پارتیشن اداری

پارتیشن اداری قابل شستشو برای محیط های کاری

پارتیشن اداری قابل شستشو برای محیط های کاری

گستردگی کاربرد پارتیشن ها در محیط های کاری بسیار زیاد است. همین امر سبب شده تا آنها به انواع مختلفی تقسیم شوند. پارتیشن اداری قابل شستشو یکی از مهم ترین انواع پارتیشن می باشد که امروزه در بسیاری از محیط ها شاهد استفاده از آن ها هستیم. این پارتیشن ها نیز خود به انواع مختلفی مانند شیشه ای، پرده، حصیری و … تقسیم می شوند. شما میتوانید از آنها در محیط های اداری یا بیمارستان ها  استفاده کنید. به علاوه این محصول را میتوانید در محیط هایی که با رطوبت زیادی سر و کار دارند،‌ استفاده کنید.  برای آشنایی بیشتر با این نوع پارتیشن ها تا انتها همراه مجله ساویس باشید.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع پارتیشن اداری( پارتیشن تک جداره و پارتیشن دو جداره) به صفحه پارتیشن اداری ساویس مراجعه کنید

پارتیشن اداری قابل شستشو

پارتیشن اداری قابل شستشو

تعریف پارتیشن قابل شستشو اداری

پارتیشن اداری قابل شستشو  در برابر نفوذ آب از مقاومت بالایی برخوردار است. آنها به علت داشتن قابلیت شستشو، به آسانی تمیز می شوند و معمولا از جنس شیشه می باشند. شیشه هایی که دارای ساختار تک جداره و دو جداره هستند. در این میان پارتیشن هایی با شیشه های دو جداره به عنوان عایق در برابر نفوذ حرارت و صدا عمل می کنند. آنها به علت ساختاری که دارند از هدر رفتن انرژی جلوگیری میکنند. شما میتوانید از این پارتیشن ها به عنوان بهینه ساختن دیزاین در بخش های مختلف منزل مانند حمام شیشه ای، بالکن و پاسیو استفاده کنید.

نکته: تمام پارتیشن های شیشه ای را نمیتوان جز پارتیشن اداری قابل شستشو تلقی کرد.

بیشتر بخوانید:

قیمت پارتیشن اداری تک جداره

پارتیشن اداری قابل شستشو ام دی اف و شیشه

پارتیشن اداری قابل شستشو ام دی اف و شیشه

انواع پارتیشن های قابل شستشو اداری

پارتیشن اداری قابل شستشو بر اساس متریال به کار برده شده در ساختارش، به انواع متفاوتی تقسیم می شود. در این بخش می خواهیم به بررسی آنها بپردازیم.

  • PVC (پلی وینیل کلرید): این متریال در ساخت پارتیشن اداری قابل شستشو کاربرد زیادی دارد. این ماده از جنس پلاستیک می باشد و به علت داشتن انعطاف پذیری بالا در برابر خوردگی و رطوبت بسیار مقاوم است.
  • پارتیشن حصیری: متریال حصیری دارای ساختاری مقاوم در برابر نفوذ آب می باشد. همین امر سبب شده که پارتیشن اداری قابل شستشو حصیری را بتوانید به سادگی با آب بشویید. برای نصب آنها میتوان از یک فریم مخصوص استفاده کرد.
  • پارتیشن پرده ای: این پارتیشن ها از دوام و ماندگاری بالایی نسبت به انواع دیگر برخوردار هستند. شما میتوانید با استفاده از این پارتیشن ها فضای اداری را به بخش های مختلفی تقسیم کنید. به علاوه پرده ها به علت کارایی بالایی که دارند میتوان از آنها به عنوان پارتیشن در محیط هایی مانند بیمارستان، سرویس بهداشتی، استخر و سالن های آرایشی استفاده کرد.
  • HPL High Pressure Laminate)):  این پارتیشن ها از نوعی روکش با طرح چوب ساخته می شوند. جنس این روکش ها از لایه سلولزی و رزین فنولیک می باشد. این پارتیشن ها نسبت به دما، فشار، آب و ضربه مقاوم هستند و همچنین به عنوان ماده آنتی الکترواستاتیک طرفداران زیادی در بین سایرین دارند.
  • Mdf  :(Medium-density fibreboard) آنها از تخته های فیبری ساخته شده اند. سطح این تخته ها از روکش ملامینه پوشیده شده است و همین امر به ام دی اف خاصیت ضد آب بودن می بخشد. از این پارتیشن اداری قابل شستشو میتوانید برای جدا کردن بخش های مختلف محیط کاری استفاده کنید. افرادی که به سازه های چوبی و شیک علاقه مند هستند، میتوانند از این پارتیشن ها بهره ببرند.
مطلب مرتبط  7 ایده عالی برای طراحی دکوراسیون اداری مناسب استارتاپ 2023

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم که درباره پارتیشن اداری قابل شستشو اطلاعات مفیدی را در اختیارتان بگذاریم. استفاده از این پارتیشن برای محیط های اداری شلوغ  مناسب است. معمولا این نوع محیط ها نیاز به نظافت بیشتری دارند و قابل شستشو بودن پارتیشن سبب زیبا و شیک شدن محیط های پر تردد می گردد. پارتیشن هایی که قابلیت شستشو دارند از متریال هایی مانند شیشه، ام دی اف، حصیر، پرده و HPL ساخته می شوند.

بیشتر بخوانید:

استیکر پارتیشن شیشه ای چیست و چه کاربردهایی دارد
[vc_row][vc_column][basel_blog items_per_page=”3″ parts_title=”1″ parts_meta=”1″ parts_text=”1″ parts_btn=”1″][/vc_column][/vc_row]

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *