مبلمان اداری

صندلی اداری پشت توری یا مش و مزایای استفاده از آن؟

صندلی اداری پشت توری یا مش و مزایای استفاده از آن؟

صندلی اداری پشت توری که با نام صندلی اداری مش نیز شناخته می شود، یکی از محصولاتی است که امروزه در میان مبلمان اداری بسیار ترند شده است. اگر شما نیز به جدیدترین مدل های صندلی طراحی شده در دنیا علاقه مند باشید، این موضوع برایتان مشخص است که این صندلی ها یکی از محصولات مورد علاقه طراحان دکوراسیون های اداری هستند. در ادامه این مطلب مجله ساویس قصد داریم شما را به طور کامل با ویژگی های صندلی اداری پشت توری که سبب محبوبیت بالای این محصولات شده اند آشنا کنیم.

صندلی اداری پشت توری

صندلی اداری پشت توری

پیشنهاد میکنیم: راهنمای خرید صندلی توری

ویژگی های صندلی اداری پشت توری

  • استحکام بالا: صندلی های پشت توری از استحکام بسیار بالایی برخوردارند و همین موضوع نیز سبب دوام زیاد و طول عمر بالای آن ها شده است. از این رو می توان گفت شما با خرید این محصولات می توانید از کیفیت بالای صندلی تهیه شده اطمینان حاصل نمایید.
  • زیبایی و جذابیت بصری: خرید یک صندلی اداری پشت توری نشان دهنده سلیقه شیک و خاص شما است. شما با استفاده از این محصولات می توانید جذابیت بسیار زیبایی را در محیط کار خود ایجاد کرده و زیبایی آن را دو چندان کنید.
  • تهویه و جلوگیری از تعریق: اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که در طول روز باید برای ساعات طولانی روی یک صندلی نشسته و به انجام کارهای خود بپردازید، ممکن است از این موضوع شکایت داشته باشید که پس از چند ساعت نشستن، به دلیل گرمای ایجاد شده در اثر اصطکاک کمرتان با صندلی، دچار تعریق زیاد می شوید. صندلی های اداری پشت توری برخلاف سایر مدل های رایج صندلی، دارای تکیه گاه ضخیم نیستند و گردش هوای زیادی دارند. همین موضوع نیز می تواند از تعریق شما جلوگیری کرده و مشکلتان را حل کند.

مزایای استفاده از صندلی های اداری مش

  • ایجاد جذابیت و تنوع در فضا
  • طول عمر و دوام بالا
  • داشتن طرح ها و رنگ بندی های بسیار متنوع
  • کیفیت ساخت بالا
  • قیمت ارزان و مناسب
صندلی اداری مش-صندلی اداری پشت توری

صندلی اداری مش

قیمت صندلی اداری پشت توری

قیمت صندلی اداری پشت توری می تواند تحت تاثیر پارامترهای گوناگون قرار گرفته و دچار تغییر شود. با توجه به تقاضای بالای موجود در بازار برای این محصولات و رقابت شدید تولیدکنندگان، این مراکز تولیدی سعی می کنند پایین ترین قیمت ها را به مشتریان خود ارائه نمایند. با این حال انواع صندلی اداری پشت توری بازه گسترده ای از قیمت ها را به خود اختصاص می دهند و برای استعلام قیمت آن ها، باید یک مدل خاص را مد نظر داشته باشید.

خرید انواع صندلی های اداری پشت توری با بهترین قیمت

ساویس یکی از مراکز خرید صندلی اداری پشت توری است که این محصولات را با نازلترین قیمت ها به شما ارائه می نماید. در واقع عرضه مستقیم و بی واسطه این محصولات سبب قیمت بسیار مناسب آن ها در این مرکز فروش شده است. شما می توانید پس از استعلام قیمت محصولات، سفارشات خرید خود را در این مرکز ثبت نمایید و محصولات خود را در سریعترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. در صورتی که برای انتخاب و خرید محصول مورد نظر نیاز به دریافت مشاوره دارید، می توانید از طریق راه های تماس با کارشناسان واحد فروش و پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

5 دلیل برای خرید صندلی اداری پشت توری یا مش

صندلی اداری پشت توری

صندلی اداری پشت توری

  1. تهویه
    یکی از مزایای اصلی صندلی توری تهویه ای است که در آن ایجاد می شود. صندلی های اداری با روکش پارچه یا چرم گرمای بدن را بین بدن و صندلی محبوس می کند و باعث تعریق شما می شود. صندلی های پشتی مشبک جریان هوای بهتری را به پشت شما می دهند که به شما کمک می کند خنک و راحت باشید. صندلی های تمام مش با ایجاد جریان هوای بیشتر در سراسر بدن شما یک قدم جلوتر می روند.
  2. تعمیر و نگهداری کم
    صندلی های مشبک به تعمیر و نگهداری بسیار کمی نیاز دارند و تمیز کردن آنها بسیار آسان تر از نمونه های پارچه ای آنهاست. علاوه بر این، مواد لکه نمی‌شوند و در وهله اول میزان تمیز کردن مورد نیاز را کاهش می‌دهند. یکی دیگر از مزایای افزایش جریان هوا این است که از نفوذ عرق و بوی بدن به داخل اثاثه یا لوازم داخلی جلوگیری می کند. این امر بهداشت را در دفتر بهبود می بخشد و همه کارمندان از آن استقبال می کنند، به خصوص در دفاتر بدون فضاهای میز ثابت که ممکن است از کارکنان انتظار داشته باشد که صندلی های اداری را به اشتراک بگذارند!
  3. سبک مدرن
    به لطف تودوزی هوشمند که اغلب با یک قاب کرومی یا پلاستیکی قالب‌گیری شده ترکیب می‌شود، صندلی‌های رومیزی مشبک با مبلمان اداری امروزی عالی به نظر می‌رسند و ظاهری شیک و مدرن به دفتر شما می‌دهند. فراموش کردن اهمیت زیبایی شناسی در محل کار آسان است، اما یک دفتر جذاب نشان دهنده شخصیت شما به عنوان یک تجارت است، مشتریان را تحت تاثیر قرار می دهد و کارمندان مناسب را جذب می کند.
  4. دوام
    توری محکم بافته شده روی این صندلی ها به طرز شگفت انگیزی قوی و بادوام است. در حالی که پارچه و بالشتک از سایش و پارگی رنج می برند، مش همچنان به بهترین شکل ظاهر و عملکرد خود ادامه می دهد. مراقب ضمانت‌های محصول روی اثاثه یا لوازم داخلی و مکانیزم صندلی باشید تا اطمینان حاصل کنید که صندلی شما مطابق با نیازهای شما خواهد بود.
  5. پشتیبانی ارگونومیک
    مانند تمام صندلی های اداری، انواع مختلفی از صندلی های مشبک موجود است. با این حال، به عنوان یک قاعده کلی، پشتی های مشبک سطوح خوبی از پشتیبانی را ارائه می دهند و به شکل ارگونومیکی متناسب با انحنای طبیعی ستون فقرات هستند. یک تکیه گاه ارگونومیک بهترین راه برای جلوگیری از کمردرد و تشویق وضعیت بدنی سالم است.
دکورشاپ

خرید انواع لوستر برای محل کار و خانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *