مبلمان اداری, میز تحریر

انواع میز اداری و کاربردهای آنها در فضای اداری

انواع میز اداری و کاربردهای آنها در فضای اداری

انواع میز اداری یکی از اصلی ترین ملزومات و مبلمان اداری مورد استفاده در ادارات محسوب می شوند. از این رو شاهد طراحی و تولید انواع میز اداری و فروش آن ها در بازار هستیم. در این نوشته سعی داریم شما را با انواع میز اداری و کاربرد آن ها آشنا کنیم؛ پس تا انتها با مجله ساویس همراه بمانید.

میز مدیریت؛ یکی از انواع میز اداری

از جمله انواع میز اداری مدرن می توان به میز مدیریت اشاره کرد. از این میز برای طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت یا ریاست استفاده می شود. معمولا سطح این میزها نسبت به مدل های معمولی بزرگتر بوده و دیزاین شیک تری دارند. این میزها در انواع طرح ها و رنگ ها طراحی و تولید می شوند و می توان با استفاده از آن ها دکوراسیونی ایده آل را چیدمان کرد. شما می توانید با توجه به وجود تنوع بی نظیر این میزها، محصول مورد نظرتان را با توجه به سلیقه و بودجه خود سفارش دهید.

انواع میز اداری - میز مدیریت

انواع میز اداری | میز مدیریت

میز کنفرانس

امروزه در بسیاری از شرکت های بزرگ، اتاق های مخصوص گردهمایی، کنفرانس و جلسات کارکنان طراحی می شوند. یکی از لوازم اساسی مورد استفاده در دکوراسیون این اتاق ها، میز کنفرانس است. بدین منظور می توان انواع میز اداری کلاسیک را تهیه نمود. این میزها در ابعاد گوناگونی تولید می شوند. شکل و طرح آن ها نیز بسیار متنوع است و مطابق با سفارش مشتریان طراحی و ساخته می شوند.

انواع میز اداری مدرن - میز کنفرانس

انواع میز اداری مدرن | میز کنفرانس

میز پذیرش؛ یکی از انواع میز اداری شیک

میز پذیرش یا کانتر نیز از جمله انواع میز اداری شیک است که در بسیاری از ادارات مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا ارتفاع این میز نسبت به دیگر میزها بلند تر بوده و قسمت جلویی آن ها کاملا پوشیده است. همچنین در قسمت جلویی ممکن است طرح هایی با لگو و آرم شرکت به چشم بخورد. زیبایی این میز نشان دهنده سلیقه طراحان دکوراسیون شرکت ها است و از این رو انتخاب یک طرح و رنگ زیبا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

انواع میز اداری مدرن - میز پذیرش

انواع میز اداری مدرن | میز پذیرش

میز کار گروهی

حتما شما نیز به مراکزی همچون پست بانک ها سر زده اید. در این مراکز از انواع میز اداری ارزان استفاده می شود. این میزها که با عنوان میز کار گروهی شناخته می شوند، به صورت پیوسته هستند اما با استفاده از صفحاتی از یکدیگر جدا می شوند. بدین صورت امکان استفاده چندین نفر از میزها فراهم می شود. این نوع میزها در انواع 2 نفره، 4 نفره، 6 نفره و … موجود هستند و مشتریان می توانند متناسب با نیاز خود، آن ها را سفارش داده و خریداری نمایند. جالب است بدانید که هر چند این میزها تحت عنوان “میز گروهی” شناخته می شوند و امکان تعامل کارمندان با یکدیگر را فراهم می سازند اما هر کارمند دارای کشو و فضای مختص به خود است.

انواع میز اداری مدرن

پیشنهاد میکنیم: 10 ایده جذاب دکوراسیون اداری طوسی | دفتر کار خانگی

مطلب مرتبط  دلیل اهمیت انتخاب و خرید مبلمان اداری با کیفیت

انواع میز اداری بر اساس کاربرد

1. میز تحریر

میز تحریر

میزهای تحریر کوچکتر هستند و برای استفاده سبک در نظر گرفته شده اند. از این رو به آن “میز نوشتن” می گویند. این میزها از یک سطح تحریر مستطیل شکل نازک، با فضای باز در زیر و چهار پایه ساخته شده اند. گاهی اوقات یک میز تحریر ممکن است یک کشوی کوچک در زیر سطح نوشتار میز داشته باشد.

2. میز تاشو

انواع میز اداری مدرن -میز تاشو

| میز تاشو

یک میز تاشو برای نیازهای موقت یا میزهایی که نیاز به جابجایی مکرر دارند مناسب است. این میزها سطحی دارند که به راحتی به صورت یک تکه نازک جمع می شوند و به راحتی می توان آنها را در کمد نگه داشت. برای اتاق هایی که فضای کافی ندارید این میز یک میز کم جا محسوب میشود.

3. میز کارشناسی یا میز کارمندی

این استانداردترین میز موجود با گزینه های ذخیره سازی فراوان است. یک میز اداری کارمندی یا میز کارشناسی که به اندازه کافی بزرگ است که بتواند روی کارهای پیچیده کار کند. اغلب این میزها دارای فضای کار مستطیل شکل بزرگی هستند و در زیر آن فضای کافی برای نشستن وجود دارد و در دو طرف آن، چندین کشو و کابینت برای ذخیره سازی مخفی وجود دارد.

4. میز کامپیوتر کتابخانه دار

میز تحریر کتابخانه دار

اینها میزهای ساده و سه طرفه هستند که زیر آن اتاق ذخیره سازی وجود ندارد. به طور معمول، آنها مستطیل شکل هستند و فضای باز زیادی در زیر سطح بالایی دارند که میتوانید به عنوان کتابخانه یا محلی برای قرار دادن عناصر دکوراتیو استفاده کنید.

مطلب مرتبط  خرید مبلمان اداری لاکچری

5. میز دیواری کنجی

میز اداری کنجی

به طور معمول، میزهای دیواری شناور مستقیماً روی دیوار نصب می شوند. از آنجایی که آنها پایه ندارند، عاقلانه نیست که وسایل سنگین را روی آنها ذخیره کنید. برخی از میزهای شناور تا می شوند، در حالی که برخی دیگر به طور دائم روی دیوار نصب می شوند. این میزها برای صرفه جویی در فضا مناسب هستند و بنابراین برای دفاتر مینیمالیستی عالی هستند.

6. میز ایستاده | ارتفاع قابل تنظیم

میز ایستاده | ارتفاع قابل تنظیم

اخیراً بحث هایی در مورد  خطرات نشستن طولانی مدت مطرح شده است . نتیجه افزایش محبوبیت میزهای ایستاده به دلیل مزایای ظاهری سلامتی ناشی از تناوب بین نشستن و ایستادن است.

سه نوع عمده  میزهای ایستاده وجود دارد :

  • لوازم جانبی میز که به شما امکان می دهد روی میز معمولی خود ایستاده کار کنید.
  • یک  میز ایستاده با سطح کار که بسته به نیاز شما می توان آن را بالا یا پایین آورد.
  • میز ایستاده ایستا که همیشه در موقعیت مرتفع قرار دارد.

 یک میز ایستاده کاملاً قابل تنظیم که به شما امکان می دهد بین ایستادن و نشستن متناوب باشید. این میز ایستاده قابل تنظیم دارای یک قاب محکم و فولادی برای نشستن به ایستاده است که دارای 4 تنظیم ارتفاع قابل برنامه ریزی برای پاسخگویی به طیف گسترده ای از نیازها است. دارای یک سیستم دو موتوره صاف و بی صدا است که می تواند 300 پوند وزن را با لمس یک دکمه بلند کند.


میز اداری استارتاپی

7. میز اداری L شکل

میز اداری L

انواع میز اداری L شکل یک میز مدرن و نوآورانه است که ممکن است در ابتدا غیرعادی به نظر برسد اما فضای کاری شما را تا حد زیادی بهبود می بخشد. میزهای L شکل دارای دو ضلع عمود بر یکدیگر و معمولاً یک اندازه هستند. این میزها فضای کاری اضافی را ارائه می دهند و در عین حال تمام اسناد شما را در دسترس قرار می دهند. آنها در فضا صرفه جویی می کنند زیرا بیشتر آنها را می توان در گوشه ای قرار داد و برای میز جلسه ایده آل هستند زیرا می توانید فضا را به طور موثر به اشتراک بگذارید.

مطلب مرتبط  لیست قیمت صندلی اداری 1402

خرید انواع میز اداری ارزان

اگر می خواهید کلکسیونی از جدیدترین انواع میز اداری لاکچری را مشاهده کرده و آن ها را با بهترین قیمت خریداری کنید، پیشنهاد می کنیم از محصولات مجموعه ساویس دیدن نمایید. شما این امکان را دارید که انواع میز اداری را به صورت آنلاین سفارش داده و آن ها را در سراسر کشور در اسرع وقت تحویل بگیرید. همچنین در صورتی که نیاز به دریافت مشاوره در زمینه خرید این محصولات دارید، تنها کافی است با شماره های این مجموعه در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *