مبلمان اداری, هنر صنعت چوب

10 مدل از انواع صندلی اداری پایه چوبی 2023

10 مدل از انواع صندلی اداری پایه چوبی

برای آگاهی از قیمت و خرید صندلی اداری پایه چوبی میتوانید به فروشگاه مبلمان اداری ساویس مراجعه کنید. شما میتوانید انواع مدل صندلی اداری پایه چوبی را با نازل ترین قیمت از ساویس خریداری کنید. این صندلی ها به واسطه داشتن ظاهری زیبا و قیمتی ارزان از طرفداران زیادی برخوردار هستند.

صندلی اداری پایه چوبی با طراحی متنوع انتخابی مناسب برای انواع فضاهای داخلی از جمله: دفاتر، اتاق های کار، کلاس های درسی و حتی خانگی است. با توجه به اینکه این نوع صندلی ها در مدل های متنوع ارائه می شوند،‌ ممکن است که انتخاب مدل مناسب برایتان سخت باشد. از این رو امروز در مجله ساویس نگاهی به چند نمونه مدل محبوب انواع صندلی اداری پایه چوبی می اندازیم.

صندلی اداری پایه چوبی

صندلی اداری پایه چوبی

محبوب ترین مدل صندلی اداری پایه چوبی کدامند؟

مدل های متنوعی از صندلی اداری پایه چوبی در بازار وجود دارد که هر کدام از آن ها ویژگی‌های مختلفی هم دارند. در ادامه به 5 نمونه از محبوب ترین مدل های این نوع صندلی ها می پردازیم.

صندلی اداری پایه چوبی با بالشتک نرم

صندلی اداری پایه چوبی

در صورتی که به دنبال راحتی و نرمی در صندلی اداری پایه چوبی هستید،‌ پیشنهاد می کنیم که سراغ مدل هایی بروید که دارای بالشتک نرم و راحت هستند. بالشتک های این نوع صندلی معمولاً با پوشش های مختلفی از جمله چرم، پارچه و چوب طراحی می شوند.

این صندلی ها با ظاهری شیک و با دوام باعث آرامش و راحتی کاربر در طول روز کاری می‌شوند. استفاده از این نوع مدل صندلی را برای افرادی که مدت زیادی را در پشت صندلی می نشینند،‌ پیشنهاد می دهیم.

صندلی اداری پایه چوبی با پشتی بلند

مدل های دیگر صندلی اداری پایه چوبی، وجود دارد که دارای صندلی هایی با پشت بلند هستند. آنها به دلیل پشتی بلند و محکم که دارند از ناحیه کمر و ستون فقرات پشتیبانی می کنند. این مدل ها معمولاً با پوشش های مختلفی از جمله پارچه، چرم و چوب طراحی می شوند و برای افرادی که در طول روز مدت زمان بیشتری را بر صندلی سپری می کنند،‌ مناسب می باشد.

صندلی اداری پایه چوبی

صندلی اداری پایه چوبی

صندلی اداری پایه چوبی با امکانات پیشرفته

در صورتی که به دنبال امکانات ویژه و پیشرفته هستید، پیشنهاد می کنیم که سراغ صندلی هایی بروید که دارای دارای تکنولوژی های پیشرفته ای مانند تنظیمات الکترونیکی ارتفاع صندلی، پشتی قابل تنظیم، پشتی ماساژور، پشتی تنفسی و … هستند. لازم به ذکر است که این تکنولوژی ها باعث افزایش راحتی کاربر در طول روز کاری می شوند. صندلی اداری پایه چوبی که از این امکانات برخوردار است به طور حتم میتواند به بهبود موقعیت نشستن در طول روز کاربر، رفع خستگی،‌ پشتیبانی از ستون فقرات و افزایش گردش خون در بدن او کمک کند.

صندلی اداری پایه چوبی

صندلی اداری پایه چوبی با طراحی مدرن

مدل های دیگری از صندلی اداری پایه چوبی، صندلی هایی با طراحی شیک و مدرن هستند. معمولاً این صندلی ها با پوشش هایی از جمله چرم مصنوعی، پارچه و چوب طراحی می شوند. صندلی اداری با پایه چوبی میتواند از طراحی خاص و نوآورانه ای برخوردار باشد. این صندلی مدرن به خوبی میتواند به افزایش زیبایی دکوراسیون محیط اداری کمک کند. همچنین در کاربران حس زیبایی،‌ خلاقیت و نشاط را نیز ارتقا بخشد.

خرید صندلی اداری با پایه های چوبی از ساویس

 

برای خرید مناسب ترین مدل صندلی اداری پایه چوبی باید به نیازهای خودتان توجه کنید. برای مثال، اگر در طول روز کاری،‌ مدت زمان زیادی را روی صندلی نشسته اید، بهتر است از مدل‌هایی با پشتی بلند و پشتی قابل تنظیم استفاده کنید. اگر فضای کاری شما کوچک است، مدل های با پشتی مسطح و بدون پشتی مناسب تر هستند. همچنین، برای افرادی که به دنبال راحتی بیشتر هستند، مدل هایی با بالشتک نرم و راحت مناسب می باشد.

در نهایت، برای خرید صندلی اداری پایه چوبی، بهتر است از فروشندگان مطمئن و معتبر مراجعه کنید. قبل از خرید، مشخصات و ویژگی های مختلف مدل ها را با یکدیگر مقایسه کنید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید. در این میان مجموعه ساویس با ارائه انواع مدل های صندلی اداری با پایه چوبی بستر مناسبی را برای شما فراهم کرده تا بتوانید با کمترین جستجو گزینه ای مطمئن،‌ باکیفیت و مقرون به صرفه را انتخاب کنید.

پیشنهاد میکنیم:

30 مدل سبک مینیمال در دکوراسیون خانه و محل کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *