مبلمان اداری

آشنایی با انواع صندلی مناسب میز کنفرانس

آشنایی با انواع صندلی مناسب میز کنفرانس

معرفی انواع صندلی مناسب میز کنفرانس

یک محیط کاری راحت، شما را شادتر و سازنده تر می کند. صندلی مناسب میز کنفرانس با توجه به بدن ساخته شده‌ و راحتی در نشستن را برای ساعت‌ها ارائه می‌کند. برای راحتی بیشتر افراد شرکت کننده در کنفرانس، هر صندلی با شکلی بهینه طراحی شده است تا از وضعیت صحیح نشستن اطمینان حاصل کند، ناراحتی پشت و گردن را کاهش دهد.همچنین صندلی های کنفرانسی به گونه ای طراحی شده اند که به شما امکان می دهد با سهولت و آزادی در دفتر حرکت کنید.

هر یک از مدل های مختلف صندلی کنفرانس مدرن ارائه شده توسط فروشگاه ساویس به همان اندازه که برای نشستن راحت هستند و به نظر زیبا می رسند، از مواد با کیفیت بالا ساخته شده اند. از صندلی مناسب میز کنفرانس بدون چرخ گرفته تا صندلی های اداری با روکش چرم و پارچه و حتی صندلی های کنفرانسی چرخدار از این ویژگی ها برخوردار هستند. در ادامه این مطلب مجله ساویس با ما همراه باشید تا به بررسی ویژگی های برخی از انواع صندلی کنفرانسی موجود در فروشگاه آنلاین ساویس بپردازیم.

 صندلی مناسب میز کنفرانس

صندلی مناسب میز کنفرانس

صندلی های کنفرانس مدرن پایه سورتمه

اگر به دنبال دگرگونی اتاق جلسه اصلی و صندلی مناسب میز کنفرانس هستید، این صندلی توری کنفرانسی پایه سورتمه به فضا جلوه ای حرفه ای می بخشد و مهمانان شما را تحت تاثیر قرار می دهد. این صندلی اداری می تواند به شما کمک کند تا از درد ناشی از نشستن طولانی مدت جلوگیری کنید و به شما اجازه دهد در راحتی کار کنید. این صندلی کنفرانسی یک تکیه گاه ارگونومیک ساختاری S شکل و تکیه گاه پروانه ای قابل تنظیم است. این طراحی منحصر به فرد می تواند به طور موثر خستگی و درد کمر را بهبود بخشد.

 صندلی مناسب میز کنفرانس

صندلی مناسب میز کنفرانس

بیشتر بخوانید:

مطلب مرتبط  نحوه تعویض پایه صندلی اداری در 5 مرحله ساده

آشنایی با مبلمان اداری لوکس + 4 نکته مهم در خرید مبلمان اداری

صندلی کنفرانس مدرن با پشتی مش

از سایر انواع صندلی های کنفرانسی می توان به صندلی های کنفرانسی با پشتی مش اشاره کرد که از طراحی پیشرفته برخوار هستند. پشتی این صندلی ها راحت برای تکیه دادن هستند. طراحی بازوها و پایه فلزی ساده سبک نشان می دهد که این صندلی ها برای بسیاری از سطح ها مناسب هستند. همچنین این صندلی کنفرانسی به طور گسترده وزن تست شده است. این صندلی می تواند حداکثر وزن 300 پوند را تحمل کند. پایه قاب دارای محافظ های کف است، که آن را از خراش حفظ می کند.

صندلی‌ کنفرانس مدرن کنسولی

صندلی‌های کنفرانس مدرن کنسولی برای نشستن بسیار راحت هستند. معمولاً از فولاد لوله‌ای ساخته شده‌اند و عملکرد خوبی برای نشستن دارند. وقتی روی صندلی می نشینی کمی تکان می خورند. صندلی های کنسولی فوق العاده مهندسی شده و با مواد درجه یک ساخته شده اند. تولید آنها نسبت به سایر مدل های مدرن صندلی مناسب میز کنفرانس پرهزینه تر است.

 صندلی مناسب میز کنفرانس

صندلی مناسب میز کنفرانس

خواندن این مطلب به شما پیشنهاد میشود:

نظافت و تمیز کردن چرخ صندلی اداری

خرید آنلاین صندلی مناسب میز کنفرانس و قیمت آن

در مجموعه ساویس، صندلی مناسب میز کنفرانس در طرح هایی با یا بدون تکیه گاه خواهید یافت که هر مدل زیبایی و عملکرد بالایی را به فضاهای اداری می آورند. کلیه صندلی های کنفرانسی فروشگاه ساویس با دوام و دارای طراحی مدرن و همچنین پایه های زاویه دار برای پایداری پا ها و تکیه گاه های راحت هستند. با توجه به ویژگی های ذکر شده قیمت صندلی کنفرانسی متغیر می باشد. در صورت تمایل به خرید صندلی کنفرانسی به فروشگاه آنلاین ساویس مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

طراحی دکوراسیون، از طراحی تا بازسازی ساختمان

مطلب مرتبط  نمایندگی فروش محصولات جلیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *