مبلمان اداری

مرکز خرید صندلی اداری 1401 در تهران کجاست؟

مرکز خرید صندلی اداری 1401 در تهران کجاست

مرکز خرید صندلی اداری در تهران کجاست؟ شناخت بورس صندلی اداری چه خرید مبلمان اداری بصورت حضوری چه خرید اینترنتی به شما کمک میکند که در زمان خرید بتوانید محصولی ایده آل را انتخاب کنید. برای شناخت مرکز فروش صندلی اداری در تهران لازم نیست جستجوی زیادی انجام دهید. بلکه شهرت این مراکز از نظر کیفیت فروش نسبت به سایر مکان ها بالاست و به آسانی میتوانید با اندکی جستجو در اینترنت یا پرسش از سایر خریداران آنها را شناسایی کنید.

با این حال امروز در مجله ساویس قصد داریم به چند مورد از معروف ترین مرکز خرید صندلی اداری اشاره کنیم. برای داشتن خریدی بهینه تا انتها همراه ما باشید.

مرکز خرید صندلی اداری

مرکز خرید صندلی اداری

مرکز فروش و خرید صندلی اداری

در همان بخش ابتدایی می خواهیم مراکز سرشناس خرید و فروش صندلی اداری را بررسی کنیم. آیا از ساعت شروع کار مرکز خرید مبلمان اداری مطلع هستید؟ هنوز آدرس دقیق این مراکز را نمی دانید؟ بنابراین مطالعه این بخش از ساویس را از دست ندهید.

مرکز خرید مبلمان اداری دلاوران

دلاوران یکی از معروف ترین مرکز خرید مبلمان اداری در تهران به شمار می آید. این مجموعه از نظر جغرافیایی در شرقی ترین بخش تهران واقع است. بازار دلاوران از نظر وسعت نسبت به سایر مراکز در شرق تهران، بزرگتر می باشد. زمان فعالیت مجموعه دلاوران از ساعت 9 صبح شروع می شود و تا ساعت 22 ادامه می یابد. همچنین شما میتوانید در روزهای تعطیل هفته از سات 8 تا 2 بعد از ظهر به این مرکز مراجعه کنید. با توجه به اینکه تعداد تولید کنندگان مبلمان اداری در بازار دلاوران بسیار زیاد است. بنابراین انتظار می رود به علت رقابت شدیدی که در ارائه قیمت میان این تولید کنندگان وجود دارد، بتوانید محصولی باکیفیت و با قیمت مناسب را خریداری کنید.

مطلب مرتبط  همه چیز درباره خرید میز جلو مبلی در فضای اداری

برای خرید از مرکز دلاوران میتوانید به آدرس: تهران، بلوار دلاوران، بین میدان الغدیر تا خیابان سراج مراجعه کنید. همچنین نزدیک ترین ایستگاه مترو به بازار دلاوران، دانشگاه علم و صنعت است.

مرکز خرید صندلی اداری

مرکز فروش صندلی اداری

بازار مبلمان اداری و صندلی یافت آباد

یافت آباد مهم ترین مرکز خرید صندلی اداری و مبلمان اداری به شمار می آید. این مجموعه نیز همانند بازار دلاوران از ساعت 9 شروع به کار می کند و تا ساعت 22 در خدمت مشتریان است. منتهی ساعت کاری این مجموعه نسبت به دلاوران متفاوت است و از ساعت 8 صبح الی  20 شب می باشد. یافت آباد در منطقه 17 تهران واقع است.  برای خرید از بازار یافت آباد به آدرس میدان آزادی، بزرگراه آیت الله سعید، چهار راه یافت آباد ( تا انتهای خیابان امام زاده حسن)، یافت آباد شرقی مراجعه نمایید. مرکز یافت آباد فاقد نزدیکترین ایستگاه مترو است.

مبلمان اداری یافت آباد

مرکز خرید صندلی اداری؛‌ چهار دانگه

از بازارهای بزرگ که در نزدیکی یافت آباد قرار دارد، میتوان به چهار دانگه اشاره کرد. این مجموعه در منطقه 19 تهران واقع است. خیلی از افرادی که از بازار چهار دانگه خریداری کرده اند، از قیمت مناسب محصولات موجود در این مجموعه ابراز رضایت داشتند.

ساعت شروع به کار مرکز خرید صندلی اداری چهار دانگه از 10 صبح تا 21 شب می باشد. در روزهای تعطیل نیز این بازار فعالیت خود را از ساعت 9 صبح شروع می کند و تا ساعت 19 بعد از ظهر در خدمت مراجعه کنندگان است. جهت خرید از چهار دانگه میتوانید به آدرس تهران، اتوبان آزدگان (حد فاصل بزرگراه تهران _ ساوه و تهران _ قم خروجی اتوبان سعیدی به سمت جنوب) مراجعه کنید. درباره نزدیک ترین ایستگاه مترو به چهار دانگه هم باید بگوییم که با سوار شدن به خط 3 مترو میتوانید به ایستگاه آزادگان میرسید. در این مکان سوار تاکسی شوید و بعد از 10 دقیقه  به مرکز خرید چهار دانگه خواهید رسید.

مرکز فروش صندلی اداری

قیمت و خرید اینترنتی صندلی اداری از ساویس

خیلی از افراد هستند که خرید اینترنتی را به حضوری ترجیح می دهند. در خرید اینترنتی به علت تنوع بالای محصولات میتوانید در کمترین زمان محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. منتهی برای داشتن انتخابی ایده‌آل باید به مرکز فروش صندلی اداری معتبری مراجعه کنید. مجموعه اینترنتی ساویس با ارائه مبلمان اداری و صندلی متنوع در قیمت و کیفیت مناسب شما را از هر جستجویی در بازار بی نیاز ساخته است.

مطلب مرتبط  معرفی بهترین مارک میز اداری 1402

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه قیمت و خرید صندلی اداری میتوانید با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *