مبلمان اداری

چه نوع صندلی برای گیم مناسب است؟

چه نوع صندلی برای گیم مناسب است

چه یک نوجوان باشید که عاشق گیم است و یا یک بزرگسال که تنها آخر هفته‌ها بازی می‌کند،‌ در هر صورت به یک صندلی برای گیم نیاز دارید. بازی‌های ویدئویی جادوی دنیای امروز هستند که چشم‌ها را میخکوب خود کرده‌اند و باعث می‌شوند شما ساعت‌های زیادی را یکجا بنشینید تا رکوردی جدید در این دنیا برای خود ثبت کنید. بعد از ساعت‌های متوالی یکجا نشستن است که حس می‌کنید دیگر نای نشستن ندارید و گردن درد و کمر درد به سراغتان می‌آید.

دست‌هایتان به دلیل حالت نامناسب قرارگیری، بی‌حس شده و پاهایتان به خواب رفته‌اند. در صورتی که اگر از یک صندلی گیمینگ و استاندارد استفاده می‌کردید نه تنها احساس خستگی و بدن درد نداشتید، بلکه ساعت‌های بیشتری را می‌توانستید بدون آسیب به خودتان، بازی کنید.

هنوز هم دیر نشده. اگر می‌خواهید به زودی یک صندلی برای گیم بخرید، بهتر است ویژگی‌های آن را بدانید و آگاهانه خریدتان را انجام دهید. همچنین در انتها به معرفی یک فروشگاه معتبر خواهیم پرداخت تا بتوانید خریدی عالی را تجربه کنید. پس در ادامه این مطلب مجله ساویس همراه ما باشید.

صندلی برای گیم - صندلی گیمینگ

صندلی برای گیم – صندلی گیمینگ

ویژگی‌های یک صندلی گیمینگ حرفه‌ای

بهتر است ابتدا به توصیف ظاهر این صندلی‌ها بپردازیم. صندلی‌های گیمینگ اندازه‌ی بزرگتری نسبت به صندلی‌های اداری و یا تحریر دارند. اسپرت‌ترند و از رنگ‌هایی که جلب توجه می‌کنند بیشتر در آن‌ها استفاده می‌شود. ویژگی‌های بدنه و ساخت این صندلی‌ها بسیار جالب است. فوم به کار رفته در صندلی‌ها به همراه روکش چرمی که دارند نه تنها به جذابیت‌شان اضافه می‌کند، بلکه راحتی غیرقابل وصفی را هنگام نشستن برای کاربر فراهم می‌کند. پشتی صندلی‌های گیمینگ حالت اسپورت دارد. نشیمنگاه‌شان شیب‌دار است و دو بالشتک نیز برای حمایت از گردن و کمر در آن‌‌ها تعبیه شده است که باعث راحتی بیشتر شده و قابلیت استفاده به مدت طولانی‌تری را فراهم می‌کنند.

مهم‌ترین ویژگی یک صندلی گیمینگ که آن را از سایر صندلی‌ها متمایز می‌کند، ارگونومی پیچیده آن است که کاملا متناسب با بدن انسان طراحی شده و مناسب ساعت‌‌ها نشستن بدون آسیب به دستگاه اسکلتی بدن است. مناسب بودن صندلی برای قد و وزن‌های مختلف، قابلیت تنظیم زاویه در چهار جهت، تنظیم ارتفاع و همچنین تنظیم پشتی و نشیمنگاه از ویژگی‌های برجسته این صندلی‌هاست. اما مهم‌ترین خصوصیت ارگونومیکی که صندلی گیمینگ دارد امکان تنظیم دسته‌هاست که وظیفه محافظت از ساعد و آرنج را بر عهده دارند. این مشخصه، آزادی عمل بیشتری را به دست‌ها می‌دهد.

صندلی برای گیم - صندلی گیمینگ

صندلی برای گیم – صندلی گیمینگ

نکات مهم خرید صندلی برای گیم

از آنجا که سایز صندلی‌ گیمینگ بزرگ‌تر از سایز سایر صندلی‌هاست،‌ پس به فضای بیشتری در اتاق نیاز دارد. حتما قبل از خرید مطمئن شوید فضای کافی برای یک صندلی گیمینگ دارید یا خیر. توجه به کیفیت متریال‌های به کار رفته در ساخت صندلی نیز بسیار مهم است. برای مثال روکش پشتی صندلی باید ضد تعریق و حساسیت باشد.

صندلی برای گیم – صندلی گیمینگ

انواع مختلفی از صندلی گیمینگ وجود دارد که شما می‌توانید براساس نیاز و سلیقه‌ی خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. صندلی‌های چرخ‌دار یا مسابقه‌ای، صندلی کنسولی، صندلی گیمینگ زمینی و صندلی کیسه‌ای، صندلی‌هایی برای گیم هستند که می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید.

فروشگاه ساویس امکان خرید انواع صندلی برای گیم با بهترین کیفیت را برای شما فراهم کرده است. کیفیت و مقاومت بالای مواد به کار رفته در ساخت صندلی‌ها، پشتیبانی تخصصی و ۲۴ ساعته، تنوع محصولات، امکان مقایسه محصول و در نهایت قیمت عالی و به صرفه، مهم‌ترین شاخصه‌های این فروشگاه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *