مبلمان اداری

صندلی کار ارگونومیک از کجا بخرید؟

صندلی کار ارگونومیک از کجا بخرید

خرید صندلی کار ارگونومیک با قیمت مناسب از مجموعه ساویس امکان پذیر است. انتخاب صندلی کار مدرن و مبلمان اداری استاندارد به شما این امکان را می دهد تا ستون فقرات خود را در مقابل تهدیدات احتمالی بیمه کنید. در اصل با استفاده از این نمونه صندلی ها در طول روز احساس رضایت و همچنین تمرکز بالایی خواهید داشت و در یک کلام میتوان گفت که راندمان کاری شما افزایش خواهد یافت. منتهی سوال مهمی که پیش می آید این است که صندلی کار ارگونومیک را از کجا بخرید؟ کدام مرکز به خوبی میتواند نیاز های شما را از بابت یک صندلی استاندارد مخصوص کار برآورده سازد؟ برای گرفتن پاسخ این سوال تا انتها همراه ساویس باشید.

صندلی کار ارگونومیک

صندلی کار ارگونومیک

ویژگی های مهم صندلی کار ارگونومیک چیست؟

قبل از اینکه بخواهید سراغ خرید صندلی کار ارگونومیک بروید ابتدا درباره ویژگی های مهم این نمونه از صندلی ها تحقیق کنید. این کار به شما کمک می کند تا بتوانید فاکتورهای مهم را در صندلی مورد نظر خود جستجو کنید. به صورت کلی صندلی کار استاندارد باید دارای ویژگی های زیر باشد.

ارتفاع قابل تنظیم دارد

از آنجایی که در زمان انجام کار مجبور هستید که ساعات طولانی روی صندلی کار وقت بگذارنید، این صندلی ها به گونه ای طراحی شده اند که میزان ارتفاع آنها قابل تنظیم باشد. این ویژگی کمک می کند که میزان کشیدگی کمر و لگن کارمند تا حد زیادی کاهش پیدا کند و از خطر کمر درد در امان باشند.

قابلیت تنظیم شیب پشتی دارد

برای تنظیم صندلی اداری چه نکاتی را باید بدانیم

از ویژگی های مهم دیگر صندلی کار ارگونومیک قابلیت تنظیم شیب پشتی است. این ویژگی یک مزیت بزرگ برای کارمندان به شمار می آید. کارشناسان عقیده دارند که خمیدگی پشتی صندلی به خوبی میتواند از ستون فقرات در زمان نشستن پشتیبانی کند. در واقع به همین دلیل است که در زمان نشستن روی صندلی کار استاندارد اندکی به سمت عقب متمایل می شوید

دارای دسته صندلی مناسبی است.

یک صندلی کار ارگونومیک با استفاده از دسته های خود به خوبی میتواند از ساعد،‌ گردن و شانه های شما در زمان کار محافظت کند. این دسته ها از قابلت تنظیم ارتفاع نیز برخوردار هستند چرا که دسته های خیلی بالا یا خیلی پایین منجر به ناراحتی شما در زمان کار می گردند. این قابلیت به کارمندان کمک می کند تا بازوهای خودشان را به نحوی قرار دهند تا مچ دست هایشان با صفحه کلید رایانه در یک سطح قرار بگیرد.

از جنس با کیفیتی برخوردار هستند.

صندلی های کار ارگونومی از نظر تودوزی با یکدیگر فرق می کنند. با این حال نمونه های مرغوب آنها از پشتی های با جنس مشبک ساخته شده اند و کمک می کنند که در زمان کار عبور هوا به سهولت انجام گیرد. این قابلیت از عرق کردن شما در زمان کار جلوگیری می کند. توجه کنید که صندلی کار ممکن است که از نظر جنس پارچه راحت، نرم و باکیفیت باشد منتهی ساختار آن به گونه ای باشد که نتواند از ستوان فقرات شما به خوبی پشتیبانی کند. بنابراین از ویژگی های بارز یک صندلی کار ارگونومیک میتوان به پشتیبانی کامل و فراهم ساختن آسایش کارمندان اشاره کرد.

صندلی کار ارگونومیک دارای چرخ است.

صندلی کار ارگونومیک چرخدار امکان این را برای شما فراهم می کند که در اطراف میزکار خود به آسانی حرکت کنید. همچنین تغییر جهت را برای شما میسر می کند. این نمونه از صندلی ها دارای قفل نیز هستند در صورتی که تمایلی به انجام حرکت در زمان کار کردن ندارید می توانید پایه های صندلی کار را قفل کنید و از داشتن ثبات در زمان کار لذت ببرید.

پشتیبانی از ستون فقرات در زمان کار

خرید و قیمت صندلی کار ارگونومیک از ساویس

قیمت صندلی کار ارگونومیک نسبت به سایر صندلی ها بیشتر است. با این حال با توجه به مزایای فوق العاده ای که در اختیارتان می گذارد،‌ ارزش این را دارد که برای تهیه آن هزینه نسبتا زیادی را خرج کنید. البته انتخاب مرکز مناسب جهت خرید صندلی کار ارگونومیک این امکان را برایتان فراهم می کند که به آسانی بتوانید محصولات متنوع را از نظر ویژگی ها و قیمت با یکدیگر مقایسه کنید و در نهایت با در نظر گرفتن بودجه شخصی تان اقدام به خریدی هوشمندانه کنید.

مجموعه ساویس با در نظر گرفتن تمام نیازهای کارمندان در زمان کار اقدام به عرضه انواع مبلمان اداری‌، پارتیشن و تجهیزات اداری کرده است. در نهایت شما میتوانید با دریافت مشاوره کاملا رایگان از کارشناسان این مجموعه محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

دکورشاپ

خرید انواع لوستر برای محل کار و خانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *