مبلمان اداری

معرفی صندلی اداری مناسب کمر درد 2023

معرفی صندلی اداری مناسب کمر درد 2023

صندلی اداری مناسب کمر درد: جست‌وجوی بهترین صندلی‌های اداری به عنوان یکی از مهمترین اجرای مبلمان اداری، برای هر فردی که کار می‌کند، چه در خانه و چه در محل کارش، امری بسیار مهم است. زیرا مطمئناً نشستن طولانی مدت در دفتر می‌تواند به کمر شما آسیب برساند، به خصوص اگر از صندلی اداری مناسب استفاده نکنید.  وضعیت صحیح نشستن را اتخاذ کنید، اگرچه نشستن طولانی مدت در مطب تقریبا اجتناب ناپذیر است، اما می توانید با خرید صندلی اداری مناسب کمر درد شما را به خطر نمی اندازد، وضعیت نشستن خود را اصلاح کرده و از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنید و در این مقاله مجله ساویس به شما درباره بهترین انواع صندلی اداری برای کمردرد حال حاضر خواهیم آموخت.

حتما بخوانید:

صندلی ارگونومیک چیست؟ معرفی مدل و خرید صندلی ارگونومیک

با بهترین انواع صندلی اداری مناسب کمر درد در سال 2023 آشنا شوید

صندلی اداری مناسب کمر درد

خرید صندلی کارشناسی و معاونتی | صندلی اداری مناسب کمر درد

ما با این صندلی فوق العاده و راحت شروع می کنیم که یکی از بهترین صندلی های موجود در زمان حال به حساب می آید. یکی از مزایای آن این است که تقریباً برای کار در هر محیطی طراحی شده است. در خانه یا محل کار، می توانید مطمئن باشید که راحتی و انعطاف پذیری دارید. وقتی روی آن می نشینید و پشتی مشبک تهویه پشتی را فراهم می کند. صندلی نیز به شما اجازه می دهد تا هر اندازه که می خواهید بچرخید و شخصاً من آن را بسیار می بینم. برای هر کسی که در خانه کار می کند یا زیاد می نشیند مهم است، قیمت این صندلی اداری برای دیسک کمر مناسب و در رنگ های مختلف موجود است.

حتما بخوانید:

صندلی اداری ارگونومیک 2022 +نمونه

صندلی اداری مناسب کمر درد1

دومین نوع صندلی اداری مناسب کمر درد

این دومین صندلی در این لیست نتیجه طراحی خلاقانه و جدیدترین فناوری های ادغام شده برای تولید یک شاهکار است. زیرا در واقع یکی از بهترین صندلی ها برای درمان کمردرد محسوب می شود. زیرا دارای بالش هایی با لایه های بسیار عمیق است و کار کردن به طور کامل بسیار راحت است. شایان ذکر است که مواد پی وی سی استفاده شده و همچنین چرم استفاده شده این صندلی از کیفیت بالایی برخوردار است و برای مدت طولانی دوام می آورد. همچنین این صندلی دارای دکمه فشاری نوآورانه بر روی تکیه گاه است که به شما امکان تنظیم ارتفاع و موقعیت را می دهد.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم: نئوکلاسیک در دکوراسیون داخلی ۲۰۲۳

صندلی اداری طبی برای کمر درد

این صندلی همچنین بسیار مستحکم، راحت و بسیار شیک است و مهمترین ویژگی این صندلی این است که بسیار بادوام است. زیرا از چرم مرغوب ساخته شده و در قسمت پشتی آن در هم تنیده شده است تا تهویه حین کار را تامین کند، ارزش آن را دارد. با توجه به اینکه در این صندلی فضای نشیمن بزرگی وجود دارد. این صندلی اداری مناسب کمر درد دارای تکیه گاه کافی برای قسمت پایین کمر متناسب با کمر شما می باشد. همچنین دارای چرخ هایی برای جابجایی آسان است و تنظیم ارتفاع و سطح زیر دستی بسیار آسان است.

صندلی مدیریتی طبی

صندلی اداری مدیریتی چرمی ارگونومیک

اگرچه این صندلی از نظر شکل بسیار ساده به نظر می رسد، اما از نظر ایجاد راحتی و آرامش در هنگام کار، یکی از بهترین صندلی های موجود در بازار به حساب می آید. زیرا علاوه بر آن، دارای بازوهای سنتی ثابتی است که برای ایجاد راحتی، بالشتک می شوند. قسمت نشیمن به گونه ای طراحی شده است که برای چندین ارتفاع بدن مناسب باشد، و شما می توانید زاویه صندلی را با استفاده از قفل شیب تنظیم کنید، صندلی نیز از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است تا تا حد امکان دوام بیاورد. این مدل صندلی یکی از انواع صندلی اداری مناسب کمر درد با قیمت مناسب است.

بیشتر بخوانید:

5 نکته طلایی در طراحی دکوراسیون اتاق کار در منزل

صندلی کارمندی طبی

صندلی اداری مناسب کمر درد

اکنون به سراغ آخرین صندلی این لیست می رویم که یکی از بهترین صندلی هایی است که تا به امروز وجود داشته است. زیرا قیمت آن مناسب است و در عین حال یک صندلی بسیار بادوام و شیک است که خدمات عالی را برای یک فرد ارائه می دهد. از آنجایی که از فوم مجلل و نایلون سخت ساخته شده است که بسیار بادوام است. علاوه بر اینکه سبک است و دارای پنج چرخ است که به جابجایی آن در سراسر مکان کمک می کند. می توانید با استفاده از ابزار کنترلی زیر نشیمنگاه منطقه و همچنین می توانید به راحتی بچرخانید و ارتفاع را نیز تنظیم کنید.

خرید صندلی اداری مناسب کمر درد

مجموعه ساویس، فروشنده انواع مبلمان اداری و پارتیشن اداری از برترین برندهای مبلمان در ایران است. خرید اینترنتی مبلمان اداری، پارتیشن اداری، صندلی اداری مناسب برای کمر درد، میز اداری، میز کنفرانس از برندهای معتبر داخلی و خارجی به همراه ضمانت اصالت محصولات را میتوانید در این فروشگاه انجام دهید. کلیه کارشناسان ما در ساویس به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان و راهنمایی شما برای انتخاب محصول مناسب هستند.

پیشنهاد میکنیم:

ایده های جذاب برای دکور شب یلدا | ۲۵ عکس دکور شب یلدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *