اخبار شرکت

معرفی روش های خرید صندلی اداری و نکات مهم در خرید آن

معرفی روش های خرید صندلی اداری و نکات مهم در خرید آن

روش های متفاوتی در خرید صندلی اداری وجود دارد. امروزه بسیاری از افراد خرید در منزل را ترجیح  می دهند. برای اینکه بتوانید در خرید اینترنتی صندلی اداری موفق باشید، باید نکات مهمی را مد نظر قرار دهید. ضمن اینکه این خرید را باید از شرکت ها و فروشگاه های معتبر انجام دهید.

روش های خرید صندلی های اداری چیست؟

امروزه خرید و فروش صندلی اداری در فضاهای اینترنتی بسیار داغ است. در واقع افراد بسیاری از این روش برای خرید محصول استفاده می کنند.

خرید اینترنتی

خرید اینترنتی صندلی اداری لیست بازتری برای انتخاب صندلی در اختیار شما قرار می دهد. در چنین حالتی می توانید خرید صندلی اداری با مقایسه با دیگر سایت ها و فروشگاه ها انجام دهید. این مقایسه از وجوه مختلف انجام می شود. به عنوان مثال مواد به کار رفته در صندلی، پایه صندلی، قیمت فروش صندلی اداری و … مقایسه می گردند. در هنگام خرید صندلی اداری امکان ارائه اطلاعات و آپشن های مختلف درباره صندلی ها وجود دارد. تمامی این اطلاعات جامع و دقیق امکان یک خرید موفق را برای شما فراهم خواهد کرد.

در خرید صندلی اداری به شکل اینترنتی توضیحات لازم مربوط به هر محصول برای آن ذکر شده است. بنابراین امکان شناخت جزئی ترین ویژگی های صندلی اداری نیز فراهم می باشد. این روش از هر نظر مقرون به صرفه بوده و زمان خرید را نیز کاهش می دهد. افرادی که به دنبال خرید مقرون به صرفه بدون اتلاف زمان هستند و همچنین تمایل دارند از مدل های زیادی در حین خرید بهره مند شوند، از این روش خرید استقبال می کنند.

مطلب مرتبط  برای خرید پارتیشن خانگی این موارد را در نظر داشته باشید

عده ای از افراد نیز پیرو روش های سنتی در خرید صندلی اداری هستند. آن ها تمایل دارند به فروشگاه های معتبر میز و صندلی اداری مراجعه و از نمونه کارهای شرکت از نزدیک بازدید کنند. با وجود ترویج روش های اینترنتی این نوع روش نیز همواره به عنوان یک روش مهم در خرید مورد توجه قرار می گیرد.

نکات مهم در خرید صندلی اداری

خرید صندلی اداری با توجه به نکات مختلف انجام می شود. توجه به نکات در خرید حضوری یا اینترنتی اهمیت دارد.

ارتفاع صندلی

صندلی اداری باید از ارتفاع مناسبی در حین کار برخوردار باشد. در واقع این صندلی باید از نظر ارتفاعی قابل تنظیم باشد. صندلی مناسب اداری نشستن شما را بر روی صندلی به گونه ای فراهم می کند که پاهای شما به شکل افقی از کف زمین قرار بگیرد. برای این کار نیاز به یک اهرم پنتوماتیک به خوبی احساس می شود. این اهرم قادر است تنظیمات لازم برای ارتفاع صندلی را انجام دهد.

بک های قابل تنظیم

برای خرید صندلی اداری به دنبال بک های قابل تنظیم باشید. این بک ها متناسب با راحتی بدن و کمر شما قابل تنظیم خواهند بود. بعضی از این پشتی ها به صندلی متصل شده اند و می توانید آن ها را به سمت عقب یا جلو حرکت دهید. بعضی از شرکت های تولیدی از عملکرد قفل برای ثابت نگه داشتن پشتی صندلی استفاده می کنند. این موضوع برای تهیه یک پشتی استاندارد مد نظر می باشد. در چنین حالتی این قفل از خم شدن ناگهانی پشتی به عقب جلوگیری خواهد کرد. برخی از پشتی ها نیز از صندلی اداری جدا می شوند. این پشتی ها نیز قابلیت تنظیم دارند و فرد می تواند ارتفاعی رضایت بخش به آن ها بدهد.

مطلب مرتبط  خرید صندلی اداری و رعایت نکات هنگام تست آن ها

 

 

تنظیم کمر

در خرید صندلی اداری به وضعیت کمر توجه داشته باشید. صندلی انتخابی شما باید به گونه ای طراحی شده باشد که راحتی و رضایت را القاء نماید. در واقع این صندلی اداری باید با خط طبیعی ستون فقرات شما هماهنگی داشته باشد. این صندلی باید از قوس کمی در ناحیه کمر برخوردار باشد. این قوس کم باعث می شود در حین کار با صندلی دچار افت و ضعف بدنی نشوید. صندلی مناسب از وارد سازی فشار زیاد بر روی ناحیه کمر و ستون فقرات جلوگیری خواهد کرد.

برای خرید صندلی اداری بر روی قیمت ها متمرکز نشوید. در واقع خرید صندلی اداری مناسب با قیمت زیاد نیز بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. این صندلی با وضعیت بدنی شما سازگاری دارد و از این رو می تواند سلامت شما را تضمین کند.

عمق و عرض صندلی

برای خرید صندلی اداری به عمق و عرض صندلی توجه کنید. صندلی های اداری باید از عرض و عمق مناسبی برخوردار باشند. اگر شما فردی قد بلند هستید، به دنبال صندلی عمیق اداری باشید. منظور از عمق صندلی همان ارتفاع می باشد. صندلی های اداری کوتاه برای افراد قد بلند مناسب و طبی نیستند.

اگر صندلی انتخابی شما در نوع مناسب باشد، باید در هنگام نشستن بر روی آن بین پشت زانو و صندلی،  فاصله ای به اندازه ۲ تا ۴ اینچ ایجاد شود. شیب صندلی نیز قابل تنظیم می باشد. شما می توانید این شیب را بر حسب نوع نشستن به سمت عقب یا جلو تنظیم نمایید.

جنس صندلی اداری

برای استفاده طولانی مدت از صندلی مواد مناسب و با کیفیت انتخاب کنید. بسیاری از مواد به کار رفته در صندلی های اداری می توانند شما را در دراز مدت با مشکلات تنفسی مواجه کنند. برای خرید صندلی اداری مناسب بهتر است جنس پارچه ای آن را انتخاب کنید. جنس این صندلی باید از الیاف و موادی با درجه سختی مناسب باشد. جنس خیلی نرم یا خیلی سخت بعد از گذشت چند ساعت از نشستن، فرد را دچار مشکل خواهد کرد و دردناک خواهد بود.

مطلب مرتبط  خرید مبلمان اداری اقساطی | راهنمای کامل

وضعیت آرم رست در خرید صندلی اداری

آرم رست نیز از جمله تجهیزات مهم در خرید صندلی اداری می باشد. این نوع تجهیزات از فشار وارد شده بر روی شانه و گردن جلوگیری می کنند. آرم رست های صندلی اداری باید قابل تنظیم باشند. این موضوع باعث می شود بازوی صندلی را به گونه ای تنظیم کنید که بازوهای شما در وضعیت استراحت و راحتی قرار بگیرند.

تنظیمات مربوط به صندلی اداری باید به گونه ای باشد که با نشستن بر روی صندلی قابل اعمال باشد. بر روی صندلی اداری مناسب باید کلیه فعالیت هایی نظیر چرخش، بالا و پایین رفتن و خم شدن را انجام داد.

 

کاستور صندلی

صندلی اداری شما باید از کاستور مناسبی برای حرکت برخوردار باشد. در واقع بسیاری از حرکت ها در فضای اداری با چرخش و حرکت صندلی انجام می گیرد.

صندلی اداری باید مستحکم باشد و از قدرت بالا برای تحمل فشار برخوردار باشد. این موضوع عملکرد مثبتی را برای صندلی اداری فراهم می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *