مبلمان اداری

راهنمای خرید صندلی مدیریتی طبی مدل 2021

راهنمای خرید صندلی مدیریتی طبی مدل 2021

خرید صندلی مدیریتی طبی مدل 2021

اگر قصد خرید صندلی مدیریتی طبی را دارید، پیشنهاد می کنیم این راهنما را مورد مطالعه قرار دهید تا بتوانید بهترین محصول را انتخاب نمایید. همانطور که میدانید، صندلی مدیریتی یکی از ملزومات مورد استفاده در ادارات است. از آنجا که کارمندان باید در طول روز برای مدت زمان طولانی بر روی این صندلی ها بنشینند، توجه به کیفیت آن ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بدین منظور بهتر است در هنگام خرید، نکات بیان شده در این مطلب مجله ساویس را مد نظر خود قرار دهید.

خرید صندلی مدیریتی طبی

خرید صندلی مدیریتی طبی

1- راحتی خود را در نظر بگیرید!

اولین و مهمترین نکته ای که هر فرد در هنگام خرید صندلی مدیریتی طبی باید به آن توجه داشته باشد، راحت بودن در هنگام نشستن بر روی صندلی است. فیزیک بدنی افراد از نظر قدی و وزنی با یکدیگر متفاوت است. به همین دلیل ممکن است یک صندلی مدیریتی ارگونومیک برای یک فرد کاملا مناسب باشد در حالی که فرد دیگر با آن احساس راحتی ندارد. به همین دلیل توجه به این نکته اهمیت بسیار زیادی دارد. البته باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که برندهای برتر و با کیفیت عموما صندلی های اداری طبی را به صورت کاملا ارگونومیک طراحی می کنند و می توانید خرید خود را با خیال آسوده از این برندها انجام دهید.

2- به استحکام پایه های صندلی توجه کنید!

اگر ماندگاری و دوام صندلی مدیریتی طبی برایتان اهمیت دارد، حتما باید استحکام پایه های این محصول را مورد ارزیابی قرار دهید. زیرا برخی از مدل های این صندلی ها به علت پایه ضعیفی که دارند، مدام دچار آسیب می شوند و نیاز به تعمیر پیدا می کنند.

مطلب مرتبط  طراحی مینیمال اداری و فضای کار مدرن در سال 1401

3- تنظیم تکیه گاه صندلی

یک صندلی اداری طبی و ارگونومیک باید این قابلیت را داشته باشد که افراد با استفاده از اهرم های تعبیه شده در ساختار آن بتوانند محل قرارگیری تکیه گاه را تنظیم نمایند. انجام این کار در برخی از صندلی ها نیازمند باز کردن پیچ و مهره ها است. اما در نسل های جدید صندلی مدیریتی ارگونومیک، اهرم هایی قرار گرفته اند که به آسانی امکان تغییر وضعیت تکیه گاه را در اختیار کاربران قرار می دهند. از طرفی امکان تنظیم ارتفاع نیز یکی از موارد مهم در خرید صندلی مدیریتی طبی است. در واقع از آنجا که قد افراد با یکدیگر متفاوت است، باید امکان تنظیم ارتفاع در صندلی وجود داشته باشد تا هر شخص بتواند در وضعیت دلخواه قرار بگیرد.

خرید صندلی مدیریتی طبی

صندلی اداری طبی و ارگونومیک | خرید صندلی مدیریتی طبی

4- تنظیم ارتفاع دسته های صندلی مدیریتی ارگونومیک

در هنگام نشستن بر روی این صندلی ها باید دسته ها را در حالتی قرار دهید که متناسب با ارتفاع میز باشند. در واقع شانه های شما باید حالتی کاملا عادی داشته باشند و هیچ گونه خم شدن غیر معمول رخ ندهد. زیرا این موضوع در دراز مدت می تواند مشکلاتی را برای سلامتی شما ایجاد نماید.

آیا قصد خرید صندلی مدیریتی طبی را دارید؟

اگر می خواهید یک صندلی مدیریتی طبی باکیفیت را با قیمت های کف بازار خریداری نمایید، توصیه می کنیم از کلکسیون بی نظیر این محصولات در سایت ساویس دیدن نمایید. همچنین شما می توانید برای دریافت هر گونه مشاوره خرید رایگان، با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید:

طراحی دکوراسیون، از طراحی تا بازسازی ساختمان

مطلب مرتبط  اهمیت انتخاب مبلمان اداری زیبا و با کیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *