دکوراسیون داخلی, مبلمان اداری

5 نکته طلایی در طراحی دکوراسیون اتاق کار در منزل

طراحی دکوراسیون اتاق کار در منزل

دکوراسیون اتاق کار در منزل

بسیاری از افرادی که به صورت دورکار به فعالیت می پردازند یا به هر دلیلی نیاز به فضای کار در منزل خود دارند، ترجیح می دهند یک اتاق را به این موضوع اختصاص دهند. چیدمان دکوراسیون اتاق کار در منزل باید به گونه ای انجام شود که فضایی آرام و به دور از هیاهو را برای افراد فراهم نماید. این موضوع منجر می شود شخص بتواند به آسانی بر روی کار خود متمرکز شود و با حداکثر میزان کارایی به انجام آن ها بپردازد. برای طراحی داخلی اتاق کار در منزل خود به موارد زیر در این مطلب مجله ساویس توجه نمایید تا بتوانید چیدمانی بی نظیر را انجام دهید.

دکوراسیون اتاق کار در منزل

دکوراسیون اتاق کار در منزل

1- نورپردازی مناسب و کافی در دکوراسیون اتاق کار در منزل

نور یکی از عناصر مهم و تاثیرگذار در زیبایی فضا است. علاوه بر این نیاز است که در هنگام کار، نور کافی در فضا وجود داشته باشد تا راندمان کاری افزایش یافته و دچار خواب آلودگی نشوید. گفته می شود که بهتر است ترکیبی از دو رنگ سفید و نارنجی یا زرد را در نورپردازی اتاق کار مورد استفاده قرار دهید تا علاوه بر زیبایی فضا، بیشترین کارایی را داشته باشید. بدین منظور می توانید از چراغ های سقفی یا دیواری استفاده کنید. همچنین با استفاده از یک چراغ مطالعه زیبا می توانید با یک تیر دو نشان بزنید و هم بر زیبایی فضا بیفزایید و هم نور مورد نیاز خود را تامین نمایید.

2- استفاده از میز و صندلی مناسب

میز اداری و صندلی اداری جزو لوازم اساسی و مهمی هستند که نیاز است در اتاق کار قرار بگیرند. این محصولات دارای تنوع بی نظیری در طرح، مدل و رنگ هستند و شما می توانید مطابق با سلیقه خود، آن ها را خریداری نمایید. در تهیه این محصولات سعی کنید علاوه بر زیبایی آن ها، استاندارد و ارگونومیک بودنشان را نیز مد نظر قرار دهید.

مطلب مرتبط  چگونه پایه صندلی اداری را جدا کنیم | جدا کردن پایه صندلی اداری در 5 مرحله

3- استفاده از المان های انرژی بخش در دکوراسیون اتاق کار در منزل

سعی کنید با اضافه کردن برخی المان های انرژی بخش، فضای اتاق کار خود را زیباتر کنید. به عنوان مثال می توانید از چند گلدان با گیاهان طبیعی استفاده کنید.

4- یک کتابخانه زیبا را در دکوراسیون اتاق کار در منزل قرار دهید

کتابخانه ها علاوه بر جنبه بصری زیبایی که دارند، می توانند کتاب های مورد نیازتان را در دسترس شما قرار دهند. در صورتی که نمی خواهید یک کتابخانه بزرگ را در اتاق کار خود قرار دهید، می توانید از شلف های دیواری برای این کار استفاده کنید.

دکوراسیون اتاق کار در منزل

طراحی داخلی اتاق کار در منزل

5- در طراحی دکوراسیون اتاق کار در منزل خود خلاق باشید!

امروزه با توجه به آپارتمان نشین شدن بسیاری از خانواده ها، فضای کمی در دسترس آن ها قرار دارد. در صورتی که می خواهید یک اتاق کوچک را به عنوان اتاق کار خود دیزاین کنید، بهتر است خلاقیت به خرج دهید و از ابزارهای مناسب برای این کار استفاده نمایید. به عنوان مثال سعی کنید میز و صندلی های چند منظوره را بکار بگیرید تا فضای کمتری را اشغال کرده باشید. همچنین بهتر است برای دکوراسیون اتاق کار در منزل در این فضا از رنگ های روشن بهره ببرید تا بدین طریق محیط اتاق را کمی بزرگتر از حالت عادی نشان دهید.

سخن پایانی

شما با کمی خلاقیت و توجه به موارد مهمی همچون رنگ دکور و نورپردازی می توانید چیدمان دکوراسیون اتاق کار در منزل خود را به بهترین نحو انجام دهید. در صورتی که نیاز به خرید لوازمی همچون مبلمان اداری برای اتاق کار خود دارید، حتما اندازه این لوازم را متناسب با ابعاد اتاق خود انتخاب نمایید تا فضایی زیبا را ایجاد کنید. شما می توانید انواع مختلف صندلی ها و میزهای اداری را از طریق مجموعه ساویس خریداری نمایید. در پایان امیدواریم نکات بیان شده در این مقاله برایتان مفید بوده باشند.

بیشتر بخوانید:

طراحی دکوراسیون، از طراحی تا بازسازی ساختمان

مطلب مرتبط  رنگ نارنجی را با چه رنگ هایی ست کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *