مبلمان اداری

نحوه تعویض پایه صندلی اداری در 5 مرحله ساده

تعویض پایه صندلی اداری

تعویض پایه صندلی اداری  را خودتان انجام دهید

تعویض پایه صندلی اداری را با چند ترفند ساده خودتان انجام دهید. خرید صندلی اداری جدید نیاز به بودجه زیادی دارد. میتوان با تعویض پایه صندلی اداری در هزینه های خرید صندلی جدید صرفه جویی کرد.

آیا با نشستن بر روی صندلی اداری خود احساس ناامنی و عدم تعادل دارید؟ به احتمال زیاد پایه صندلی شما نیاز به تعمیر دارد. تعویض پایه صندلی اداری را میتوانید خودتان انجام دهید یا به شرکت هایی بسپارید که تعمیر پایه صندلی اداری را انجام میدهند.

مبلمان اداری و مخصوصا صندلی های اداری دارای طراحی اصولی و استاندارد هستند. با این وجود خرابی و شکستگی در پایه صندلی های اداری پس از گذشت مدتی از استفاده از آن معمول میباشد. البته پایه های صندلی های اداری در کیفیت های متفاوتی تولید می شوند. پایه ها در واقع طول عمر صندلی شما را مشخص میکنند. در صورتی که پایه صندلی جک دار دارای کیفیت بالایی باشد، پایه ها قادر به تحمل وزن زیاد نبوده و در نتیجه دچار شکستگی یا خرابی میشوند. با مجموعه ساویس همراه شوید تا تعویض پایه صندلی اداری را خودتان انجام دهید.

تعویض پایه صندلی اداری

تعویض پایه صندلی اداری

آشنایی با انواع پایه صندلی اداری

پایه ها در صندلی اداری از اهمیت بالایی برخوردار اند زیرا تمامی فشار ناشی از وزن فرد را تحمل میکنند. بنابراین بهتر است قبل از تعویض پایه صندلی اداری با این بخش به خوبی آشنایی داشته باشید. این نکته را یادتان باشد که ممکن است به هنگام تعمیر آسیب بیشتری به پایه ها وارد کنید. بنابراین توصیه میشود خیلی با احتیاط عمل کنید و در کار خود به هیچ وجه عجله نکنید.

پایه صندلی های جک دار به نام پایه پنج پر شناخته می شوند. این پایه ها از قسمت بالایی به جک صندلی وصل میشوند و قسمت پایینی آن دارای پنج چرخ است. در برخی مواقع لق شدن صندلی به دلیل شل شدن چرخ ها است. از این رو قبل از هر گونه اقدامی چرخ ها را بررسی کنید و در صورت نیاز با روغن کاری و فیکس ان ها صندلی خود را تعمیر کنید. به طور کلی پایه صندلی های اداری در دو نوع پلاستیکی و فلزی تولید میشوند. بدون شک پایه های فلزی دارای استحکام بالایی خواهند بود.

تعویض پایه صندلی اداری

تعویض پایه صندلی اداری

آموزش مرحله به مرحله تعویض پایه صندلی اداری

  1. اولین قدم برای تعویض پایه صندلی اداری این است که منشا خرابی و مشکل در صندلی را پیدا کنید.  همچنین ابزار های مورد نیاز برای تعمیر صندلی را تهیه کنید.
  2. حال که تصمیم به تعمیر پایه صندلی اداری خود کرده اید، توصیه ما این است که علاوه بر مطالعه در این مورد چند ویدئو آموزشی نیز ببینید. حال شما میتوانید به طور حرفه ای صندلی خود را تعمیر کنید.
  3. هنگامی که محل دچار خرابی را در صندلی یافتید، صندلی را برعکس بر روی زمین قرار دهید. در این حالت شما تسلط کافی بر پایه ها خواهید داشت.
  4. در این مرحله باید پایه را از جک و پایه هیدرولیک جدا کنید. برای این کار به کمک آچار چند ضربه به پایه بزنید. این کار را با دقت انجام دهید تا قطعات دیگر دچار خرابی نشوند. به هنگام جداسازی پایه دقت کنید که تمامی قطعات و پیچ و مهره ها را در یک پلاستیک جمع کنید تا گم نشوند.
  5. حال که پایه صندلی جدا شده است تنها کاری که باید انجام دهید بررسی مشکل اصلی است. در صورتی که صندلی قابل تعمیر باشد آن را تعمیر کنید. و در غیر این صورت اقدام به خرید پایه مناسب برای صندلی خود کنید. در نهایت پایه جدید را جایگزین پایه قدیمی کنید.
تعویض پایه صندلی اداری

تعویض چرخ صندلی اداری

نکات مهم به هنگام تعمیر پایه صندلی اداری

به هنگام  تعمیر پایه صندلی اداری بهتر است چند نکته را رعایت کنید تا راحت تر بتوانید صندلی خود را مانند روز اول کنید. در ابتدا توصیه میشود از انجایی که اولین بارتان است تعمیر صندلی جک دار را انجام میدهید، از مراحل جداسازی پایه فیلم بگیرید. این فیلم به هنگام متصل کردن دوباره پایه به شما کمک خواهد کرد که هر قطعه را در جای دقیق خود قرار دهید. نکته دوم این است که برای جدا سازی پایه به هیچ وجه از دستگیره های صندلی اداری کمک نگیرید. زیرا  ممکن است با ضربه زدن به دستگیره ها آسیبی به بدنه صندلی وارد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *