مبلمان اداری

میز و صندلی اداری استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟

خوشبختانه در سال های اخیر بسیاری از شرکت ها و سازمان های اداری برای رفاه حال کارکنان خود از  میز و صندلی اداری استاندارد استفاده می کنند. توجه داشته باشید که همه میز و صندلی ها نمی توانند استاندارد و ایمن باشند. شما باید با ویژگی های میز و صندلی اداری استاندارد آشنا شوید و سپس آنها را خریداری کنید. برای همین امروز در مجله ساویس قصد داریم تا بیشتر درباره ویژگی های این نوع میزها و صندلی ها صبحت کنیم. همراه ما باشید.

میز و صندلی استاندارد

میز و صندلی استاندارد

خرید میز تحریر مدرن 1401، میز تحریر از کجا بخریم؟

ویژگی های میز استاندارد اداری

میزی که برای صندلی انتخاب می کنیم باید متناسب با ابعاد و ارتفاع صندلی ما باشد، نه خیلی بلند و نه خیلی کوتاه. در این میان اگر هماهنگی بین بدن وجود نداشته باشد، طبیعتاً باید انرژی بیشتری برای انجام کاری که قرار است سر میز  انجام دهیم، صرف کنیم

ارتفاع صندلی نیز در انتخاب میز اهمیت دارد. در واقع وقتی انسان روی صندلی می نشیند باید به راحتی بتواند در حالی که آرنج هایش خم شده است، دست هایش را روی میز بگذارد. همچنین باید امکان دسترسی به تمام قسمت های میز برای کاربر وجود داشته باشد.

تعمیر صندلی اداری یا خرید صندلی اداری جدید

مشخصات صندلی اداری استاندارد

همانطور که از نام صندلی اداری پیداست، بیشترین استفاده از این نوع صندلی در ساختمان ها و سازمان های اداری است. بسیاری از مشتریان و کارمندان از این نوع صندلی ها استفاده می کنند. بنابراین توجه به استاندارد و سلامت صندلی اداری یکی از نیازهای اساسی است. از ویژگی های اصلی یک صندلی اداری استاندارد می توان به فنردار بودن پشتی صندلی، نرمی تعادل نشیمنگاه، ارتفاع مناسب صندلی از کف، جنس با کیفیت سطج صندلی اشاره کرد.

مطلب مرتبط  صندلی تابوره چیست | انواع صندلی تابوره

از سایر ویژگی های مهم در صندلی اداری استاندارد میتوان موارد زیر را در نظر گرفت:

  • سطح صندلی نباید صاف و لیز باشد.
  • صندلی باید دارای پشتی باشد تا به ستون فقرات فشار وارد نشود.
  • پشتی صندلی و طول نشیمنگاه آن باید به گونه ای باشد که بدن انسان به عقب یا جلو خم نشود و در دراز مدت به ستون فقرات آسیبی وارد نشود.
  • مهم ترین نکته این است که صندلی اداری استاندارد باید با توجه به فیزیک بدنی خانم ها و آقایان طراحی و تولید شود.

خرید صندلی اداری مناسب برنامه نویسان

میز و صندلی ادارای استاندارد

نکات مهم هنگام خرید میز و صندلی اداری استاندارد

در خرید میز و صندلی اداری استاندارد باید به چند نکته توجه کنید تا بتوانید بهترین و راحت ترین صندلی را خریداری کنید.

تعادل میان قیمت میز و صندلی استاندارد اداری و کیفیت

سعی کنید بین قیمت میز و صندلی اداری استاندارد تعادل برقرار کنید. فقط خرید یک میز و صندلی ارزان می تواند هزینه های شما را برای مدت کوتاهی کاهش دهد. اما در دراز مدت باید برای درمان بیماری های ناشی از استفاده نادرست از میز و  صندلی هزینه بیشتری پرداخت کنید.

تحقیق کنید

قبل از خرید میز و صندلی اداری استاندارد با کارشناسان بهداشت و همکاران خود مشورت کنید و سعی کنید برای کارمندان خود یک محصول استاندارد خریداری کنید تا علاوه بر حفظ سلامتی، بهره وری آنها را نیز افزایش دهید.

به جنس و کیفیت توجه کنید

جنس کف و پشتی صندلی  مناسب و با کیفیت طراحی شده باشد. برای مثال  عرق گیر  باشد تا لباس کاربر به آن نچسبد. در انتخاب میز نیز باید جنس آن مرغوب باشد و در برابر عوامل خارجی مانند ضربه، خراش و فشار از مقاومت بالایی برخوردار باشد.

مطلب مرتبط  راهنمای خرید صندلی مدیریتی طبی مدل 2021

استاندارد پشتی صندلی را بررسی کنید

پشتی صندلی اداری استاندارد باید به سمت عقب خم شود تا از این طریق بتواند زاویه 110 درجه ایجاد کند. به این نکته نیز توجه نمائید که پشتی صندلی باید دارای انحنای S شکل باشد تا بتواند گودی کمر روی پشتی صندلی قرار گیرد.

بهترین میز و صندلی ادارای استاندارد

بهترین میز و صندلی اداری  استاندارد را از کجا تهیه کنم؟

برای خرید بهترین میز و صندلی ادارای استاندارد باید به فروشگاهی معتبر مراجعه کنید. فروشگاهی که بتواند بین کیفیت و قیمت محصولات خود تعادلی دقیق برقرار کند. فروشگاه اینترنتی ساویس ضمن ارائه محصولی با کیفیت بستر مناسبی را برای برقراری آرامش و رفاه کارمندان فراهم کرده است.

دلیل اهمیت انتخاب و خرید مبلمان اداری با کیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *