دکوراسیون داخلی, مبلمان اداری

راهنمای خرید دکوراسیون اداری 1401

راهنمای خرید دکوراسیون اداری 1401

یکی از مهم ترین نکات هنگام راه اندازی یک دفتر کار، خرید دکوراسیون اداری مناسب است. دکوراسیون ادرای شامل مبلمان اداری چون انواع میز اداری، انواع صندلی اداری، لوستر و  .. هستند. دکوراسیون اداری مناسب نقش مهمی در راندمان کاری دارند و موجب بهبود عملکرد کارمندان می شوند. دکوراسیون اداری انواع مختلفی دارند و از اجزای مختلفی تشکیل می شوند.

برای خرید این وسایل، ابتدا باید نیازهای محیط کاری در نظر گرفته شود. با چیدمان اصولی و صحیح این دکوراسیون، می توانید اعتبار کار خود را تا حد زیادی افزایش دهید. در این مقاله مجله ساویس همراه ما باشید تا با اجزای مختلف دکوراسیون اداری و نحوه چیدمان آنها بیشتر آشنا شوید.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم: نئوکلاسیک در دکوراسیون داخلی ۲۰۲۳
خرید دکوراسیون اداری

خرید دکوراسیون اداری | دکوراسیونی شیک و زیبا

بیشتر بخوانید:

مبلمان اداری از کجا بخریم؟

آشنایی با انواع دکوراسیون اداری | خرید دکوراسیون اداری

مبلمان اداری انواع مختلفی دارند و چیدمان آنها به روش های مختلفی انجام می شود. در این مقاله از ساویس، کارشناسان ما انواع دکوراسیون اداری را مورد بررسی قرار می دهند.

  • دکوراسیون کلاسیک: یکی از محبوب ترین انواع دکوراسیون در محیط های اداری، دکوراسیون کلاسیک است. برای طراحی این دکوراسیون، به فضایی با متراژ بالا نیاز است. در دکوراسیون کلاسیک بیشتر از رنگ های گرم و تیره مثل کرم و قهوه ای و وسایل چوبی استفاده می شود. برای نور پردازی این دکوراسیون می توانید از آباژورهای رومیزی یا ایستاده استفاده کنید. خرید اکسسوری اداری چوبی مانند میزهای چوبی و منبت کاری شده، انتخاب مناسبی برای دکوراسیون سبک کلاسیک هستند.
  • دکوراسیون مدرن: دکوراسیون مدرن یکی دیگر از انواع دکوراسیون اداری است و تقریباً با هر سلیقه ای سازگاری دارد. یکی از نکات مهم در مورد این دکوراسیون، استفاده از رنگ های ملایم و روشن است. در هنگام خرید لوازم برای محیط های اداری مدرن، باید لوازمی ساده و بدون طرح انتخاب کنید.
خرید دکوراسیون اداری

دکوراسیون محل کار

بیشتر بخوانید:

صندلی کنفرانس استاندارد چه ویژگی هایی دارد

مطلب مرتبط  فرق میز کامپیوتر و میز اداری چیست؟

نکات مهم در طراحی دکوراسیون اداری

طراحی داخلی محیط های اداری اهمیت زیادی دارد. در حقیقت یکی از مهم ترین اصول برای خرید دکوراسیون اداری، خرید متریال مناسب و با کیفیت است. دکوراسیون های چوبی یکی از پرطرفدارترین سبک ها برای دکوراسیون محیط های اداری هستند. طراحی دکوراسیون اداری نباید برای کارمندان خسته کننده باشد بلکه باید به گونه ای باشد که از کار کردن در محیط لذت ببرند. برای انتخاب اکسسوری اداری، رنگ هایی انتخاب کنید که با محیط سازگاری دارند.

دکوراسیون اداری شامل مبل اداری، میز و صندلی اداری، قفسه و لوستر مدرن

طراحی دکوراسیون برای محیط های کوچک و بزرگ

اگر برای طراحی داخلی محیط های اداری کوچک از وسایل مناسب استفاده شود، می توان بهترین استفاده را از فضا کرد. هنگام خرید دکوراسیون اداری برای محیط های کوچک، باید مبلمانی انتخاب کنید که فضای زیادی اشغال نکنند. بهتر است مبلمان کوچک و جمع و جور انتخاب کنید تا کارمندان بتوانند به راحتی در اتاق رفت و آمد کنند. بهترین اکسسوری برای تزئین محیط های کوچک، تابلوها و گلدان های کوچک هستند.

برای طراحی دکوراسیون محیط های بزرگ هیچ محدودیتی وجود ندارد. می توانید انواع رنگ ها را برای دیوارها و کفپوش اتاق انتخاب کنید. در صورتی که این رنگ ها با مبلمان و میزهای اداری هماهنگی داشته باشد، هارمونی خوبی ایجاد می شود. قیمت دکوراسیون ادرای به تعداد وسایل و همچنین کیفیت آنها بستگی دارد.

خرید دکوراسیون اداری

خرید دکوراسیون اداری | رنگ روشن در دکوراسیون اداری

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید صندلی مدیریتی طبی مدل 2021

سوالات متداول در مورد خرید دکوراسیون اداری

  1. پارتیش اداری چه نقشی در طراحی دکوراسیون اداری دارند؟
مطلب مرتبط  آشنایی با چرخه رنگ در دکوراسیون داخلی

پارتیشن ها که برای جدا سازی فضاهای اداری استفاده می شود، کاربرد فراوانی در طراحی دکوراسیون محیط های اداری دارند.

  1. در طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت باید از چه لوازمی استفاده شود؟

اتاق مدیریت یکی از مهم ترین بخش های اداره است. خرید دکوراسیون اداری مناسب از جمله میز مدیریت، مبلمان، کتابخانه و شلف دیواری از اکسسوری های مهم برای این اتاق هستند.

خرید دکوراسیون اداری؛ جمع بندی

چیدمان وسایل محیط های اداری، نقش مهمی در انتخاب و  خرید دکوراسیون اداری دارند. استفاده از رنگ های روشن در بالا بردن راندمان کاری و روحیه کارمندان بسیار موثر است. همچنین بهتر است کشوها و قفسه هایی انتخاب کنید که جای زیادی داشته باشند تا کارمندان جای کافی برای قرار دادن وسایل داشته باشند.

برای خرید انواع مبلمان اداری و همچنین اطلاع از قیمت آنها با کارشناسان ما در ساویس تماس بگیرید.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم: ایده های جذاب برای دکور شب یلدا 1401

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *