مبلمان اداری

معرفی بهترین مارک میز اداری 1402

معرفی بهترین مارک میز اداری 1402

خرید بهترین مارک میز اداری دغدغه بسیاری از افراد است. از این رو بسیاری از افراد به دنبال لیستی از بهترین مارک میز اداری این جز مهم مبلمان اداری به همراه قیمت آنها هستند. معمولا برندهای معتبر به خوبی میتوانند نیازهای مشتریان را شناسایی کنند و مطابق با خواسته های اصلی آنها محصولی مناسب را وارد بازار کنند. شناخت بهترین مارک میز اداری به شما کمک می کند تا در زمان خرید بتوانید تصمیمی صحیح را اخذ کنید. در صورتی که نیاز به خرید میز اداری در برند مشهور و معتبر دارید، تا انتهای این مقاله از ساویس با ما همراه باشید.

بهترین مارک میز اداری

لیست بهترین مارک میز اداری

شرکت های زیادی اقدام به تولید مبلمان و تجهیزات اداری می کنند. در این میان برخی از آنها به خوبی توانسته اند نظرات مثبت صاحبان مشاغل را جلب کنند و آسایش کارمندان را فراهم نمایند. در اینجا لیستی از بهترین مارک میز اداری را تهیه کرده ایم.

بیشتر بخوانید:

تاثیر میز اداری بر راندمان کار کارمندان 2023

 راحتیران

میتوان راحتیران را جز بهترین مارک میز اداری تلقی کرد. چرا که این برند در سال 2013 توانسته است که تندیس طلایی کیفیت را در شهر پاریس نصیب خودش کند. این برند با بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت، در زمینه طراحی و تولید مبلمان اداری با کیفیت و سازگار با استانداردهای جهانی فعالیت دارد. محصولات راحتیران شامل صندلی‌های اداری، میز و صندلی‌های جلسات، میز کار، میز نهار خوری، کتابخانه، کابینت و… است. در طراحی این محصولات از مواد با کیفیت و پایدار استفاده می‌شود. همچنین در فرآیند تولید آنها از تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌شود تا محصولاتی با طراحی مدرن و سازگار با نیازهای امروزی ارائه شود.

مبلمان اداری جلیس

شرکت مبلمان اداری جلیس فعالیت خود را از سال 1353 شمسی آغاز نمود. بیش از چهار دهه فعالیت همراه با پیشرفت همه جانبه در تولید مبلمان اداری، جلیس را بسوی گسترش دامنه محصولات و خدمات رهنمون ساخت. در حال حاضر، در فضایی به وسعت 15.000 متر مربع و با بهره گیری از پیشرفته ترین فن آوری و دانش روز دنیا و با توان تولید منحصر به فرد و اندوخته ای از تجربیات گرانبها در زمینه طراحی و ساخت مبلمان اداری، گستره محصولات از انواع میزهای اداری، فایل، کتابخانه، میزهای کنفرانس و پارتیشن تا مبلمان منزل شامل میزهای تلویزیون و سرویسهای خواب را ا رائه نموده است.

نیلپر

نیلپر یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید مبلمان اداری در ایران است. این برند با بیش از ۵۰ سال است که در زمینه طراحی و تولید مبلمان اداری باکیفیت و مدرن فعالیت می کند. محصولات نیلپر شامل صندلی‌های اداری، میز اداری و صندلی های جلسات، میز نهارخوری، کتابخانه و کابینت های اداری و … است. نیلپر با داشتن تیمی از طراحان حرفه‌ای و با تجربه، محصولاتی حرفه ای را ارائه می دهد.

یکی دیگر از دلایلی که نیلپر را جز بهترین مارک میز اداری معرفی میکنیم، توجه این برند به ارائه خدمات پس از فروش باکیفیت است. نیلپر با ارائه خدمات پس از فروشی مانند نصب و راه اندازی، تعمیر و نگهداری، به مشتریان خود اعتماد بخشی می کند.

بهترین مارک میز اداری

بهترین مارک میز اداری

بیشتر بخوانید:

تاثیر مبلمان اداری بر موفقیت یک کسب و کار

لیو

لیو یکی از بهرتن مارک میز اداری در ایران است. این برند در سال 1383 فعالیت خود را در صنعت مبلمان اداری آغاز کرد. هدف اصلی لیو، طراحی و تولید محصولات با کیفیت و مدرن برای فضاهای اداری است. با توجه به استفاده از فناوری های پیشرفته و رعایت استانداردهای بین المللی، لیو تلاش می کند تا محصولاتی را با طراحی ارگونومیک ارائه دهد. محصولات لیو شامل صندلی های مدیریتی، کارمندی، آموزشی، صندلی‌های انتظار، میزهای اداری و مبلمان اداری می باشد. این محصولات با توجه به نیازهای مختلف مشتریان طراحی و تولید می شوند.. در ضمن برند لیو توجه ویژه ای به خدمات پس از فروش دارد و با تیم متخصص خود، خدماتی مانند بازدید دوره ای، خدمات حضوری و امکان تماس تلفنی را به مشتریان ارائه می دهد.

ساجیران؛ بهترین مارک میز اداری

ساجیران نیز یکی از بهترین مارک میز اداری است. این برند بیش از 25 سال است که به تولید انواع مبلمان اداری از جمله صندلی‌های اداری، میزهای اداری ، کانترهای اداری و سایر لوازم جانبی می‌پردازد. ساجیران در در فضای نمایشگاهی به وسعت 850 متر مربع و با به کارگیری ابزارهای پیشرفته درصدد این است که تمام تجهیزات موردنیاز را برای فضاهای اداری تامین کند.  این برند با تمرکز بر کیفیت، ارگونومی و طراحی مدرن، محصولاتی را ارائه می‌دهد که هم به بهبود فضای کاری کمک می‌کنند و هم میزان سلامتی کارکنان را ارتقا می بخشند.

نظری

کمپانی نظری فعالیت خودش را در سال 1338 در ایران آغاز کرده است. این شرکت در ابتدا انواع تخت، گهواره، صندلی و جالباسی را تولید کرد. بعد از گذشت چندین سال توانست محصولات دیگری مانند انواع نیمکت, میز و صندلی را به سبد تولیدات خودش اضافه کند. فراورده های این مجموعه از نظر طرح و اندازه دارای تنوع گسترده ای هستند. این شرکت مبلمان خانگی, آموزشی، فضای باز و اداری را در سبک مدرن و پیشرفته طراحی و تولید می کند.

کلام پایانی | بهترین مارک میز اداری

مجموعه ساویس با شناسایی بهترین شرکت های تولید کننده مبلمان اداری, گام موثری را در رفع نیازهای کاربران برداشته است. شما میتوانید میز و صندلی هایی  با برند معتبر را در کمترن زمان از فروشگاه ساویس خریداری کنید.

از نظر شما بهترین مارک میز اداری کدام است؟ جای کدام برند در لیست بالا خالی است؟ منتظر نظرات شما در بخش دیدگاه هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *