پارتیشن اداری, دکوراسیون داخلی

معرفی نمونه های پارتیشن اداری مدرن 2023

معرفی نمونه های پارتیشن اداری مدرن 2023

پارتیشن اداری مدرن یکی از اجزای اصلی دکوراسیون اداری مدرن است. پارتیشن مدرن ترکیبی از چوب و شیشه است و برای جداسازی فضاهای مختلف به کار می رود. در این مقاله از مجله ساویس با ما همراه باشید تا با نمونه های مختلف پارتیشن اداری مدرن بیشتر آشنا شوید.

مشخصات پارتیشن های اداری مدرن

پارتیشن اداری مدرن

پارتیشن اداری مدرن

پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن های مدرن با توجه متریال اولیه و همچنین شیشه ای که در ساختار آن استفاده می شود، در فضاهای مختلفی قابل اجرا هستند. این پارتیشن های شیشه ای مدرن، بهترین انتخاب برای طراحی و دیزاین بخش های مختلف محیط های اداری هستند. یکی از نمونه های پارتیشن های مدرن اداری، پارتیشن های دو جداره هستند و عایق خوبی برای صدا محسوب می شوند. در حقیقت این پارتیشن های مدرن، یکی از مهم ترین فاکتورها برای طراحی فضاهای اداری مدرن هستند.

ایجاد فضایی شیک

مدرن بودن پارتیشن اداری تا حد زیادی بستگی به متریال و همچنین طراحی انجام شده روی آن دارد. برای ساخت پارتیشن مدرن معمولاً از ترکیب ام دی اف و شیشه یا فقط شیشه استفاده می شود. در برخی مواقع شیشه این پارتیشن ها سند بلاست می شود یا این که بین پارتیشن های دو جداره از پرده استفاده می شود. این موضوع باعث می شود به بیننده حس مدرن بودن انتقال پیدا کند. در پارتیشن های اداری مدرن معمولاً فضاها خلوت تر و باز تر هستند.

پارتیشن اداری مدرن

مزیت استفاده از پارتیشن های اداری

در هنگام خرید پارتیشن های اداری، اطمینان حاصل کنید که از مواد با کیفیت و درجه یک ساخته شده اند. پارتیشن اداری مدرن شیشه ای نقش قابل توجهی در بزرگ تر نشان دادن فضاهای اداری دارند. ساختن اتاق های کوچک شیشه ای، روشی است که فضاهای اداری برای طراحی مدرن از آن استفاده می کنند. این کار روش موثری برای بزرگ تر دیده شدن فضاهای اداری کوچک است. در ادامه سایر مزیت های پارتیش های اداری را مورد بررسی قرار می دهیم.

  • قابلیت جا به جایی و نصب آسان: یکی از مهم ترین ویژگی پارتیشن ها در مقایسه با دیوارها، جا به جایی راحت آنها است. در صورت جا به جایی در محل کار، این امکان برای شما وجود دارد که پارتیشن ها را به محل جدید ببرید و دوباره نصب کنید. پارتیشن اداری مدرن بهترین انتخاب برای ایجاد تغییرات ظاهری در محل کار هستند.
  • تقسیم کردن محیط به طور دلخواه: با استفاده از پارتیشن های اداری این امکان را دارید تا فضای محل کار را به طور دلخواه تقسیم بندی کنید. همچنین پارتیشن های اداری مدرن بسیار به صرفه تر از دیوار کشی هستند و علاوه بر این به راحتی تمیز می شوند.
  • ایجاد حریم خصوصی: پارتیشن های اداری مدرن به آسانی در فضاهای باز، بخش های شخصی برای کارکنان ایجاد می کنند.
مطلب مرتبط  چند ایده جالب برای استفاده از پارتیشن اداری

نکات مهم در هنگام خرید پارتیشن های اداری

همان طور که اشاره شد یکی از نمونه های پارتیشن اداری مدرن، پارتیشن های دو جداره هستند که دوام بسیار زیادی دارند. در هنگام خرید پارتیش های شیشه ای مدرن به این نکته دقت کنید که شیشه آنها سکوریت باشد. پارتیشن های شیشه ای، فضایی مدرن و شیک در محیط کار شما ایجاد می کنند.

پارتیشن مدرن اداری

سوالات متداول در مورد پارتیشن های اداری

  1. مهم ترین ویژگی پارتیشن های شیشه ای چیست؟

این پارتیش ها به خاطر عبور و بازتاب نور، موجب بهینه سازی در مصرف انرژی و همچنین استفاده از نور طبیعی می شوند.

  1. چه عواملی در قیمت پارتیشن ها موثرند؟

پارتیشن اداری مدرن شیشه ای در مقایسه با پارتیشن های MDF قیمت بالاتری دارند. همچنین عواملی همچون طول و ارتفاع پارتیشن و استفاده از پرده در قیمت آن موثرند.

جمع بندی

پارتیشن ها علاوه بر اصلاح فضای کاری، عایق بسیار خوبی برای صدا، گرما و شرما هستند.

برای خرید انواع پارتیشن اداری با کیفیت، با کارشناسان ما در ساویس تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *