اخبار شرکت, پارتیشن اداری, مبلمان اداری

نمایندگی فروش محصولات جلیس

نمایندگی فروش محصولات جلیس

یکی از شرکت های بزرگ و با سابقه در زمینه تولید پارتیشن و مبلمان اداری،  جلیس است.  شرکت جلیس با بهره گیری از افراد کارآزموده و همچنین استفاده از ماشین آلات استاندارد محصولات خود را تولید می کند. تمام تجهیزات یک فضای اداری در سلایق و بودجه های مختلف را می توانید از نمایندگی آن در ساویس تهیه کنید. مبلمان اداری به غیر از میز و صندلی شامل کتابخانه و پارتیشن هم می شوند. با انتخاب و خرید وسایل مناسب و کاربردی برای محیط کار، می توانید بهترین استفاده را از فضا داشته باشید. در این مقاله از مجله ساویس همراه ما باشید تا با انواع مبلمان اداری و مزیت آنها آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: 

معرفی صندلی اداری مناسب کمر درد 2023

شرکت مبلمان اداری جلیس فعالیت خود را از سال 1353 شمسی در صنعت مبلمان اداری و پارتیشن آغاز نمود. بیش از چهار دهه فعالیت همراه با پیشرفت همه جانبه در این صنعت، جلیس را بسوی گسترش دامنه محصولات و خدمات رهنمون ساخت.

مبلمان اداری جلیس و آشنایی با انواع آن

مبلمان داری جلیس شامل مجموعه ای از میزها، صندلی ها و پارتیشن ها هستند. این مبلمان در قسمت های مختلف محل کار از جمله اتاق مدیریت، اتاق کارکنان، اتاق کنفرانس و سالن انتظار چیده می شوند. این مبلمان اداری نقش قابل توجهی در ایجاد فضایی راحت برای کارکنان دارند. در ادامه کارشناسان ما در ساویس شما را با انواع مبلمان اداری بیشتر آشنا می کنند.

  • میز اداری: یکی از رایج ترین و پرکاربردترین مبلمان اداری جلیس، میزهای اداری این شرکت هستند. میزهای اداری با توجه به نوع کاربردشان، دارای انواع مختلفی هستند. میزهای اداری باید متناسب با نیازهای محل کار خریداری شوند. میزهای اداری کارمندی یکی از پر استفاده ترین انواع میزهای اداری محسوب می شوند. به طور کلی این میزها شامل میز مدیریتی، کارمندی، گروهی، کانتر و همچنین میز کنفرانس می شوند.
  • صندلی اداری: صندلی اداری که سبک ها و مدل های مختلفی دارند، یکی دیگر از مبلمان اداری جلیس محسوب می شود. طراحی این صندلی ها به گونه ای است که افراد هنگام نشستن و کار کردن احساس خستگی نداشته باشند. صندلی های کنفرانس، ارگونومیک، مدیریتی و کارمندی از صندلی های اداری هستند.
  • قفسه و کتابخانه: قفسه ها و کتابخانه ها جای خوبی برای نگهداری اسناد و مدارک کاری هستند. کمپانی بزرگ جلیس با تولید و طراحی این تجهیزات، به نگهداری این اسناد کمک بزرگی می کند.
  • پارتیشن اداری: پارتیشن های اداری، فضای محیط کار را به قسمت های کوچک تر تقسیم می کنند. به این ترتیب می توان بهترین استفاده را از فضای کاری داشت. پارتیشن های اداری جلیس، با ایجاد فضایی اختصاصی برای کارمندان، محیطی امن و آرام برای آنها ایجاد می کنند.

اهمیت استفاده از مبلمان اداری جلیس

مبلمان اداری جلیس نقش مهمی در جلوه دادن به محیط کار دارند. در صورتی که این مبلمان به خوبی در محیط چیده شوند، موجب احساس رضایت کارمندان می شوند و آنها کار خود را بهتر انجام می دهند. با توجه به این که صندلی ها اداری این شرکت مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی شده اند، موجب سلامت جسم کارمندان می شوند. صندلی های این شرکت، از نظر اصول ارگونومی کاملاً مناسب و اصولی هستند و موجب کمر درد نمی شوند.

میز مدیریت لاوان بتا جلیس

میز مدیریت لاوان بتا جلیس

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید دکوراسیون اداری 1401

مطلب مرتبط  صندلی کار ارگونومیک از کجا بخرید؟

سوالات متدوال در مورد محصولات جلیس

  1. یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید محصولات اداری چیست؟

در هنگام خرید مبلمان اداری جلیس، باید به کاربردی بودن و همچنین اندازه و سبک مبلمان توجه داشته باشید.

  1. مبلمان اداری شامل چه وسایلی می شود؟

مبلمان اداری شامل انواع میز و صندلی اداری، پارتیشن، فایل و کتابخانه می شوند.

میز کار گروهی جلیس

پیشنهاد میشود:

لوستر باکارات چیست؟ ۱۰ عکس از شکوه لوستر باکارات

جمع بندی

مبلمان اداری ظاهر شیک و زیبایی به دفتر کار شما می دهد و تاثیر قابل توجهی بر برند شرکت شما می گذراد. جلیس یکی از برندهای مطرح و معروف در زمینه تولید مبلمان اداری است و بهترین و با کیفیت ترین مبلمان اداری را به مشتریان خود ارائه می دهد.

برای خرید و اطلاع از قیمت انواع مبلمان اداری این کمپانی، با کارشناسان با تجربه ما در ساویس تماس بگیرد. کارشناسان ما شما را در انتخاب مناسب ترین مبلمان اداری کمک می کنند.

بیشتر بخوانید:

صندلی ارگونومیک چیست؟ معرفی مدل و خرید صندلی ارگونومیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *