مبلمان اداری

صندلی تابوره چیست | انواع صندلی تابوره

صندلی تابوره چیست

یکی از انواع صندلی اداری، صندلی تابوره است که بیشتر در آزمایشگاه ها، مراکز پزشکی و آرایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. تا انتهای این مقاله از مجله ساویس همراه ما باشید تا با ویژگی ها و کاربرد این صندلی آشنا شوید.

معرفی صندلی تابوره

صندلی اداری تابوره، نوعی صندلی چرخدار بدون پشتی و تکیه است و به خاطر داشتن قابلیت های تنظیم ارتفاع، کاربرد زیادی دارد. صندلی های تابوره اداری، بالشتک های اضافی دارند که به پایه صندلی وصل می شوند. این بالشتک ها خیلی نرم هستند و به این ترتیب افراد از نشستن طولانی مدت روی آن خسته نمی شوند. این صندلی ها در مدل های آزمایشگاهی و آرایشگاهی در فروشگاه ساویس موجود هستند.

صندلی تابوره

صندلی بدون پشتی تابوره

معرفی انواع صندلی پزشکی و آزمایشگاهی تابوره

مهم ترین ویژگی صندلی آزمایشگاهی تابوره، ضد تعریق بودن آن است و در مدل های مختلفی تولید می شود. در ادامه به معرفی انواع صندلی تابوره می پردازیم.

  • صندلی صفحه استیل: در این نوع صندلی از استیل آبکاری شده استفاده شده است به همین دلیل مقاومت بالایی در برابر زنگ زدن دارد. این صندلی آزمایشگاهی فاقد چرخ است و وزن سبکی دارد و به راحتی جا به جا می شود.
  • صندلی گردان آزمایشگاهی: یکی از مدل های صندلی اداری تابوره، صندلی گردان آزمایشگاهی است که علاوه بر آزمایشگاه در ادارات هم کاربرد دارد. این صندلی ها معمولاً دارای روکش چرمی هستند و به خاطر استفاده از چرخ و پایه های پنج پر، جا به جایی آسانی دارند. برای تنطیم ارتفاع این صندلی از جک استفاده می شود.
  • صندلی پایه سینی: صندلی پایه سینی یکی دیگر از انواع صندلی تابوره است که قابلیت تنظیم ارتفاع دارد. در زیر این صندلی از یک سینی گرد فلزی استفاده شده است تا تعادل آن حفظ شود و همچنین دارای قابلیت چرخش 360 درجه است.
  • صندلی پزشکی: صندلی پزشکی تابوره یا صندلی دندانپزشکی، صندلی مخصوص پزشکان و دندانپزشکان است. این صندلی در مطب، بیمارستان، کلینیک و همچنین در مکان هایی که در زمینه پوست و مو فعالیت می شود، استفاده می شود. در زمان انتخاب صندلی تابوره پزشکی باید راحتی و استاندارد بودن صندلی را در نظر گرفت.
  • صندلی زین اسبی: این صندلی در آزمایشگاه ها و اماکن پزشکی استفاده می شود. صندلی های زین اسبی، دارای چرخ و پشتی هستند و 180 درجه می چرخند.
مقاله پیشنهادی مجله ساویس:
دلیل اهمیت انتخاب و خرید مبلمان اداری با کیفیت

صندلی تابوره

مزایای صندلی های تابوره

یکی از مهم ترین مزیت های صندلی تابوره، راحتی کاربر است. کفی این صندلی بسیار راحت است و افراد از نشستن روی آن خسته نمی شوند. در ادامه سایر مزایای این صندلی را بررسی می کنیم.

صندلی تابوره

  • امکان تحرک بیشتر با صندلی
  • حرکت سریع و بدون صدا
  • امکان افزایش ارتفاع

سوالات متداول در مورد صندلی های پزشکی تابوره

  1. برای خرید صندلی پزشکی و اداری باید به چه نکاتی توجه کرد؟

در هنگام خرید صندلی اداری تابوره باید به جنس چرخ، جنس فوم، پایه صندلی، قابلیت چرخش و تنظیم ارتفاع آن توجه کرد.

  1. مهم ترین قابلیت صندلی های پزشکی و آزمایشگاهی تابوره چیست؟

وجود رکاب در این صندلی یکی از قابلیت های مهم آن است؛ چون مانع از آویزان ماندن پا در طول کار می شود.

مقاله پیشنهادی مجله ساویس:
صندلی اداری ارگونومیک 2022 +نمونه

جمع بندی

به طور کلی صندلی های تابوره در دو مدل چرخ دار و بدون چرخ تولید می شوند. معمولاً این صندلی ها بدون پشتی هستند ولی اخیراً  برای راحتی بیشتر کاربر در بعضی از آنها از پشتی استفاده می شود.

برای اطلاع از قیمت و خرید انواع صندلی تابوره پزشکی و آزمایشگاهی به فروشگاه ساویس مراجعه کنید. کلیه محصولات ساویس را میتوانید با ضمانت نامه و از معتبرترین برندهای موجود در کشور خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *