مبلمان اداری

جدیدترین مدل مبلمان اداری 2023

جدیدترین مدل مبلمان اداری 2023

انتخاب و خرید انواع مدل مبلمان اداری نقش مهمی در زیبایی دکوراسیون اداری دارد. مبلمان اداری از مهم ترین اجزای یک مجموعه اداری هستند و هر ساله مدل ها و طراحی های جدیدی ترند می شوند. در ادامه این مقاله از مجله ساویس با مدل های جدید مبلمان اداری بیشتر آشنا می شویم.

ویژگی های مبلمان اداری جدید

در سال های اخیر صنعت مبلمان اداری، پیشرفت قابل توجهی از نظر ساخت و طراحی داشته است. بسیاری از شرکت های بزرگ، هرسال با توجه به مدل های روز دنیا، مدل مبلمان اداری خود را تغییر می دهند. مبلمان اداری در حقیقت ترکیبی از صنعت و هنر هستند. بنابراین نه تنها هر ساله قابلیت های فنی آنها افزایش پیدا می کند بلکه از نظر ظاهری هم تغییرات جدیدی در آنها ایجاد می شود. هر اندازه ظاهر مبلمان اداری شیک و مدرن باشد، دکوراسیون اداری جذاب تر می شود.

در طراحی و ساخت بیشتر مدل های مبلمان اداری، از اصول ارگونومیک استفاده می شود. در هنگام خرید مبلمان اداری مدرن، به استاندارد بودن آن، استفاده از متريال مرغوب در ساخت و همچنین آپشن های جدید آن توجه داشته باشید.

آپشن ها مبلمان اداری جدید

پیشرفت علم و تکنولوژی بر طراحی و مدل مبلمان اداری هم تاثیر چشمگیری گذاشته است. یکی از مهم ترین تاثیرات تکنولوژی بر مبلمان اداری، قابلیت نصب انواع آپشن ها به روی آنهاست. در ادامه این آپشن ها را معرفی می کنیم.

  • کیبورد لیزری
  • صفحه تاچ اسکرین
  • داکت
  • پد شارژر وایرلس
  • هولدر مانیتور
  • کشو و صندوق مخفی

انواع مبلمان اداری جدید

در صورتی که قصد خرید و یا تغییر مبلمان اداری شرکت خود را دارید، بهتر است جدید ترین مدل مبلمان اداری را انتخاب کنید. در ادامه به بررسی جدید ترین ترندهای مبلمان اداری می پردازیم.

مدل مبلمان اداری

مبلمان اداری فضای کار اختصاصی

استفاده کردن از ترکیب های متنوع، یکی از مهم ترین ترندها برای طراحی فضای کار اختصاصی در سال 2023 است. بسیاری از افراد برای انجام کارهای روزانه خود در محل کار، به فضایی اختصاصی نیاز دارند. به وجود آوردن فضاهای خصوصی در کل دفتر برای هر کدام از کارکنان، نوعی طراحی جدید در دفترهای کار خصوصی است.

مبلمان اداری برای فضای کار اشتراکی

یکی از ترندهای پرطرفدار برای فضاهای کار اشتراکی در سال جدید، طراحی ماژولار است. در حال حاضر در بسیاری از شرکت ها، یک فضای کار، فقط به یک نفر اختصاص ندارد و افراد به صورت گروهی کار می کنند. یکی از مزیت های مدل مبلمان اداری با طراحی ماژولار این است که به راحتی می توان چیدمان آنها را تغییر داد. ماژولار به معنای یک واحد مستقل مثل مبلمان است و می تواند با مبلمان مشابه ترکیب شود. به این ترتیب طرح های مختلفی از مبلمان در فضا ایجاد می شود.

مدل مبلمان اداری

مبلمان اداری برای فضای کار اشتراکی

مبلمان اداری مینیمال

طراحی مینیمال مبلمان اداری از طرح هایی است که هرگز از مد نمی افتد. البته در بعضی از چیدمان های مدل مبلمان اداری، فقظ از طراحی مینیمال استفاده نمی شود و در کنار سبک مینیمال، از سبک کلاسیک و وسایل تزیینی هم استفاده می شود. به طور کلی مبلمان اداری باید طوری طراحی شوند، که مانع رفت و آمد افراد نشوند.

مدل های صندلی اداری ترند 2023

انواع صندلی اداری یکی از مهمترین اجزای مبلمان اداری در هر شرکت و دفتر کار محسوب میشود. در زیر شما را با چند ترند 2023 جدیدترین صندلی های اداری آشنا میکنیم:

صندلی اداری جدید

صندلی اداری جدید

مدل صندلی اداری 2023

مدل صندلی اداری 2023

مدلهای میز اداری 2023

انواع میز اداری که شامل میزهای کارشناسی و کارمندی، میزهای مدیریتی، میز کنفرانس، کانتر و … میشود در سال 2023 شاهد مدلهای جذاب بسیاری خواهد بود.

میز اداری کلاسیک 2023

میز اداری کلاسیک 2023

مدل میز مدیریت جدید 2023

مدل میز مدیریت جدید 2023

مدل میز اداری مدرن

مدل میز اداری مدرن ال

سوالات متداول در مورد مدل مبلمان اداری

  1. برای ایجاد فضای اختصاصی در اداراتی که فضای کار عمومی است، چه روش هایی وجود دارد؟

استفاده از پارتیشن یکی از بهترین راهکارها برای ایجاد فضای کار اختصاصی است.

  1. مبلان اداری ماژولار چه ویژگی هایی دارند؟

مدل مبلمان اداری ماژولار، قابل ترکیب با وسایل دیگر هستند. به این ترتیب می توان چیدمان مورد نظر را در محیط ایجاد کرد.

جمع بندی

با تغییر مدل مبلمان اداری در محل کار خود، می توانید فضایی جذاب برای کارکنان و حتی مشتریان ایجاد کنید.

برای خرید و اطلاع از قیمت انواع مبلمان اداری جدید، به فروشگاه ساویس مراجعه کنید. کارشناسان ما در انتخاب بهترین مدل مبل اداری به شما کمک می کنند.

دکورشاپ

خرید انواع لوستر برای محل کار و خانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *