مبلمان اداری

آشنایی کامل با انواع صندلی اداری نیلپر 2024

آشنایی کامل با انواع صندلی اداری نیلپر 2024

اگر به دنبال خرید صندلی اداری نیلپر هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم ابتدا صفر تا صدِ آن را بشناسید. مهم‌ترین معیار در خرید صندلی اداری، تضمین کیفیت و دوام صندلی است. در این مقاله از گروه ساویس به سراغ بررسی تمام ویژگی‌های صندلی اداری های این برند رفته‌ایم تا یک‌بار برای همیشه با صندلی‌های این برند آشنا شویم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

ویژگی‌های صندلی اداری نیلپر

برند نیلپر مشهورترین برند تولید صندلی اداری در ایران است که از سال 1371 درحال فعالیت و تولید صندلی اداری است. صندلی‌های این برند از بالاترین کیفیت‌های جهانی برخوردارند و ویژگی‌هایی دارند که خوب است قبل از خرید از آن‌ها آگاه باشید.

اصلی‌ترین ویژگی صندلی اداری نیلپر این است که استفاده از صندلی‌های این برند برای 8 ساعت در روز مناسب است و باعث کمردرد نمی‌شود. تمامی صندلی‌های این برند طبق اصول ارگونومی تولید شده‌اند (ارگونومی بودن یک صندلی به این معناست که متناسب با بدن شما طراحی شده و باعث ایجاد حس راحتی می‌شود). موجود بودن صندلی‌ها در دو مدل پارچه‌ای و چرم و بهره‌مندی از فناوری سینکون باعث راحت‌تر شدن استفاده از این صندلی‌ها می‌شود. سینکون بودن صندلی اداری به این معناست که شما هر وقت خواستید می‌توانید حالت پشتی صندلی را تغییر دهید. همچنین صندلی اداری نیلپر قابلیت کاهش یا افزایش ارتفاع را برای شما فراهم می‌کند تا بدن شما در بهترین حالت قرار بگیرد. اما آیا با انواع صندلی اداری نیلپر آشنایی دارید؟

مشخصات صندلی های اداری نیلپر

صندلی های نیلپر دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند و مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته می شوند. در این مقاله از ساویس ویژگی های صندلی اداری نیلپر را مورد بررسی قرار می دهیم.

  • یکی از اصلی ترین ویژگی های صندلی نیلپر این است که برای 8 ساعت کار در روز مناسب هستند و موجب کمر درد نمی شوند.
  • تمامی صندلی های این شرکت طبق اصول ارگونومی طراحی و تولید می شوند.
  • صندلی های نیلپر دارای حالت سینکرون هستند و افراد می توانند در صورت خسته شدن، حالت پشتی صندلی را تغییر دهند.
  • صندلی های شرکت نیلپر در دو مدل چرم و پارچه ای موجود هستند.
  • مهم ترین ویژگی صندلی اداری نیلپر، طبی بودن این صندلی ها است. نشستن روی این صندلی ها در طولانی مدت موجب آسیب رسیدن به کمر، زانو و ستون فقرات نمی شود.
  • این صندلی ها مکانیزم تنظیم ارتفاع دارند و متناسب با قد افراد کوتاه و بلند می شوند.
مطلب مرتبط  نحوه تعویض پایه صندلی اداری در 5 مرحله ساده

انواع صندلی نیلپر

صندلی مدیریتی

صندلی‌های مدیریتی به طور مخصوص برای مدیران سازمان و یا اداره تولید می‌شوند و ابعاد بزرگ‌تری به نسبت دیگر صندلی‌های اداری دارند. افراد می‌توانند از صندلی اداری نیلپر مدل مدیریتی، برای استفاده‌های طولانی در طول روز استفاده کنند.

صندلی کارمندی

صندلی‌های کارمندی عموماً جک تنظیم ارتفاع دارند و برای استفاده‌ی حداکثر 8 ساعته در طول روز تولید می‌شوند. این صندلی‌ها چرخ‌دار هستند و کارمندان با استفاده از آن‌ها می‌توانند در محیط اداری جابجا شوند و سریع‌تر به لوازم موردنیاز دسترسی داشته باشند. بعضی از مدل‌های صندلی اداری نیلپر مدل کارمندی، دارای قابلیت تنظیم ارتفاع نیز هستند.

صندلی کنفرانس

انواع صندلی اداری نیلپر از نوع کنفرانس به شکلی تولید می‌شود که برای استفاده طولانی‌مدت مناسب باشد. در نتیجه می‌توان انتظار داشت که این صندلی‌ها به شکلی تولید شوند که بدن را اذیت نکنند. انتخاب صندلی اداری نیلپر از نوع کنفرانسی می‌تواند به شما کمک کند از خستگی‌های مزمن در امان باشید.

صندلی انتظار

صندلی انتظار را با نام صندلی اپن نیز می‌شناسیم. از این صندلی‌ها بیشتر برای کافه‌ها و پیشخوان‌ها استفاده می‌شود و مناسب استفاده کوتاه‌مدت و کمتر از 30 دقیقه است.

خرید انواع صندلی اداری نیلپر

یکی از دغدغه‌های افرادی که قصد خرید باکیفیت‌ترین صندلی اداری بازار را دارند، این است که از کجا صندلی را خریداری کنیم. اگر قصد خرید صندلی اداری باکیفیت را دارید، ما خرید صندلی نیلپر را از گروه ساویس به شما پیشنهاد می‌کنیم. همان‌طور که در ابتدای این مقاله بررسی کردیم، صندلی‌های این برند از بالاترین کیفیت‌های جهانی بهره‌مندند. در صورتی که به سلامت خود و یا کارمندانتان اهمیت می‌دهید، می‌توانید صندلی اداری نیلپر را خریداری کنید. برای مشاهده‌ی محصولات این برند، می‌توانید به فروشگاه ساویس سر بزنید. همچنین برای دریافت مشاوره‌ی رایگان، می‌توانید با کارشناسان ما به شماره‌ی 02166739890 تماس بگیرید.

مطلب مرتبط  آشنایی با سبک‌های مبلمان اداری

صندلی اداری نیلپر

مشخصات صندلی های ارگونومیک نیلپر

از اصلی ترین ویژگی های صندلی اداری نیلپر، می توان به ارگونومیک بودن آن اشاره کرد. صندلی های ارگونومیک نیلپر، تمام ویژگی های لازم برای راحتی افراد را دارند و موجب افزایش کارایی کارکنان می شوند. در صندلی های ارگونومیک نیلپر، عمق و پهنای نشیمنگاه قابل تنظیم هستند. به این ترتیب فشاری به ستون فقرات وارد نمی شود. در ادامه این مقاله سایر ویژگی های صندلی نیلپر را بررسی می کنیم.

  • دسته قابل تنظیم صندلی: دسته های صندلی در صورتی که استاندارد باشد از شانه های شما محافظت می کند و مانع از کشیدگی بازو می شود. دسته صندلی باید به گونه ای باشد که وقتی افراد دست خود را روی آن قرار می دهند، زاویه 90 درجه ایجاد شود. مهم ترین ویژگی صندلی های اداری نیلپر این است که دسته آنها دارای قابلیت تنظیم عرض است. همچنین قسمت بالای دسته می چرخد و به این ترتیب این امکان وجود دارد که در فاصله نزدیک نسبت به میز بنشینید.
  • ارتفاع قابل تنظیم: ارتفاع صندلی های اداری ارگونومیک نیلپر قابل تنظیم است. در صورتی که ارتفاع صندلی استاندارد باشد، بازوهای شما با میز کار در یک راستا قرار می گیرد. اگر در این حالت پای شما به زمین نرسد، نیاز به زیر پایی خواهید داشت.
  • پشتی قابل تنطیم: از دیگر ویژگی های صندلی نیلپر این است که پشتی و تکیه آن تنظیم می شود. در نتیجه کمر و ستون شما دچار خستگی نمی شود.
  • پایه: صندلی های اداری ارگونومیک نیلپر معمولاً 5 پایه دارند. جنس این پایه ها از جنس پلاستیک درجه یک یا آلومینیوم صیقل داده شده است.
مطلب مرتبط  خرید مبلمان اداری مدرن با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت

سؤالات متداول

صندلی نیلپر چه فرقی با صندلی‌های دیگه داره؟

برند نیلپر ده‌ها سال است که در صنعت تولید صندلی فعالیت دارد. صندلی‌های اداری نیلپر با بهترین متریال‌های جهانی تولید می‌شوند و با طراحی ارگونومیک، راحت‌ترین کاربری ممکن را دارند.

از کجا صندلی نیلپر بخرم؟

گروه ساویس مفتخر است که یکی از معتبرترین مرجع‌ها برای خرید صندلی اداری نیلپر به شمار می‌رود. شما می‌توانید محصولات این برند را از طریق مراجعه به بخش فروشگاه ساویس مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *