پارتیشن اداری

چرا از فریم آلومینیومی در پارتیشن شیشه‌ای باید استفاده کرد؟

فریم آلومینیومی در پارتیشن شیشه‌ای

قبل از اینکه بخواهیم درباره اهمیت فریم آلومینیومی در پارتیشن شیشه ای صحبت کنیم، اجازه بدهید به عنوان مقدمه نگاهی به ماهیت پارتیشن های شیشه ای داشته باشیم. پارتیشن اداری شیشه ای را میتوان نوعی دیوار از جنس شیشه تلقی کرد که هدف اصلی آن جدا کردن فضاهای باز می باشد. با استفاده از این پارتیشن ها میتوانید فضای داخلی را بدون نیاز به کارهای ساختمان، از یکدیگر جدا کنید. میتوان گفت استفاده از پارتیشن های شیشه ای جایگزینی ارزان تر نسبت به تخریب و بازسازی دیوارها میباشد. به علاوه این پارتیشن ها از شفافیت بالایی برخوردار هستند که این کار به حفظ نور طبیعی فضا کمک زیادی می کند.

پارتیشن های شیشه ای ممکن است در چارچوب خود دارای فریم یا قاب هایی باشند، امروز در مجله ساویس قصد داریم به بررسی فریم آلومینیومی در پارتیشن شیشه ای بپردازیم. تا انتها همراه ما باشید.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع پارتیشن اداری ( پارتیشن تک جداره و پارتیشن دو جداره) به صفحه پارتیشن اداری ساویس مراجعه کنید

فریم آلومینیومی در پارتیشن شیشه ای

فریم آلومینیومی در پارتیشن شیشه ای

بیشتر بخوانید:

طراحی دکوراسیون، از طراحی تا بازسازی ساختمان

اهمیت فریم آلومینیومی در پارتیشن شیشه ای چیست؟

انتخاب فریم آلومینیومی در پارتیشن شیشه ای باعث انعطاف پذیری در فضا و همچنین تعدادی مزایای دیگر می شود که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت

  • افزایش نور طبیعی: نور طبیعی سبب افزایش بهره وری و ایجاد محیط کار سالم تر می شود و همچنین تأثیر مثبتی بر خلق و خوی افراد می گذارد. ترکیب دیوارهای پارتیشن شیشه ای با قاب آلومینیومی نسبت به دیوارهای سنتی مناسب تر است. زیرا دیوارهای قدیمی عنوان مانعی در برابر نور طبیعی عمل می کنند حال آنکه فریم های آلومینیومی در پارتیشن شیشه ای سبب انعکاس نور طبیعی به درون اتاق می شود.
  • انعطاف پذیری: در بیشتر اوقات فریم آلومینیومی در پارتیشن شیشه ای قابل جداسازی است و در صورت تغییر نیازهای فضای داخلی، میتوانید دوباره آن را نصب کنید. برخی از سیستم‌های پارتیشن آلومینیومی ماژولار هستند و به راحتی نصب می‌شوند و در کار روزمره اختلال ایجاد نمی‌کنند. انعطاف‌پذیری که دیوارهای شیشه‌ای قاب آلومینیومی ایجاد می‌کنند به کاربردی بودن فضا از نظر زیبایی‌شناختی کمک زیادی می کنند.
  • سازگار با محیط زیست و مدرن: در ساخت فریم آلومینیومی به طور فزاینده ای از مواد سازگار با محیط زیست استفاده می کنند؛ زیرا سعی می کنند تأثیر منفی خود را بر روی کره زمین به حداقل برسانند. پارتیشن شیشه ای با قاب آلومینیومی را می توان از محتویات بازیافتی تولید کرد و در پایان استفاده از آنها، اجزای آن قابل بازیافت می باشد.
  • آسان برای نگهداری: فریم آلومینیومی در پارتیشن شیشه ای یک ماده فوق العاده آسان برای تمیز کردن و نگهداری است. فریم آلومینیومی علی رغم داشتن استحکام بالا از وزن سبکی برخوردار است که این امر هزینه تعمیر و نگهداری آن را تا حد زیادی کاهش می دهد.
مطلب مرتبط  بهترین پارتیشن اداری چه ویژگی هایی دارد؟
[vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”77518″ alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”custom_link” link=”/پارتیشن-لاندا/”][vc_btn title=”پارتیشن تک جداره لاندا” style=”3d” color=”sky” align=”center” link=”url:%2F%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D9%84%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%2F||”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”77439″ alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”custom_link” link=”/پارتیشن-یونیکا/”][vc_btn title=”پارتیشن تک جداره یونیکا” style=”3d” color=”sky” align=”center” link=”url:%2F%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9%D8%A7%2F||”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”77432″ alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”custom_link” link=”/پارتیشن-متریکا/”][vc_btn title=”پارتیشن دو جداره متریکا” style=”3d” color=”sky” align=”center” link=”url:%2F%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D9%85%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%2F||”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”77524″ alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”custom_link” link=”/پارتیشن-آلفا/”][vc_btn title=”پارتیشن دو جداره آلفا” style=”3d” color=”sky” align=”center” link=”url:%2F%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%A2%D9%84%D9%81%D8%A7%2F||”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”77525″ alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”custom_link” link=”/پارتیشن-بتا/”][vc_btn title=”پارتیشن دو جداره بتا” style=”3d” color=”sky” align=”center” link=”url:%2F%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%A8%D8%AA%D8%A7%2F||”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_empty_space][vc_row type=”container”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]
فریم آلومینیومی در پارتیشن اداری شیشه ای

فریم آلومینیومی در پارتیشن اداری شیشه ای

بیشتر بخوانید:

قیمت پارتیشن اداری تک جداره

سوالات متداول

  1. چرا باید از فریم آلومینیومی در پارتیشن اداری شیشه ای استفاده کنیم؟

فریم آلومینیومی علاوه بر اینکه از نظر زیبا شناختی مناسب و مدرن می باشد از استحکام بالا، نگهداری آسان، وزن کم و انعطاف پذیری زیادی هم برخوردار است. در کنار این عوامل فریم های آلومینیومی از ماندگاری بالایی برخوردار هستند و در برابر اکسید شدن مقاومت بالایی از خود نشان می دهند.

  1. قیمت فریم آلومینیومی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت فریم آلومینیومی در پارتیشن شیشه ای به عواملی مانند ابعاد، سایز، کشور سازنده، نوع شیشه، تعداد جداره و ضخامت شیشه بستگی دارد.

  1. از کدام ورق در فریم آلومینیومی برای پارتیشن اداری شیشه ای استفاده می شود؟

دو ورق آلومینیومی غیر خورنده (ضد زنگ) با یک لایه پلی اتیلن در هسته تشکیل شده اند.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع پارتیشن اداری ( پارتیشن تک جداره و پارتیشن دو جداره) به صفحه پارتیشن اداری ساویس مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *