مبلمان اداری

راهنمای خرید میز مدرن اداری 1402

راهنمای خرید میز مدرن اداری 1402

خرید میز مدرن اداری دغدغه چه کسانی است؟ کسانی که به تازگی پا از دایره‌ی امن‌شان بیرون گذاشته و کسب‌و‌کاری تازه به راه انداخته‌اند. و یا به دلیل گسترش و پیشرفت شرکت‌شان، به مبلمان اداری و میز و صندلی‌های جدیدی نیاز دارند. شاید هم هیچکدام، و عده‌ای فقط بخواهند با یک تغییر دکوراسیون و نو کردن مبلمان اداری، چهره‌ی جدیدی برای کار و بار‌شان جور کنند. به هرحال جزء هر کدام از این دسته‌ها که باشید، به کمی راهنمایی نیاز خواهید داشت تا بتوانید با صرف حداقل وقت، انرژی و هزینه، بهترین خرید را داشته باشید. پس فرقی نمی‌کند هدف‌تان از خرید میز مدرن اداری چه باشد، این مقاله قطعا به دردتان می‌خورد.

خرید میز مدرن اداری | چه میزی، برای چه کاری؟

خرید میز مدرن اداری

اولین قدم برای خرید میز مدرن اداری این است که بدانید اصلا برای چه کاری می‌خواهید میز بخرید. شاید با خودتان بگویید مگر مهم است چه میزی بخریم. میز، میز است دیگر! ولی بهتر است بدانید که بله، خیلی مهم است. میزها در انواع مختلفی ساخته می‌شوند و به طبع قابلیت‌های مختلفی نیز دارند و برای هرکاری از میز مخصوصی باید استفاده کرد. میزهای اداری نیز بر اساس اینکه فرد در چه بخشی از اداره مشغول به کار است، دسته بندی می‌شوند. در ادامه انواع میز اداری و کاربردشان به‌ طور مختصرگفته می‌شود تا بتوانید تصمیم بگیرید که به کدام یک از آن‌ها نیاز دارید.

میز مدیریت

همه چیز درباره میز اداری پایه فلزی

همانطور که از نام آن پیداست این میز مختص مدیر است و قسمت زیادی از وجهه‌ی دفتر مدیر نیز به میز مدیریت وابسته است. بعضی از میزهای مدیریت بسیار بزرگ و تجملی هستند در حالی که برخی دیگر، ساده‌تر ولی در عین حال شکیل‌اند.

میز کارمندی

کارمندان ساعات زیادی را در پشت میز می‌گذرانند. پس لازم است میزی داشته باشند که پشت آن راحت بوده و دستشان برای فعالیت باز باشد. میزهای کارمندی در ابعاد مختلف و متناسب با نیاز کارمندان ساخته می‌شوند.

میز گروهی یا استارتاپ

خرید میز مدرن اداری

در استارتاپ‌ها و کسب و کارهای نوپا که بودجه‌ی محدودتری برای تهیه وسایل دفتر کار دارند و فضا نیز نسبتا کوچک‌تر است، میز کار گروهی یکی از بهترین گزینه‌هاست تا هم در هزیته صرفه‌جویی شود و هم کارمندان و توسعه دهندگان بتوانند به راحتی و در کنار هم کار کنند.

میز کنفرانس | خرید میز مدرن اداری

قطعا برای برگزاری جلسات علاوه بر یک اتاق مخصوص گردهمایی، به یک میز هم نیاز خواهید داشت تا همه بتوانند دور آن بنشینند، بتوانند به راحتی با همه افراد حاضر ارتباط چشمی برقرار کنند و در جلسه مشارکت داشته باشند.

میز اپراتوری

اپراتورها بیشتر درحال کار با سیستم و صحبت کردن با مشتریان هستند. پس طبیعتا به میز بزرگی نیاز ندارند و میز اپراتوری برای آن‌ها بهترین انتخاب است.

مهم‌ترین ویژگی‌های یک میز مدرن اداری

حالا که با انواع میز اداری آشنا شدید ممکن است پیش از خرید میز مدرن اداری، این سوال برایتان پیش بیاید که فرق میزهای مدرن با میزهای کلاسیک و قدیمی چیست؟ علاوه بر ظاهر متفاوت و به‌روز، میزهای مدرن ویژگی‌ها و مزیت‌هایی نیز دارند. مثلا برای هر نوع از میز اداری، تنوع در ابعاد و اندازه و همچنین قابلیت تغییر در این ابعاد وجود دارد. این میزها قطعات جدا شونده داشته و امکان سرهم بندی مجدد دارند. جنسشان هم اغلب از ام دی اف است تا سبک‌تر بوده و جابه‌جایی راحت‌تری داشته باشند.

 خرید میز مدرن اداری

بعد از اینکه با انواع میزهای مدرن اداری آشنا شدید و دانستید که چه چیزی آن ها را از میزهای قدیمی متمایز می‌کند، نوبت انتخاب و خرید است. برای خرید میز مدرن اداری، باید فروشگاهی را انتخاب کنید که با تنوع محصولاتی که دارد، بتواند نیاز شما را برطرف کند. مشاوره‌ی قبل از خرید داشته و به فکر جیبتان هم باشد. پیشنهاد ما فروشگاه ساویس است. این فروشگاه مبلمان اداری کلاسیک و مدرن، با خدماتی که به مشتریان ارائه می‌دهد، یک تجربه‌ی خوب از خرید میز اداری برای شما خواهد ساخت.

دکورشاپ

خرید انواع لوستر برای محل کار و خانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *