پارتیشن اداری, دانستنی های دکوراسیون و چیدمان, دکوراسیون داخلی, مبلمان اداری

طراحی مدرن دکوراسیون اداری + معرفی 10 طرح مدرن

طرح مدرن دکوراسیون اداری

طراحی مدرن دکوراسیون اداری، یکی از پرطرفدارترین سبک ها در دکوراسیون اداری است. مهم ترین ویژگی سبک مدرن سادگی و استفاده از وسایل ساده است. برای آشنایی با ویژگی‌های سبک مدرن دکوراسیون اداری تا انتهای این مقاله از مجله ساویس با ما همراه باشید.

نکات مهم برای اجرا و طراحی مدرن دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری مدرن

دکوراسیون اداری مدرن

دکوراسیون اداری مدرن

برای اجرای و طراحی مدرن دکوراسیون اداری، باید نکات مهمی از جمله رنگ و نور را در نظر گرفت. در حقیقت یکی از مهم ترین عناصر، در دکوراسیون اداری مدرن، رنگ است چون در قسمت های مختلف محیط از جمله مبلمان، سقف و دیوار نقش دارد. در ادامه سایر ویژگی های دکوراسیون اداری مدرن را بررسی می کنیم.دکوراسیون اداری مدرن

  • نور پردازی های مخفی
  • لوسترهای مدرن و شیک
  • کفپوش هایی با طراحی مدرن
  • خلوت بودن فضا
  • استفاده از وسایل کاربردی
  • استفاده از مبلمان ساده و بدون تزیین
  • نصب آیینه برای بزرگ تر دیده شدن محیط
  • انتخاب رنگ های روشن و خنثی برای وسایل و دیوارها
  • استفاده از پنجره های بزرگ برای داشتن نور طبیعی
  • استفاده از گیاهان طبیعی

عوامل موثر برای طراحی مدرن در محیط اداری

مدل های طراحی مدرن دکوراسیون اداری، معمولاً پلان باز دارند و به این ترتیب استفاده از پارتیشن اداری در این سبک اهمیت دارد. در حقیقت پارتیشن های اداری در طراحی پلان های باز دکوراسیون اداری مدرن، کاربرد زیادی دارند. با استفاده از پارتیشن، علاوه بر ایجاد فضای شخصی برای کارکنان، می توان کارهای تیمی و گروهی انجام داد. در ادامه سایر عوامل مهم در طراحی دکوراسیون اداری مدرن را بررسی می کنیم.

  • وجود هماهنگی بین اجزا: برای اجرای طرح مدرن دکوراسیون اداری، باید بین طراحی محیط و المان های به کار رفته، هماهنگی وجود داشته باشد. مثلا رنگ، طرح و مدل مبلمان در بخش های مختلف باید دارای ویژگی های مشترک باشند تا فضای شیک و مدرنی داشته باشیم. نکته قابل توجه در این مورد این است که همه مبلمان نباید شبیه به هم باشند؛ چون محیط یکنواخت می شود.
  • استفاده از رنگ های روشن: در دکوراسیون اداری کلاسیک از رنگ های تیره و گرم استفاده می شود. ولی بر خلاف آن در طراحی مدرن دکوراسیون اداری، از رنگ های روشن و خنثی استفاده می شود. استفاده از رنگ های طوسی و سفید که از مهم ترین رنگ های دکوراسیون مدرن هستند، نقش مهمی در این دکوراسیون دارد.
  • نورپردازی: نورپردازی به شکل طبیعی یا مصنوعی یکی از مهم ترین عوامل در اجرای طرح مدرن دکوراسیون اداری است. نورپردازی به شکل مصنوعی با استفاده از چراغ های مخفی، لوسترهای مدرن و آباژورها انجام می شود.
مطلب مرتبط  نمایندگی فروش محصولات جلیس

المان های مهم در دکوراسیون اداری مدرن

در طراحی مدرن دکوراسیون اداری از مبلمان اداری لوکس و شیک استفاده می شود. مبلمان و صندلی هایی اداری که برای این سبک دکوراسیون انتخاب می شوند، باید علاوه برمدرن بودن، ارگونومیک و استاندارد باشند. استفاده از اکسسوری های و قاب های ساده یکی از ویژگی های مهم سبک مدرن است. استفاده از فرم های شکسته و متریال شیشه از دیگر ویژگی های این سبک محسوب می شود.

سوالات متداول در مورد طراحی مدرن دکوراسیون اداری

  1. بهترین رنگ برای طراحی دکوراسیون اداری مدرن چه رنگی است؟

رنگ طوسی یکی از بهترین رنگ ها در طرح مدرن دکوراسیون اداری است. رنگ طوسی مانند یک پس زمینه برای سایر عناصر است.

  1. آیا سبک کلاسیک در مقایسه به سبک مدرن هزینه بیشتری دارد؟

این امر کاملاً به نوع و جنس متریال بستگی دارد و در بعضی مواقع یک دکوراسیون لاکچری مدرن هزینه بیشتری دارد.

جمع بندی

سبک مدرن که یکی از سبک های نوظهور است، با پیروی از اصل زیبایی در سادگی، طراحی و چیدمان بی نظیری در محیط اداری ایجاد می کند.

برای خواندن مقالات بیشتر در مورد طرح مدرن دکوراسیون ادرای، مقالات مرتبط در این زمینه در ساویس را مطالعه کنید.

دکورشاپ

خرید انواع لوستر برای محل کار و خانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *