دکوراسیون داخلی, مبلمان اداری

معرفی معروفترین 7 برند موکت اداری ایرانی و خارجی

معرفی معروفترین 7 برند موکت اداری ایرانی و خارجی

معروفترین مارک های موکت اداری کدام هستند؟ معروف ترین برند موکت اداری ایرانی و خارجی در بازار که برای خرید با اطمینان از کیفیت و قیمت میتوان انتخاب کرد کدام مارک ها هستند؟ با استفاده از معروف ترین برند موکت اداری، می توانید پوشش مناسبی برای محیط های اداری ایجاد کنید.

در حقیقت موکت ها یکی از پرکاربردترن کف پوش ها در محیط های اداری هستند؛ چون با بیشتر دکوراسیون ها هماهنگ می شوند. این روزها موکت های اداری در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار موجود هستند و به راحتی با مبلمان اداری ست می شوند. در این مقاله از مجله ساویس همراه ما با باشید تا با انواع موکت اداری و برندهای معروف آن آشنا شوید.

معروفترین برند موکت اداری1

معروفترین برند موکت اداری | بهترین مارک های موکت اداری

آشنایی با انواع برند موکت اداری

معروفترین برند موکت اداری

موکت های اداری در مدل های ایرانی و خارجی در بازار موجود هستند. در ادامه این مقاله بعضی از معروف ترین مارک های موکت اداری ایرانی و خارجی را معرفی می کنیم.

  • ظریف مصور: یکی از بهترین مارک های موکت اداری، موکت ظریف مصور است. موکت های این کارخانه، زیباترین طراحی ها و رنگ ها را دارند و از بهترین الیاف برای تولید آنها استفاده می شود.
  • آرتا موکت: آرتا موکت را می توان به عنوان بهترین برند موکت اداری ایرانی معرفی کرد. کارخانه آرتا موکت بیش از 50 سال در زمینه تولید موکت های اداری فعالیت دارد. مهم ترین ویژگی آرتا موکت، شستشوی راحت آن است.
  • پالاز موکت: پالاز موکت یکی دیگر از معروف ترین برندهای موکت اداری ایرانی است که به خاطر کیفیت بالایش، به کشورهای دیگر هم صادر می شود. این موکت، ضد الکتریسیته ساکن است و عایق خوبی برای صدا محسوب می شود.
  • موکت لونا: موکت لونا معروف ترین برند موکت اداری و ساخت کشور بلژیک است. این موکت یکی از پرفروش ترین موکت های خارجی موجود در بازار است و کیفیت و ماندگاری بالایی دارد. این موکت در ابعاد و اندازه های مختلفی در بازار موجود است و طرح 4 خانه با رنگ خاکستری یکی از رایج نرین طرح های آن است.

موکت های هالمارک،سولاریس، سیزال از دیگر برندهای خارجی معروف و با کیفیت هستند.

معروفترین برند موکت اداری2

معروفترین مارک موکت اداری

انواع موکت های اداری

بهترین برند موکت های اداری که برای محیط های کاری و ادارات تولید و طراحی می شوند، به دو دسته تقسیم می شوند.

  • موکت تایل: موکت تایل نسل جدیدی از کفپوش است و از قطعات جدا از هم تشکیل شده است. تکه های این موکت به شکل قطعات مربع، مستطیل، مثلث و چند گوش در کنار هم قرار می گیرند. نمونه های خارجی و ایرانی این موکت در بازار موجود است. این موکت که به عنوان یکی از برند های تولید کننده هم شناخته می شود، معروف ترین مارک موکت اداری محسوب می شود. این موکت ها یک زیره پلاستیکی ضخیم دارند و در دو مدل ساده و طرح دار موجود هستند.
  • موکت رولی: موکت های رولی یکی دیگر از موکت هایی هستند که در ادارات استفاده می شوند. معمولاً در مکان های اداری از موکت رولی با بافت لوپ استفاده می شود. این موکت ها برای قسمت هایی که پستی و بلندی دارند، بهترین گزینه هستند. موکت های رولی در مقایسه با موکت های تایل قیمت کمتری دارند.
مطلب مرتبط  قیمت صندلی کنفرانس مدلهای 2024

نکات مهم برای خرید موکت اداری

معروفترین برند موکت اداری

رنگبندی موکت اداری

یکی از نکاتی که در هنگام خرید موکت اداری باید به آن توجه کرد، هماهنگی رنگ و طرح آن با مبلمان اداری است. به طور کلی برای انتخاب معروف ترین برند موکت اداری باید به این موارد توجه کرد.

  • طرح موکت: یکی از مهم ترین نکات برای انتخاب موکت برای محیط های اداری، توجه به طرح موکت است. بهتر است موکتی انتخاب کنید که بیشترین هماهنگی را با دکوراسیون فضای کاری داشته باشد.
  • رنگ مناسب موکت: موکت های در رنگ های مختلفی موجود هستند ولی بهتر است رنگ موکت اداری رنگی باشد که کثیفی را نشان ندهد.
  • بافت موکت: بهترین بافت برای موکت های اداری، موکت هایی با بافت لوپ هستند. این موکت ها برای مکان های پر تردد، یکی از بهترین گزینه ها هستند.
  • نظافت راحت: یکی از ویژگی های معروف ترین مارک موکت اداری، نظافت راحت آنها است. موکت هایی که پرز بلندی دارند، برای محیط های اداری مناسب نیستند؛ چون تمیز کردن آنها کار سختی است.
معروفترین برند موکت اداری-موکت تایل

موکت تایل | معروفترین برند موکت اداری

گالری عکس و بهترین ایده های موکت اداری در دکوراسیون

معروفترین برند موکت اداری، مارک موکت اداری

معروفترین برند موکت اداری، مارک موکت اداری

معروفترین برند موکت اداری، مارک موکت اداری

معروفترین برند موکت اداری، مارک موکت اداری

معروفترین برند موکت اداری، مارک موکت اداری

معروفترین برند موکت اداری، مارک موکت اداری

معروفترین برند موکت اداری، مارک موکت اداری

معروفترین برند موکت اداری، مارک موکت اداری

معروفترین برند موکت اداری، مارک موکت اداری

معروفترین برند موکت اداری، مارک موکت اداری

معروفترین برند موکت اداری، مارک موکت اداری | موکت تایل اداری

جمع بندی بهترین برند موکت اداری

موکت هایی که الیاف نایلون و پروپیلن دارند، بهترین گزینه برای محیط های اداری هستند. این الیاف در برابر چروک و کثیفی مقاومت بیشتری دارند و نظافت آنها هم راحت تر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد معروف ترین برند موکت اداری، مقالات مرتبط با این موضوع در سایت ساویس را مطالعه کنید.

مطلب مرتبط  خرید مبلمان اداری با بهترین مدل ها

پیشنهاد میکنیم: آشنایی با رنگ های اصلی و کاربردشان در دکوراسیون

سوالات متداول در مورد موکت های اداری

مهم ترین مزیت موکت های تایل چیست؟

مهم ترین ویژگی موکت تایل، دوام و ماندگاری بالای این موکت است. این موکت به خاطر دوام زیادی که دارد برای مکان های پر رفت و آمد بسیار مناسب است.

موکت ها از نظر جنس به چند دسته تقسیم می شوند؟

موکت ها از نظر جنس به سه دسته الیاف پشمی، الیاف نایلونی و پلی استر تقسیم می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *