پارتیشن اداری

قیمت پارتیشن اداری دوجداره مدرن

قیمت پارتیشن اداری دوجداره مدرن

قیمت پارتیشن اداری دوجداره مدرن: یکی از مناسب ترین وسیله ها برای جداسازی محیط های اداری، انواع پارتیشن اداری هستند. پارتیشن ها نقش مهمی در دکوراسیون محیط های کاری و اداری دارند و با ایجاد فضایی جداگانه برای هر کدام از کارمندان، فضای کار مناسبی برای آنها ایجاد می کنند. یکی از انواع پارتیشن برای تقسیم بندی محیط های اداری، پارتیشن اداری دوجداره مدرن است.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع پارتیشن اداری( پارتیشن تک جداره و پارتیشن دو جداره) به صفحه پارتیشن اداری ساویس مراجعه کنید

پارتیشن اداری دوجداره مدرن

پارتیشن اداری دوجداره مدرن

بیشتر بخوانید:

خرید و قیمت پارتیشن اداری دوجداره

مشخصات پارتیشن اداری دوجداره مدرن

یکی از مهم ترین مزیت های پارتیشن های شیشه ای دوجداره که برای محیط های اداری مورد استفاده قرار می گیرد، به کار بردن دو لایه شیشه سکوریت است. این پارتیشن های دو جداره بهترین گزینه برای محیط های پر سرو صدا هستند؛ چون مانع از ورود صدا به محیط می شوند. برای ساخت پارتیشن های اداری دوجداره مدرن، معمولاً از ترکیب شیشه و ام دی اف و یا فقط شیشه استفاده می شود.

پارتیشن های اداری مدرن، فضا را بازتر و خلوت تر نشان می دهند. همچنین می توان برای سندبلاست کردن شیشه ها در بین پارتیشن ها از پرده استفاده کرد. در ادامه این مقاله مزیت های خرید پارتیشن اداری دوجداره را مورد بررسی قرار می دهیم.

  • ایجاد فضای مناسب در محیط کار
  • مناسب برای همه سلیقه ها
  • عایق صدا و حرارت
  • امکان استفاده از فضا به بهترین نحو
  • افزایش بهره وری در محیط کار
مطلب مرتبط  کاربرد پارتیشن شیشه ای ریلی در فضای اداری

نکات مهم در مورد پارتیشن های اداری دوجداره

برای ساخت پارتیشن های اداری دوجداره مدرن از ام دی اف هایی استفاده می شود که ضخامت آنها در حدود 16 میلی متر باشد. علاوه بر این، این پارتیشن های اداری از دو جداره شیشه یا ام دی اف ساخته می شوند و ارتفاع آنها با توجه به نوع استفاده می تواند بلند، کوتاه و متوسط باشد. پارتیشن های اداری دوجداره، بهترین وسیله برای عایق صوتی و حرارتی هستند و همچنین در بین آنها قسمتی برای قرار دادن سیم ها و کابل ها وجود دارد و به این ترتیب محیط اطراف شلوغ و نامرتب نمی شود.

انواع پارتیشن دوجداره اداری

پارتیشن های دوجداره انواع مختلفی دارند و متناسب با سلیقه مشتری و محیط مورد نظر، طراحی و اجرا می شوند. قیمت پارتیشن اداری دو جداره، با توجه به مواد مصرفی آن مانند شیشه و ام دی اف متفاوت است. در ادامه مشخصات این پارتیشن ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

پارتیشن اداری دوجداره مدرن شیشه ای

قیمت پارتیشن اداری دوجداره مدرن شیشه ای

  • پارتیشن دوجداره شیشه ای: این پارتیشن یکی از پرکاربردترین پارتیشن های اداری دوجداره مدرن هستند و مهم ترین ویژگی آن این است که محیط را بزرگ تر نشان می دهد.
  • پارتیشن دو جداره ام دی اف: پارتیشن ام دی اف یکی از بهترین پارتیشن های اداری است و از ترکیب قاب های شیشه خور و پنل های ام دی اف درست می شود.

سئوالات متداول در مورد پارتیشن اداری دوجداره

  1. پارتیش های شیشه ای دو جداره به چند دسته تقسیم می شوند؟

پارتیشن های اداری دوجداره شیشه ای خود به دو دسته فریم دار و فریم لس تقسیم می شوند.

  1. مهم ترین مزیت استفاده از پارتیشن های اداری چیست؟
مطلب مرتبط  پارتیشن PVC اداری چیست+ کاربرد و مزایا

یکی از مهمترین مزیت های پارتیشن اداری دوجداره مدرن استفاده از فضا به طور دلخواه است.

جمع بندی

پارتیشن های دوجداره ساویس، مقاوت و استحام بالایی دارند و حتی می توان بدون وجود ستون آنها را روی زمین قرار داد. پارتیشن های دوجداره به خاطر نداشتن خطوط زائد در طراحی پروفیل، موجب زیباتر شدن محیط های اداری می شوند.

برای خرید پارتیش اداری دوجداره و اطلاع از قیمت انواع پارتیشن اداری دوجداره می توانید با کارشناسان با تجربه ما در ساویس تماس بگیرید.

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز: 111

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *