پارتیشن اداری

آشنایی با پارتیشن اداری چوبی و کاربردهایش

آشنایی با پارتیشن اداری چوبی و کاربردهایش

در حالت کلی از انوان پارتیشن اداری برای جدا کردن فضاهای داخلی استفاده می کنند. در این میان یکی از زیباترین پارتیشن ها نوع چوبی میباشد که برای انواع فضاها کارایی وسیعی دارد. پارتیشن اداری چوبی نظر بسیاری از طراحان داخلی به خود جلب کرده است. آنها بر این عقیده هستند که با استفاده از این پارتیشن ها میتوانند حس و حالی خاص به فضای اداری ببخشند. همین امر سبب می شود که میزان نشاط و درنتیجه بازده کاری در میان کارمندان افزایش یابد. با این حال یکی از نکات مثبت پارتیشن اداری این است که میتوان از آن برای دیزاین داخلی خانه نیز استفاده کرد. اگر قصد آشنایی بیشتر با پارتیشن اداری چوبی و کاربردهایش را دارید تا انتهای این مطلب از مجله ساویس همراه ما باشید.

پارتیشن اداری چوبی ثابت

پارتیشن اداری چوبی ثابت

برای خرید و مشاهده قیمت انواع پارتیشن اداری ( پارتیشن تک جداره و پارتیشن دو جداره) به صفحه پارتیشن اداری ساویس مراجعه کنید

تعریف پارتیشن اداری چوبی و کاربرد

زمانی که درباره پارتیشن اداری چوبی صحبت می کنیم منظورمان همان دیوار است. دیواری که از نقش، طرح و جنس کاملا متفاوتی در مقایسه با انواع معمولی تشکیل شده است. با استفاده از این پارتیشن ها نیازی به پرداخت هزینه های گزاف جهت جدا کردن بخش های مختلف خانه یا اداره را ندارید. همچنین استفاده از آنها سبب می شود کیفیت ظاهری فضای داخلی بهبود یابد. به عبارتی میزان شفافیت، نظم و خاص بودن دکوراسیون تا حد زیادی افزایش پیدا می کند.

بیشتر بخوانید:

پارتیشن فریم لس چیست؟ | کاربرد پارتیشن فریم لس

مطلب مرتبط  7 ایده عالی برای طراحی دکوراسیون اداری مناسب استارتاپ 2023

با انواع پارتیشن اداری چوبی آشنا شوید

حال که با کاربرد پارتیشن اداری چوبی آشنا شدیم. وقت آن رسیده است که درباره انواع آنها نیز اطلاعاتی را کسب کنیم. در حالت کلی پارتیشن های چوبی به دو نوع متحرک و ثابت تقسیم می شوند که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

استیکر پارتیشن شیشه ای چیست و چه کاربردهایی دارد
[vc_row][vc_column][basel_blog items_per_page=”3″ parts_title=”1″ parts_meta=”1″ parts_text=”1″ parts_btn=”1″][/vc_column][/vc_row]

پارتیشن متحرک چوبی

همانطور که از نام این پارتیشن اداری چوبی پیداست، میتوان آن را به آسانی در مکان های مختلف و در هر زمانی جا به جا کرد. همین امر سبب شده تا نحوه اتصال پارتیشن چوبی با انواع ثابت فرق داشته باشد. خیلی از افراد از عبارت پاراوان برای پارتیشن متحرک استفاده می کنند. پاراوان ها را میتوانید در هر رنگ و طرحی برای دگرگون کردن فضای داخلی استفاده کنید. در حالت کلی اگر علاقه مند به داشتن انعطاف در فضای اداره یا خانه خود هستید، توصیه می کنیم از این نوع پارتیشن ها استفاده کنید. با به کارگیری پارتیشن متحرک چوبی به آسانی و با کمترین هزینه میتوانید چیدمان فضای داخلی تغییر دهید.

کاربرد پارتیشن چوبی اداری متحرک شامل موارد زیر است:

  • استفاده از آن برای فضاهای گالری یا نمایشگاه ها توصیه می شود. با به کار گیری این پارتیشن ها به آسانی میتوانید مکان پارتیشن را مطابق با نیاز خود تغییر دهید.
  • در فضاهای خانگی و اداره نیز کاربرد گسترده ای دارند. با این پارتیشن میتوانید مرز بین دو فضا را به آسانی مشخص کنید.
پارتیشن اداری چوبی متحرک

پارتیشن اداری چوبی متحرک

پارتیشن ثابت چوبی

کاربرد پارتیشن اداری چوبی از نوع ثابت برای فضاهای خانگی و اداری وسیع است. شما میتوانید از نمونه های دو جداره نیز در زمان نصب برای پارتیشن های ثابت استفاده کنید. این پارتیشن به علت ثابت بودن نحوه اتصال متفاوتی هم نسبت به نوع متحرک دارد. در واقع شما میتوانید آنها را تنها در محل مشخصی نصب کنید. این پارتیشن ها به هیچ وجه قابل جابه جایی نیستند. در زمان نصب هر نوع پارتیشن چوبی از عدم وجود رطوبت در فضا اطمینان حاصل کنید. داشتن رطوبت و آب در فضا به ساختار چوب آسیب جدی وارد می کند. به طوری که با گذشت زمان متوجه تغییر رنگ و پوسیده شدن چوب خواهید شد.

مطلب مرتبط  آشنایی با پارتیشن تک جداره اداری

برای پیشگیری از بروز این مشکل پیشنهاد می کنیم از محصولات چوبی که حاوی روکش های ضخیم هستند، استفاده کنید. برای مثال ام دی اف ها دارای روکشی مناسب هستند و در عین حال از قیمت کمتری نسبت به انواع چوبی برخوردار می باشند. با این حال میزان زیبایی و کیفیت انواع پارتیشن چوبی به مراتب بیشتر از ام دی اف هاست. (در صورت مراقبت صحیح).

بیشتر بخوانید:

قیمت پارتیشن اداری تک جداره

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *