مبلمان اداری

آشنایی با انواع صندلی اداری لیو 2024

آشنایی با انواع صندلی اداری لیو 2024

در میان برندهای تولید کننده صندلی اداری، صندلی اداری لیو یکی از بهترین و با کیفیت ترین انواع صندلی اداری است. به طور کلی شرکت مبلمان اداری لیو، یکی از تولید کنندگان معتبر مبلمان اداری از جمله انواع صندلی اداری است. اگر قصد خرید یک صندلی اداری عالی و با کیفیت را دارید، در این مطلب از مجله ساویس همراه ما باشید.

صندلی های اداری لیو چه ویژگی هایی دارند

انواع صندلی اداری لیو، دارای طراحی های خاص و زیبا هستند و برای ساخت آنها از بهترین متریال استفاده شده است. هر کدام از صندلی های اداری برند لیو، ویژگی های مخصوص به خود را دارند و در حقیقت از نظر کاربری با یکدیگر متفاوت هستند. تمام صندلی های برند لیو، قابیلت تنظیم دارند و به خوبی از برآمدگی و فرورفتگی کمر محافظت می کنند.

این صندلی ها همگی دارای تکیه گاه استاندارد هستند و مانع از دردهای عضلانی و کمر درد می شوند. وجود اهرم در صندلی اداری لیو، این امکان را به شما می دهد تا صندلی را متناسب با قد خود تنظیم کنید. همچنین طراحی دسته های صندلی لیو به گونه ای است که دست ها و آرنج های کاربر به راحتی روی آن قرار می گیرند. به این ترتیب شانه ها هنگام نشستن روی صندلی به هیچ عنوان درد نمی گیرند.

صندلی مدیریتی I91 لیو

قابل سفارش

صندلی کارمندی I62 لیو

قابل سفارش

صندلی کارشناسی I72

قابل سفارش

معرفی مدل های صندلی های اداری برند لیو

صندلی های اداری بخش مهمی از مبلمان اداری هستند و وجود آنها در هر دفتر کاری ضروری است. این صندلی ها در مدل های مختلفی طراحی می شوند و هر کدام از آنها از نظر ویژگی های ظاهری، جنس و رنگ با یکدیگر تفاوت دارند. در ادامه پرکاربردترین صندلی های برند لیو را معرفی می کنیم.

  • صندلی مدیریت لیو: این صندلی با داشتن ویژگی های منحصر به فرد و ظاهر شکیل، دکوراسیون اتاق مدیر را تکمیل می کند. صندلی مدیریتی لیو، دارای پشتی بلندی است و از آن جایی که قابلیت تنظیم دارد، برای ساعات طولانی قابل استفاده است. روکش صندلی از بهترین پارچه است و دوام بالایی دارد.
  • صندلی کارمندی لیو: صندلی اداری لیو مدل کارمندی از پرکاربردترین صندلی های اداری این برند است. پشتی و نشیمن این صندلی از روکش ضد تعریق است و افراد با نشستن روی آن کاملاً احساس راحتی دارند. این صندلی مانند صندلی مدیرتی ارگونومیک است و کاربر می تواند آن را به گونه ای که می خواهد تنظیم کند.
  • صندلی کارشناسی لیو: صندلی کارشناسی، از دیگر مدل های صندلی اداری لیو است و مانند بقیه صندلی های این برند، با توجه به ارگونومی بدن طراحی شده است. این صندلی، به خوبی از کمر و گردن محافظت می کند و مانع از خستگی کاربر می شود.
  • صندلی کنفرانس لیو: این صندلی اداری بسیار مقاوم و شیک است و برای کنفرانس ها و جلسات مهم طراحی می شود. طراحی صندلی های این برند مدل کنفرانس به گونه ای است که افراد بدون این که خسته شوند، می توانند ساعت ها روی آن بنشینند.
  • صندلی طبی لیو: صندلی های طبی لیو، از بهترین صندلی های اداری لیو برای استفاده طولانی مدت هستند. این صندلی تنوع بالایی دارد و مانع از آسیب های نشستن طولانی مدت می شود.

جمع بندی

صندلی های اداری لیو، با توجه به تنوع بالایی که در طرح و مدل دارند، دارای قیمت های مختلفی هستند. این صندلی های اداری در مدل های مدرن و کلاسیک ساخته می شوند و به این ترتیب در همه سبک های دکوراسیون اداری قابل استفاده هستند.  اگر قصد خرید صندلی اداری را دارید، برند لیو یکی از بهترین گزینه ها برای شما محسوب می شود.

فروشگاه مبلمان اداری ساویس، فروشنده بهترین برندهای مبلمان اداری روز دنیا از جمله برند لیو است. برای خرید محصولات لیو، سری به وبسایت فروشگاه ساویس بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *