اخبار شرکت

نکات مهم در خرید صندلی اداری کلاسیک و مدرن چیست؟

نکات مهم در خرید صندلی اداری کلاسیک و مدرن چیست؟

انتخاب صندلی اداری از مباحث مهم در مشاغل امروزی است. در واقع این صندلی از لوازم ضروری کاری شما به حساب می آید که حدود نیمی از روز یا ساعات بیشتری از شبانه روز را با آن سپری می کنید. بنابراین برای انتخاب این صندلی باید نکات مهمی را مد نظر قرار دهید. صندلی های اداری در ۲ دو نوع مدرن و کلاسیک عرضه می گردند. نوع فعالیت شما مشخص می کند که صندلی اداری کلاسیک یا مدرن را انتخاب کنید.

انتخاب صندلی اداری مدرن یا کلاسیک بر اساس نوع فعالیت

زمانی که در حال انتخاب صندلی مدرن هستید، تفاوتی ندارد که در محیط منزل یا محیط اداری مشغول به کار می باشید. همچنین تفاوتی ندارد که شما در حال حاضر به عنوان یک رئیس یا کارمند مشغول به کار هستید. راحتی در انتخاب صندلی مدرن یا کلاسیک اهمیت زیادی دارد.

طبق آمار تعیین شده از مشاغل امروزی، سالانه هر فرد شاغل به طور میانگین 1900 ساعت بر روی صندلی می نشیند. این عدد رقم بزرگی است. بنابراین انتخاب و خرید صندلی اداری مدرن یا کلاسیک را حائز اهمیت می کند.

برای انتخاب صندلی اداری مدرن یا کلاسیک باید ویژگی های بسیاری را مورد توجه قرار دهید. این صندلی باید از هر جهت ایده آل باشد. چون برای بدن شما یک ضرورت مطلق شناخته می شود.

قطعاً صندلی اداری با صندلی های معمولی تفاوت زیادی دارد. در انتخاب این صندلی باید کلیه نکات طبی مدنظر قرار بگیرد.

خرید صندلی اداری کلاسیک

خرید صندلی اداری کلاسیک برای محیط های مختلف مورد توجه قرار می گیرد. زمانی که از این نوع صندلی در فضای منزل یا محیط اداری بهره مند می شوید، نیاز به ایجاد یک نیم ست کلاسیک به خوبی احساس می شود. در واقع در این حالت صندلی اداری کلاسیک با کتابخانه، میز سنتی و … ادغام می شود.

صندلی اداری کلاسیک ظاهر زیبایی به محیط منزل و اداره می دهد. صندلی اداری کلاسیک بیشتر به عنوان یک صندلی تزیینی مورد توجه قرار می گیرد. این صندلی در چوب های مستحکم همچون راش، گردو و … تولید می شود.

کاربرد صندلی اداری کلاسیک

خرید صندلی کلاسیک به افراد سنگین وزن توصیه می شود. این میز و صندلی ها برای اتاق ریاست مناسب هستند. میز و صندلی کلاسیک چندان منعطف نیست. بنابراین برای ساعات کاری طولانی توصیه نمی شوند. این نوع صندلی برای اتاق مدیران، اتاق جلسات، کنفرانس ها و … مورد توجه قرار می گیرد. در واقع در این اتاق ها نشستن های طولانی بیش از چند ساعت وجود ندارد.

امروزه از صندلی کلاسیک با رعایت استانداردهای طبی و ارگونومی استقبال می شود. صندلی اداری کلاسیک در سایزهای مناسبی تولید شده و قابلیت تنظیم نیز دارد.

ویژگی های صندلی اداری کلاسیک

برای تولید صندلی اداری سنتی از چرم های خاصی استفاده می شود. ایمنی این صندلی ها نیز به عنوان یک پارامتر مهم مورد توجه می باشد. این موضوع برای جلوگیری از آسیب به مهره های گردن و ستون فقرات کمر مد نظر می باشد. در واقع در صندلی های اداری کلاسیک امروزی تلفیقی از کلاسیک و مدرن به چشم می خورد.

در نهایت صندلی اداری کلاسیک برای محیط هایی با دکوراسیون سنتی توصیه می شود. ضمن اینکه از این صندلی ها برای محیط هایی همچون سالن انتظار، اتاق ریاست، اتاق جلسه، مطب پزشکان و … استفاده می شود.

صندلی اداری کلاسیک و اتاق مدیر

بازوهای صندلی مدیر به شکل کوتاه و بدون زره می باشد. دارای کمری با قد متوسط است و از قابلیت تنظیم کمتری برخوردار می باشد.

صندلی اداری کلاسیک از قابلیت چرخش بیشتری برخوردار است.

فردی که از صندلی اداری کلاسیک بهره مند می شود، فعالیت مستمر و طولانی ندارد. قطعاً این نوع صندلی برای یک تایپیست یا یک کارمند مناسب نیست. فشار کاری و نشستن های طولانی بر روی این صندلی با شرایط کاری آن ها هماهنگ نیست. از این رو می تواند باعث احساس فشار بر روی گردن، پا، کمر و … شود.

تزیین و زیبایی بخش مهمی از طراحی صندلی های اداری کلاسیک می باشد. چوب های گران قیمت در تولید این صندلی ها کاربرد دارد. این نقش و نگارها بر روی چوب ها حکاکی می شود. صندلی اداری کلاسیک برای زیبایی بیشتر فضا مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع این صندلی ها بیشتر جنبه زیبایی دارند.

ویژگی های صندلی اداری مدرن

صندلی های اداری مدرن نیز از جمله صندلی های شیک و مناسب هستند. این صندلی ها قیمتی بیش از صندلی های معمولی دارند. برای طراحی این نوع صندلی، استانداردهای بیشتری رعایت می شود. در طراحی این صندلی ها پهنای کمر در نظر گرفته می شود. پایه این صندلی ها معمولاً فلزی بوده و با روکش چرمی دانه درشت یا دانه ریز تولید می گردند.

صندلی اداری مدرن با پشتی بلند تولید می گردد. این صندلی دارای ابعاد بزرگ تری نسبت به صندلی های معمولی می باشد.

این صندلی برای ساعات کاری طولانی، پایدارتر و کاراتر خواهد بود.

بازوهای راحت و مناسبی برای صندلی اداری در نظر گرفته می شود.

بالشتک مخمل خواب دار و تعلیق پیشرفته نیز از تجهیزات صندلی اداری مدرن می باشد.

صندلی اداری مدرن از سبک رسمی برخوردار می باشد و در قسمت پایه، پشت و ارتفاع قابل تنظیم خواهد بود.

استحکام صندلی اداری مدرن نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. از این رو همواره از مرغوب ترین اجناس برای تولید صندلی اداری بهره مند می شوند.

صندلی مدرن ارگونومی

صندلی اداری ارگونومیک مدرن برای تحرک و پشتیبانی بدن اهمیت زیادی دارد. این صندلی برای سلامت و راحتی بدن مورد استفاده می باشد.

افرادی که از خرید صندلی اداری استاندارد غافل می شوند، بیشتر دچار مشکلات گردن و کمر می گردند. ضمن اینکه این افراد به مراتب به رعایت نکات بیشتری در انتخاب صندلی مدرن نیاز دارند.

بهره وری از صندلی اداری با پشتیبانی از اسکلت عضلانی بدن، ستون فقرات و گردن افزایش می یابد. طراحی صندلی اداری مدرن به گونه ای انجام شده که به خوبی از انحنای طبیعی ستون فقرات شما پیروی می کند. همین موضوع امکان بهره مندی از آن به مدت طولانی را فراهم می آورد.

 

این صندلی ها در قسمت پایه نیز دارای تنظیمات ویژه ای هستند. این موضوع برای تسکین فشار ناشی از نشستن مورد توجه قرار می گیرد.

بسیاری از افراد همزمان با خرید صندلی اداری کلاسیک یا مدرن از پشتی کمری نیز بهره مند می شوند. این پشتی ها برای نشستن های طولانی ضرورت دارد. با این پشتی می توان موقعیت مناسبی را برای ستون فقرات و کمر فراهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *