مبلمان اداری

صندلی کنفرانس استاندارد چه ویژگی هایی دارد

صندلی کنفرانس استاندارد چه ویژگی هایی دارد

در زمان خرید صندلی کنفرانس استاندارد باید چه فاکتورهایی را در نظر گرفت؟ اتاق کنفراس از بخش های مهم اداره به شمار می آید. از طرفی صندلی کنفرانس نیز از مهم ترین اجزای این اتاق و مبلمان اداری محسوب می شود؛ بنابراین خرید میز و صندلی کنفرانس مناسب به خوبی میتواند راندمان کاری کارمندان و مدیران را افزایش دهد. با توجه به اهمیت این موضوع امروز در مجله ساویس قصد داریم بیشتر درباره ویژگی ها و انواع صندلی کنفرانس استاندارد صحبت کنیم. همراه ما باشید.

میز و صندلی کنفرانس استاندارد

میز و صندلی کنفرانس استاندارد

خواندن این مطلب به شما پیشنهاد میشود:

نظافت و تمیز کردن چرخ صندلی اداری

ویژگی ‌های صندلی کنفرانس استاندارد

صندلی کنفرانس استاندارد باید مجموعه ای از ویژگی های مهم را دارا باشد. در نظر گرفتن ویژگی های زیر کمک می کند تا انتخابی بهینه را در زمان خرید تجربه کنید.

  • صندلی کنفرانس باید راحتی کارکنان را فراهم کند. این صندلی باید از نظر نرمی یا سفتی در حد ایده آل باشد تا کارمندان بتوانند ساعتهای طولانی به آسانی روی آن بنشینند.
  • صندلی کنفرانس مناسب باید از دسته های نرمالی برخودار باشد تا کارکنان اداره به راحتی دست های خود را روی آن قرار دهند.
  • وزن صندلی باید در حد مطلوبی قرار داشته باشد. نه خیلی سبک و نه خیلی سنگین.
  • این صندلی باید از ویژگی تنظیم ارتفاع و زاویه برخوردار باشد.
  • صندلی کنفرانس استاندارد دارای ابعادی متناسب با فضای اتاق اداره است. برای مثال صندلی های بزرگ برای اتاقی با ابعاد کوچک مناسب نیستند.
  • این صندلی باید از نظر سبک و ظاهر کاملا متناسب با میز و سایر دکوراسیون موجود در اتاق باشد. برای این کار میتوانید از ست مبلمان کنفرانس استفاده کنید.
  • جنس صندلی کنفرانس استاندارد نباید به گونه ای باشد که باعث تعریق در کارمندان شود. همچنین جنس آن به گونه ای نباشد که در زمان بلند شدن کارمندان، برای آنها مشکل آفرین باشد.
  • پشتی صندلی کنفرانس استاندارد باید حالت انحنایی مانند (S شکل) داشته باشد تا گودی کمر را به خوبی پشتیبانی سازد.
  • این صندلی باید دارای بخشی برای محافظت از گردن افراد باشد در واقع کارمندان به خوبی بتوانند گردن خود را روی پشت سری صندل قرار دهند.
صندلی کنفرانس استاندارد چرخدار

صندلی کنفرانس استاندارد چرخدار

بیشتر بخوانید:

مطلب مرتبط  5 نکته طلایی در طراحی دکوراسیون اتاق کار در منزل

آشنایی با مبلمان اداری لوکس + 4 نکته مهم در خرید مبلمان اداری

انواع صندلی های کنفراس

در زمان خرید صندلی کنفرانس استاندارد ممکن است با انواع متفاوتی از صندلی ها روبرو شوید. آنها میتوانند از نظر پایه با یکدیگر فرق داشته باشند. برخی از آنها دارای پایه های چرخدار و برخی دیگر ثابت هستند. البته ممکن است از نظر ارتفاع، نوع دسته و جنس پارچه نیز به اقسام مختلفی تقسیم شوند. در حالت کلی صندلی های کنفرانس را میتوان به موارد زیر تقسیم کرد.

صندلی چرخدار

صندلی کنفرانس استاندارد از نوع چرخدار از محبوبیت زیادی نسبت به پایه ثابت برخوردار است. آنها میتوانند به آسانی جا به جا شوند و نیازهای شما را از یک صندلی استاندارد برآورده سازند.

 صندلی پایه ثابت

صندلی پایه ثابت را در  اتاق هایی قرار دهید که کارمندان به مدت زیادی روی آنها نمی نشینند. البته واقعیت این است که اگر ارتفاع و جنس این صندلی های کنفرانسی از قانون ارگونومیک پیروی می کند برای استفاده طولانی مدت هم مناسب خواهند بود.

صندلی کنفرانس استاندارد

خرید و قیمت صندلی کنفرانس استاندارد

خرید صندلی کنفرانس استاندارد که با کسب و کار شما نیز تناسب داشته باشد، اهمیت دارد. به عبارتی میتوان گفت که میز و صندلی کنفرانس استاندارد نوعی سرمایه گذاری در شرایط کنونی و آینده تان است. شما میتوانید با خرید این نوع صندلی ها جلسات و قراردادهای مهم را به خوبی رهبری کنید.

قیمت صندلی کنفرانس استاندارد به عوامل معتددی مانند ابعاد صندلی، جنس پارچه، کشور تولید کننده، نوع پایه و … بستگی دارد. فروشگاه اینترنتی ساویس اقدام به عرضه صندلی های متنوع کنفرانسی کرده است. این صندلی ها از آخرین استانداردهای روز دنیا تبعیت می کنند. جهت مشاهده قیمت و خرید انواع صندلی کنفرانسی در صفحه اصلی سایت روی صندلی کنفرانسی کلیک کنید. در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه خرید این محصول با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید:

طراحی دکوراسیون، از طراحی تا بازسازی ساختمان

مطلب مرتبط  12 نکته در مورد خرید ست مبلمان اداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *