مبلمان اداری

ویژگیهای صندلی مدیریتی نیلپر

ویژگیهای صندلی مدیریتی نیلپر

صندلی مدیریتی نیلپر به خاطر داشتن ویژگی های منحصر به فردش، یکی از بهترین صندلی های اداری برند نیلپر محسوب می شود. کمپانی نیلپر یکی از بهترین تولید کنندگان مبلمان اداری در سال های اخیر است و با تولید تجهیزات ارگونومیک موجب آسایش افراد می شود. اگر به دنبال بهترین صندلی مدیریتی برای مدیران مجموعه خود هستید، در این مطلب از مجله ساویس همراه ما باشید.

مزایای استفاده از صندلی مدیریتی نیلپر

یکی از پرطرفدارترین و بهترین صندلی های اداری در میان مدیران و صاحبان شرکت ها، صندلی مدیریتی نیلپر است. صندلی های اداری و مدیریتی برند نیلپر به اندازه ای راحت هستند که افراد بعد از 8 ساعت نشست روی آن احساس خستگی نمی کنند.  از آن جایی که صندلی های اداری نیلپر بر طبق اصول ارگونومیک طراحی می شوند، بهترین صندلی برای ساعات کار طولانی هستند. به طور کلی استفاده از مبلمان اداری نیلپر با توجه به ویژگی های مثبتی که دارند، مزایای زیادی دارد. در ادامه بعضی از این ویژگی ها را به اختصار شرح می دهیم.

  • مهم ترین مزیت صندلی مدیریتی نیلپر که مانع از خستگی افراد می شود، پشتی قابل تنظیم این صندلی است. پشتی سری این صندلی قابلیت تنظیم زاویه رو به عقب و جلو و همچنین تغییر ارتفاع برای رفع خستگی گردن دارد.
  • پایه این صندلی مدیریتی، مدل پنج پر فولادی با روکش پلاستیک است. این ویژگی مانع از زنگ زدگی پایه های صندلی می شود.
  • دسته های صندلی مدیریتی نیلپر، قابلیت تنظیم در جهت های مختلف دارند و این ویژگی موجب راحتی کاربر در طول استفاده از صندلی است.
  • پشتی و نشیمن این صندلی مدیریتی، از فوم سرد ساخته شده است و به همین دلیل دوام بسیار بالایی دارد.

نکات مهم برای خرید صندلی مدیریتی

صندلی مدیریتی نیلپر

اگر قصد خرید یک صندلی مدیریتی دارید، باید به جزء ظاهر صندلی و هماهنگی آن با دکوراسیون اداری، به ویژگی های ارگونومیک آن توجه داشته باشید. مهم ترین ویژگی صندلی مدیریتی نیلپر که آن را از سایر صندلی های اداری متمایز می کند، پشتی بلند این صندلی است. این پشتی باعث راحتی افراد در طول کار می شود و افراد هنگام نشستن روی صندلی کاملاً احساس راحتی می کنند. در ادامه سایر نکات مهم برای خرید یک صندلی مدیریتی با کیفیت را بررسی می کنیم.

  • جنس رویه صندلی: روکش صندلی مدیریتی باید از پارچه های با کیفیت که قابلیت تنفس دارند ساخته شود به این ترتیب افراد در طول کار عرق نمی کنند.
  • ارتفاع قابل تنظیم صندلی: ارتفاع صندلی مدیریتی نیلپر با توجه به قد افراد و ارتفاع میز قابل تنظیم است. این ویژگی این امکان را به مدیران می دهد تا تنظیمات صندلی را مطابق با نیازهای خود تغییر دهند.
  • نشیمنگاه صندلی: نشیمنگاه صندلی های مدیریتی باید به گونه ای ساخته شود که ستون فقرات افراد در اثر نشستن طولانی، آسیب نبیند.

قیمت انواع صندلی مدیریتی نیلپر

صندلی های مدیریتی به خاطر داشتن آپشن های زیاد، در مقایسه با سایر صندلی های اداری قیمت بالاتری دارند. قیمت صندلی های اداری و مدیریتی برند نیلپر با توجه به فاکتورهایی از جمله طرح، جنس و مدل تغییر می کند. هر اندازه صندلی کیفیت بالاتر و آپشن های بیشتری داشته باشد، قیمت صندلی افزایش پیدا می کند.

جمع بندی

از آن جایی که صندلی های مدیریتی نیلپر برای استفاده در اتاق مدیر ساخته شده اند، باید ظاهری رسمی و شیک داشته باشند.  طراحی ارگونومیک از دیگر ویژگی های مهم یک صندلی با کیفیت مدیریتی محسوب می شود. صندلی مدیریتی به خاطر داشتن ابعاد بزرگ، از سایر صندلی های اداری راحت تر است و برای ساخت آن از متریال درجه یک استفاده می شود. به این ترتیب صندلی در اثر استفاده طولانی مدت، دچار تغییر رنگ و افت کیفیت نمی شود.

فروشگاه ساویس عرضه کننده انواع مبلمان اداری برند نیلپر، ار جمله مدل های مختلف صندلی مدیریتی است. برای خرید بهترین صندلی مدیریتی می توانید از وبسایت این فروشگاه دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *