پارتیشن اداری

انواع شیشه پارتیشن اداری و کاربرد آنها

انواع شیشه پارتیشن اداری و کاربرد آنها

پارتیشن های شیشه ای با توجه به طراحی مدرنی که دارند، بیشتر از سایر پارتیشن ها در محیط های اداری مورد استفاده قرار می گیرند. انواع شیشه پارتیشن اداری، این امکان را به شما می دهند تا محیط اداری آرام و خصوصی برای کارمندان ایجاد کنید. معمولاً برای تقسیم کردن فضای محیط های اداری با پارتیشن های شیشه ای، از شیشه های با کیفیت که ضخامتی بین 5 تا 10 میلی متر دارند، استفاده می شود. تا انتهای مجله ساویس با ما باشید.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع پارتیشن اداری ( پارتیشن تک جداره و پارتیشن دو جداره) به صفحه پارتیشن اداری ساویس مراجعه کنید

شیشه پارنیشن اداری زنگی

پارتیشن با شیشه های رنگی

بیشتر بخوانید:

پارتیشن فریم لس چیست؟ | کاربرد پارتیشن فریم لس

آشنایی با شیشه های پارتیشن اداری

انواع مختلفی از شیشه های پارتیشن اداری وجود دارد. یکی از انواع شیشه پارتیشن اداری، شیشه سکوریت است که برای ساخت پارتیشن های اداری از آنها استفاده می شود. این نوع شیشه یکی از پرکاربردترین انواع شیشه در پارتیشن های اداری است و به خاطر داشتن ضخامت زیاد، عایق مناسبی محسوب می شود. هر کدام از شیشه ها دارای مزیت هایی هستند و در این مقاله به معرفی بعضی از آنها می پردازیم.

  • شیشه تریپلکس: شیشه تریپلکس یکی از انواع شیشه پارتیشن اداری است ک متشکل از چند لایه است. ضخامت این شیشه ها از 8 تا 40 میلی متر است و در مقایسه با سایر شیشه ها دارای دوام و ایمنی بیشتری هستند.
  • شیشه مات: این شیشه سطح ماتی دارد و بیشتر به منظور کاهش دید در پارتیشن استفاده می شود. از این شیشه بیشتر برای اتاق مدیریت و اتاق جلسات خصوصی که نیاز به فضای خصوصی دارند، استفاده می شود.
  • شیشه رنگی: این نوع شیشه با توجه به تکنولوژی استاندارد و از طریق اضافه کردن رنگ به شیشه، تولید می شود. در این شیشه ها سایه یکنواخت در کل شیشه وجود دارد و در نتیجه بازتاب و انتقال نور کم می شود. در میان انواع شیشه پارتیشن اداری، شیشه های رنگی فضای محیط را زیباتر می کنند و به آسانی با سایر دکوراسیون قابل ترکیب هستند.
  • شیشه لمینت: یکی دیگر از انواع شیشه پارتیشن اداری، شیشه لمینت است که با فشار زیاد، حرارت داده می شود. این نوع شیشه در ضخامت های مختلف ساخته می شود و چون لایه ای پلاستیکی با خاصیتی کششی در بین لایه های آن وجود دارد، علاوه بر داشتن ایمنی، خاصیت نشکن دارد. در صورتی که ضربه شدید به این شیشه وارد شود، ممکن است شیشه خرد شود ولی تکه های آن در جای خود می مانند و نمی ریزند.
شیشه پارنیشن اداری مات

پارتیشن با شیشه مات

[vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”77518″ alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”custom_link” link=”/پارتیشن-لاندا/”][vc_btn title=”پارتیشن تک جداره لاندا” style=”3d” color=”sky” align=”center” link=”url:%2F%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D9%84%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%2F||”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”77439″ alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”custom_link” link=”/پارتیشن-یونیکا/”][vc_btn title=”پارتیشن تک جداره یونیکا” style=”3d” color=”sky” align=”center” link=”url:%2F%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9%D8%A7%2F||”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”77432″ alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”custom_link” link=”/پارتیشن-متریکا/”][vc_btn title=”پارتیشن دو جداره متریکا” style=”3d” color=”sky” align=”center” link=”url:%2F%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D9%85%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%2F||”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”77524″ alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”custom_link” link=”/پارتیشن-آلفا/”][vc_btn title=”پارتیشن دو جداره آلفا” style=”3d” color=”sky” align=”center” link=”url:%2F%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%A2%D9%84%D9%81%D8%A7%2F||”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”77525″ alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”custom_link” link=”/پارتیشن-بتا/”][vc_btn title=”پارتیشن دو جداره بتا” style=”3d” color=”sky” align=”center” link=”url:%2F%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%A8%D8%AA%D8%A7%2F||”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_empty_space][vc_row type=”container”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]
مطلب مرتبط  قابلیت ها و مزایای پارتیشن شیشه‌ای دفتر کار

سئوالات متداول در مورد انواع شیشه پارتیشن

  1. شیشه لمینت و شیشه سکوریت چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

مهم ترین تفاوت این دو شیشه در تعداد لایه های به کار رفته در آنها است. شیشه های سکوریت از یک لایه تشکیل می شوند در حالی که شیشه های سکوریت متشکل از دو یا چند لایه هستد.

  1. چند نوع شیشه رنگی وجود دارد؟

انواع شیشه های رنگی خود به دو دسته لاکوبل و متولکس تقسیم می شوند. شیشه های لاکوبل دارای ظاهر براقی هستند و بیشتر برای تزئین استفاده می شوند. شیشه های متولکس که به عنوان شیشه رنگی مات شناخته می شود یکی از شیشه های رنگی هستند و می توان درصد و غلظت آن را انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید:

قیمت پارتیشن اداری تک جداره

جمع بندی

در انتخاب انواع شیشه پارتیشن اداری باید به مواردی همچون کاهش سر و صدا و ایجاد یک فضای راحت برای کارمندان توجه کرد. شیشه های دوجداره انتخاب مناسبی برای محیط های اداری هستند؛ چون به خاطر داشتن عایق صوتی، فضایی آرام برای کار کردن کارمندان فراهم می کنند و علاوه بر این تا حد زیادی موجب کاهش مصرف انرژی می شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدل های مختلف شیشه پارتیشن و همچنین خرید انواع شیشه پارتیشن اداری می توانید با مراجعه به کامنت ها، از کارشناسان با تجربه ما در ساویس کمک بگیرید.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع پارتیشن اداری( پارتیشن تک جداره و پارتیشن دو جداره) به صفحه پارتیشن اداری ساویس مراجعه کنید

مطلب مرتبط  مزایای استفاده از پارتیشن اداری چوبی

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز: 111

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *