دریافت مشاوره رایگان
جهت دریافت مشاوره رایگان توسط کارشناسان اطلاعات تماس خود رو ثبت نموده تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.
طراحی مدرن دکوراسیون اداری، یکی از پرطرفدارترین سبک ها در دکوراسیون اداری است. مهم ترین ویژگی سبک مدرن سادگی و استفاده از وسایل ساده است. برای آشنایی با ویژگیهای سبک مدرن دکوراسیون اداری تا انتهای این مقاله از مجله ساویس با ما همراه باشید.
فهرست
Toggleدکوراسیون اداری مدرن
برای اجرای و طراحی مدرن دکوراسیون اداری، باید نکات مهمی از جمله رنگ و نور را در نظر گرفت. در حقیقت یکی از مهم ترین عناصر، در دکوراسیون اداری مدرن، رنگ است چون در قسمت های مختلف محیط از جمله مبلمان، سقف و دیوار نقش دارد. در ادامه سایر ویژگی های دکوراسیون اداری مدرن را بررسی می کنیم.
مدل های طراحی مدرن دکوراسیون اداری، معمولاً پلان باز دارند و به این ترتیب استفاده از پارتیشن اداری در این سبک اهمیت دارد. در حقیقت پارتیشن های اداری در طراحی پلان های باز دکوراسیون اداری مدرن، کاربرد زیادی دارند. با استفاده از پارتیشن، علاوه بر ایجاد فضای شخصی برای کارکنان، می توان کارهای تیمی و گروهی انجام داد. در ادامه سایر عوامل مهم در طراحی دکوراسیون اداری مدرن را بررسی می کنیم.
در طراحی مدرن دکوراسیون اداری از مبلمان اداری لوکس و شیک استفاده می شود. مبلمان و صندلی هایی اداری که برای این سبک دکوراسیون انتخاب می شوند، باید علاوه برمدرن بودن، ارگونومیک و استاندارد باشند. استفاده از اکسسوری های و قاب های ساده یکی از ویژگی های مهم سبک مدرن است. استفاده از فرم های شکسته و متریال شیشه از دیگر ویژگی های این سبک محسوب می شود.
رنگ طوسی یکی از بهترین رنگ ها در طرح مدرن دکوراسیون اداری است. رنگ طوسی مانند یک پس زمینه برای سایر عناصر است.
این امر کاملاً به نوع و جنس متریال بستگی دارد و در بعضی مواقع یک دکوراسیون لاکچری مدرن هزینه بیشتری دارد.
سبک مدرن که یکی از سبک های نوظهور است، با پیروی از اصل زیبایی در سادگی، طراحی و چیدمان بی نظیری در محیط اداری ایجاد می کند.
برای خواندن مقالات بیشتر در مورد طرح مدرن دکوراسیون ادرای، مقالات مرتبط در این زمینه در ساویس را مطالعه کنید.
خرید انواع لوستر برای محل کار و خانه
حساب کاربری ندارید؟
ایجاد یک حساب کاربریجهت دریافت مشاوره رایگان توسط کارشناسان اطلاعات تماس خود رو ثبت نموده تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.