مبلمان اداری

انتخاب صندلی اداری برای دیسک کمر

انتخاب صندلی اداری برای دیسک کمر

بهترین صندلی اداری برای دیسک کمر کدام است؟ این مبلمان اداری چه ویژگی های متمایزی نسبت به نمونه های ساده دارند؟ صندلی اداری مناسب کمر درد یکی از عوامل مهم در ایجاد محیط کاری سالم و راحت می‌باشد. انتخاب صندلی صحیح با ویژگی‌های مطلوب می‌تواند به بهبود وضعیت کمر و کاهش درد‌های مرتبط با آن کمک کند. قیمت صندلی طبی دیسک کمر با توجه به امکاناتی که ارائه می دهد نسبت به صندلی های معمولی بیشتر است. انتخاب این محصولات را برای کسانی که از گودی کمر و دیسک کمر رنج می برند، پیشنهاد می دهیم. امروز در مجله ساویس به نحوه انتخاب صندلی مناسب برای گودی کمر خواهیم پرداخت. برای تجربه لحظه های سالم و راحت در زمان کار تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

صندلی اداری برای دیسک کمر

صندلی اداری برای دیسک کمر

انواع صندلی اداری برای دیسک کمر را بهتر بشناسیم

صندلی های اداری برای کسانی که دارای مشکلات دیسک کمر هستند، در انواع مختلفی وجود دارد. این صندلی ها با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارند، انواع امکانات را در اختیار شما قرار می دهند.

در زیر به چند نمونه از انواع صندلی اداری برای دیسک کمر اشاره کرده ایم:

  • صندلی‌های دارای پشتیبانی قوی از منطقه کمر: این صندلی‌ها به خوبی میتوانند از کمر شما در هنگام نشتستن پشتیبانی کنند و یک موقعیت صحیح و راحت را برای نشستن در اختیارتان می گذارند.
  • صندلی‌ مناسب کمر درد با قابلیت تنظیم ارتفاع: این صندلی‌ها امکان تنظیم ارتفاع صندلی را برای شما در هر قدی که باشید فراهم می کنند. همچنین موقعیت کاملا مناسبی را برایتان برای نشستن ایجاد می کنند.
  • صندلی‌های با قابلیت محدودیت حرکتی: برخی از صندلی اداری مخصوص دیسک کمر ممکن است به گونه ای طراحی شود که از امکان حرکت ناخواسته صندلی جلوگیری کند. این صندلی برای موقعیت های مختلف قفل گذاری شده است و صندلی ها موقعیت ثابتی را برای شما فراهم می کنند.

راهنمای انتخاب صندلی برای دیسک کمر

صندلی اداری برای دیسک کمر

صندلی اداری برای دیسک کمر

برای اینکه بتوانید در انتخاب صندلی برای دیسک کمر عملکرد موفقی داشته باشید، باید از جنبه‌های مختلف به بررسی آن بپردازید. فراموش نکنید که انتخاب صندلی مناسب نقش مهمی را در حفظ سلامتی ستون فقرات شما ایفا می کند. در همین راستا بهتر است که به قابلیت پشتیبانی صندلی از کمر توجه کنید. صندلی باید دارای پشتیبانی قوی و مناسب برای ناحیه کمر باشد تا کمک کند که کمر در حالت صحیح قرار بگیرد و فشار زیادی به ناحیه کمر وارد نشود.

همچنین صندلی اداری را از نظر قابلیت تنظیم ارتفاع بررسی کنید. صندلی مناسب کمر درد باید قابلیت تنظیم ارتفاع، زاویه پشتی و میله‌های دستی را داشته باشد. به علاوه این صندلی ها باید از پد‌های نرم و محل پشتیبانی در ساختار خود برخوردار باشند تا در طول روز بتوانید به راحتی کار کنید. در نهایت پیشنهاد می دهیم که سراغ صندلی هایی با جنس مواد مرطوب‌گیر و تنفس‌پذیر بروید تا از تعرق و ناراحتی جلوگیری شود و ناحیه کمر خود را خشک نگه دارید. در کنار موارد ذکر شده به طراحی صندلی اداری هم توجه کنید. این طراحی صندلی باید به شکلی باشد که به توزیع وزن بدن کمک کند و از فشار زیاد به ناحیه کمر جلوگیری کند.

ویژگی های یک ندلی اداری برای دیسک کمر

  1. قابل تنظیم بودن پشتی صندلی
  2. قابل تنظیم بودن ارتفاع صندلی
  3. قابلیت خواباندن صندلی
  4. قابلیت تنظیم دسته صندلی
  5. داشتن پشت سری / گردنی

بخش های قابل تنظیم صندلی اداری

اگر دچار مشکلات دیسک کمر هستید، بسیار مهم است که در انتخاب صندلی مناسب برای محیط کاری خود به ویژگی‌های ارگونومیک توجه داشته باشید. یکی از ویژگی‌های اساسی در این زمینه، انحنای صندلی است که باید متناسب با انحنای ستون فقرات شما باشد. صندلی باید قادر باشد انحنای ستون فقرات شما را حفظ کند و تکیه‌گاه مناسبی برای تکیه دادن به کمر و شانه‌ها فراهم کند.

یک صندلی مناسب برای بیماران دیسک کمر باید دارای پشتی بلند باشد تا شانه‌های شما هم‌راستا با آن قرار بگیرد. عرض پشتی نیز باید مناسب باشد، معمولاً بین 32 تا 36 سانتی‌متر. همچنین، قابلیت تنظیم زاویه پشتی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید بین 95 تا 110 درجه باشد. برای جلوگیری از فشار غیرضروری بر روی کمر و ایجاد راحتی بیشتر، صندلی باید دارای گودی کمر با قوس محدب برای پر کردن گودی و قوس مقعر در قسمت پشت باشد. در صورت نیاز، از بالشتک کمری نیز بر روی پشتی صندلی استفاده می‌شود تا از مهره‌های کمر محافظت شود.

صندلی اداری برای دیسک کمر با خاصیت ضد تعریق

صندلی اداری برای دیسک کمر با خاصیت ضد تعریق

ارتفاع صندلی باید قابل تنظیم باشد تا بتوانید آن را به ارتفاع مناسب خود تنظیم کنید. ارتفاع مناسب برای صندلی عموماً بین 41 تا 52 سانتی‌متر است، اما این ممکن است بسته به شرایط بدنی شما تغییر کند. همچنین، صندلی باید قابلیت تنظیم در زوایا و وضعیت‌های مختلف را داشته باشد.

ویژگی‌های دیگری که برای صندلی مناسب دیسک کمر مهم هستند، قابلیت خواباندن صندلی و دسته‌های دستی که به صورت دو دسته در دو طرف صندلی قرار دارند. همچنین، صندلی باید دارای پشت سری یا گردنی باشد تا فشار به گردن و منطقه گردنی کاهش یابد. این ویژگی‌ها به افراد با دیسک کمر کمک می‌کنند تا مطمئن باشند کمر و گردن آنها در وضعیت صحیح و خسته‌کننده نیستند.

خرید و قیمت صندلی طبی دیسک کمر

قیمت صندلی‌ طبی دیسک کمر با توجه به ویژگی‌هایی مانند: برند، جنس استفاده شده و مدل صندلی متغیر است. قبل از خرید، مهم است که به جزئیات فنی مربوط به هر مدل دقت کنید تا صندلی مناسب با نیازهای خود را انتخاب کنید. برای خرید صندلی طبی دیسک کمر، می‌توانید به فروشگاه‌های مختلف داخل شهر یا فروشگاه‌های آنلاین مراجعه کنید.  در این میان ساویس یکی از مجموعه های معتبر در زمینه عرضه انواع مبلمان ادری و پارتیشن اداری است. این مرکز با ارائه انواع محصولات مرغوب در نازل ترین قیمت گام مهمی را در راستای رفع نیازهای صاحبان مشاغل برداشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *