری متشکل از قطعاتی است که با توجه به استحکام و جنسشان، در صنعت پارتیشن از آنها استفاده می شود. در حقیقت پروفیل پارتیشن اداری باعث می شود پارتیشن مقاومت و دوام بیشتری داشته باشد.  برای ساخت پارتیشن، از محورهایی در ابعاد عمودی و افقی استفاده می شود و پروفیل، فضای خالی بین این محورها را پر می کند. جنس پروفیل معمولاً از شیشه، آلومینویم و ام دی اف است و انواع آن برای ساخت در و پنجره های آهنی استفاده می شوند. تا انتهای این مطلب مجله ساویس همراه ما باشید.

پروفیل پارتیشن اداری

پروفیل پارتیشن اداری

بیشتر بخوانید:

آموزش کندن کاغذ دیواری با ۳ تکنیک | جدا کردن کاغذ دیواری

انواع پروفیل پارتیشن اداری

به طور کلی پروفیل های پارتیشن اداری در دو نوع سبک و سنگین وجود دارند. پروفیل های سنگین به عنوان ستون در محور عمودی پارتیشن به کار برده می شوند در صورتی که پروفیل های سبک به عنوان تیر و به حالت افقی در ساختار پارتیشن اتوماتیک استفاده می شوند. پروفیل ها به خاطر داشتن اندازه و ضخامت مختلفی که دارند، در صنایع مختلف اداری کاربرد دارند.

علاوه بر این تقسیم بندی، پروفیل ها به دو نوع تک جداره و دو جداره تقسیم می شوند که در ادامه ویژگی های هر کدام را بررسی می کنیم.

  • پروفیل پارتیشن تک جداره: پروفیل پارتیشن تک جداره یکی از انواع پروفیل پارتیشن اداری است و از آن برای ثابت نگه داشتن شیشه های 4 میلی متری تک جداره استفاده می شود. این پروفیل برای پارتیشن های تک جداره کاربرد دارد.
  • پروفیل پارتیشن دوجداره: پروفیل پارتیشن های دوجداره، معمولاً از متریال یو پی وی سی تولید می شوند و قدرت مکانیکی بالایی دارند.
[vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”77518″ alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”custom_link” link=”/پارتیشن-لاندا/”][vc_btn title=”پارتیشن تک جداره لاندا” style=”3d” color=”sky” align=”center” link=”url:%2F%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D9%84%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%2F||”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”77439″ alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”custom_link” link=”/پارتیشن-یونیکا/”][vc_btn title=”پارتیشن تک جداره یونیکا” style=”3d” color=”sky” align=”center” link=”url:%2F%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9%D8%A7%2F||”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”77432″ alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”custom_link” link=”/پارتیشن-متریکا/”][vc_btn title=”پارتیشن دو جداره متریکا” style=”3d” color=”sky” align=”center” link=”url:%2F%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D9%85%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%2F||”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”77524″ alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”custom_link” link=”/پارتیشن-آلفا/”][vc_btn title=”پارتیشن دو جداره آلفا” style=”3d” color=”sky” align=”center” link=”url:%2F%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%A2%D9%84%D9%81%D8%A7%2F||”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”77525″ alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”custom_link” link=”/پارتیشن-بتا/”][vc_btn title=”پارتیشن دو جداره بتا” style=”3d” color=”sky” align=”center” link=”url:%2F%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%A8%D8%AA%D8%A7%2F||”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_empty_space][vc_row type=”container”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

مشخصات پروفیل پارتیشن

پروفیل پارتیشن اداری که برای استحکام بیشتر پارتیش ها به کار برده می شوند، دارای مشخصاتی هستند که در این مقاله این موارد را بررسی می کنیم.

  • پروفیل ها دارای قابلیت فیزیکی و مکانیکی بالایی هستند.
  • با توجه ب وزن مناسبی که دارند، به راحتی قابل حمل و جا به جایی هستند.
  • پروفیل ها به خاطر شکل ظاهری زیبایی که دارند، موجب جذابیت پارتیشن می شوند.

بیشتر بخوانید:

طراحی دکوراسیون، از طراحی تا بازسازی ساختمان

کاربرد پروفیل پارتیشن اداری

پروفیل پارتیشن اداری، نقش ستون و پایه های پارتیشن را ایفا می کند. در بیشتر اوقات برای پارتیشن ها از پروفیل آلومینیومی استفاده می شود و این پروفیل ها در دو مدل تو پر و تو خالی موجود هستند. مهمترین مزیت پروفیل ها این است که با وجود سبک بودن، دوام خوبی دارند. پروفیل ها علاوه بر استفاده در پارتیشن، در صنایع مختلفی همچون ساختمان سازی و راه سازی استفاده می شوند.

پروفیل در اشکال متنوع مانند مستطیل و مربع و همچنین در اندازه ها و ابعاد مختلف تولید می شود. پروفیل هایی که ابعاد کوچک تری دارند برای ساخت نرده و پروفیل هایی که ابعاد بزرگ تری دارند برای ساخت انواع ستون و اسکلت فلزی کاربرد دارند.

پروفیل پارتیشن اداری دو جداره

پروفیل پارتیشن اداری دو جداره

سئوالات متداول در مورد پروفیل پارتیشن اداری

  1. پروفیل پارتیشن های تک جداره چه مشخصاتی دارند؟

این پروفیل ها در برابر پوسیدگی و خوردگی، مقاومت نسبتاً زیادی دارند.

  1. مهم ترین مزیت پروفیل پارتیشن اداری آلومینیومی نسبت به پروفیل آهنی چیست؟

با استفاده از پروفیل های آلومینیومی انرژی کمتری هدر می رود و به این ترتیب استفاده از آن برای بهینه سازی مصرف انرژی اهمیت زیادی دارد.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع پارتیشن اداری( پارتیشن تک جداره و پارتیشن دو جداره) به صفحه پارتیشن اداری ساویس مراجعه کنید

جمع بندی

یکی از نکات قابل توجه در مورد پروفیل پارتیشن اداری این است که بهتر است جنس پروفیل با خود پارتیشن هماهنگی داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید انواع پروفیل پارتیشن می توانید از کارشناسان با تجربه ما در ساویس کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *